1
2
[ 3
]
4
5
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-05 23:01:34  Ha,ha! Tycker du att det känns bättre att spricka i sista? Jag tycker att det känns mycket värre!  Trav är inte roligt när man är med länge, utan trav är kul när man vinner! 
Answer to: "Ha,ha! Tycker du att det känns bättre att spricka i sista? Jag ty"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, VELTEN OVAMBO
S 3, PERSOS ON LINE
|
Lider ännu med de stackarna som satt med 6rätt o spik på Stormsky o 13millar att vänta senast..
Undrar om de lever idag?
Nä spricka i sista är rätt ångestbetonat oxå.. Men jag tycker mer illa om att spricka tidigt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-05 23:18:00  Ingen koll på Carlito startsnabbhet men Velten är väl ingen kanon ut? Nja Jag tror Persos on Line spetsar o Mazerati laddas väl framåt o får ett offensivt upplägg eller? Problemet är väl att Velten bör vinna oavsett. Möter väl inget egentligen.. Jag spikar ju i princip aldrig men är lite sugen denna gång. Evetuella garderingsstreck är 1,9,7,8 isåfall..
VoineVoine ska man kanske spika i första ändå?
Answer to: "Ingen koll på Carlito startsnabbhet men Velten är väl ingen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, DELLVANN
S 5, DELLVANN
|
Hmmm.. Det är nog ganska klart att Dellvann spetsar om Jörgen vill. den är jämnsnabb med Harry Haythrow
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 01:20:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blir det spets + lunk för örjan ?
Har man ju sett ett par gånger innan.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-06 09:14:59  Lider ännu med de stackarna som satt med 6rätt o spik på Stormsky o 13millar att vänta senast..
Undrar om de lever idag?
Nä spricka i sista är rätt ångestbetonat oxå.. Men jag tycker mer illa om att spricka tidigt..
Answer to: "Lider ännu med de stackarna som satt med 6rätt o spik på St"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
De är ju farligt o få in den summan med..var ju en stackars spelare som dog efter högvinsten.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-06 09:17:24  Om du inte spikade Mellby Sambuca så ska du nog inte spika Velten heller..  Är ju lite mer som talar emot Velten Ovambo än vad som talade emot Mellby kan jag tycka.. 
Answer to: "Om du inte spikade Mellby Sambuca så ska du nog inte spika Velten hel"
|
|
Absolut är det de..låg på lite sist när Johnny körde..finns ju några som kommer att gasa från start tex."klanten" Westis !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 16:45:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, VELTEN OVAMBO
|
Faller ju in i statistiken detta, enligt den så ska man spika en favorit, den ska heslt ha spår 1 eller 2 och köras av Örjan eller Björn.
Statistiken för dom gånger det blivit en ensam vinnare eller jackpott på 7 rätt, går att läsa på AB. Då borde ju denna passa bra hehe. Men oavsett så tror jag inte någon kan spöa den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 21:04:26  Hmmm.. Det är nog ganska klart att Dellvann spetsar om Jörgen vill. den är jämnsnabb med Harry Haythrow
Answer to: "Hmmm.. Det är nog ganska klart att Dellvann spetsar om Jörgen vil"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dellvann är snabb ut och kanske spetsar, men är en högst medioker häst och vinner troligen inte detta.....särskilt inte efter den urblåsaren senast, lär nog fortfarande vara mör i kroppen.
Hört att lennartsson gärna testar spets om han håller upp, intressant tycker jag.
Brave run haft 2st preparé lopp nu och är en ganska kapabel travare, intressant.
Fritiof piraten har sett väldigt fin ut en tid nu och är riktigt snabb i benen, farlig om den får ett bra lopp.
Varit inne på velten ovambo länge och visst har den troligen bra chans, men går upp i klass, får inte spets och är omgångens största favorit.......
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-06 21:10:07 Dellvann är snabb ut och kanske spetsar, men är en högst medioker häst och vinner troligen inte detta.....särskilt inte efter den urblåsaren senast, lär nog fortfarande vara mör i kroppen.
Hört att lennartsson gärna testar spets om han håller upp, intressant tycker jag.
Brave run haft 2st preparé lopp nu och är en ganska kapabel travare, intressant.
Fritiof piraten har sett väldigt fin ut en tid nu och är riktigt snabb i benen, farlig om den får ett bra lopp.
Varit inne på velten ovambo länge och visst har den troligen bra chans, men går upp i klass, får inte spets och är omgångens största favorit.......
Answer to: "Dellvann är snabb ut och kanske spetsar, men är en hö"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Här håller jag med om allt i ditt inlägg. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 23:58:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
2 3 4 10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-07 06:43:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
HAHA, såg att lennartsson spikade sig själva här
Bara till att köra så kanske vi lyckas fälla omgångens största favorit 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-07 08:43:49  HAHA, såg att lennartsson spikade sig själva här
Bara till att köra så kanske vi lyckas fälla omgångens största favorit 
Answer to: "HAHA, såg att lennartsson spikade sig själva här :)
Bara"
|
|
Blir inte Hallsta de ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-07 14:12:31 Dellvann är snabb ut och kanske spetsar, men är en högst medioker häst och vinner troligen inte detta.....särskilt inte efter den urblåsaren senast, lär nog fortfarande vara mör i kroppen.
Answer to: "Dellvann är snabb ut och kanske spetsar, men är en hö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
maken till tjockhuvud får man leta efter,. du redna fått 1a hands info lennartsson inte har en tanke på att svar örjan om spets, sedan fortsätter du inbilla dig om att Lennartsson vill testa spets, mkt har man varit med om men du tar nog priset tror jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-07 16:41:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MAZERATI IT
S 5, DELLVANN
|
Folke! Per spikar Velten Ovambo i Guiden & sig själv i guld bara så att du vet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-07 22:55:01  Folke! Per spikar Velten Ovambo i Guiden & sig själv i guld bara så att du vet.
Answer to: "Folke! Per spikar Velten Ovambo i Guiden & sig själv i guld bara s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
i 5 tippar i travronden så spikar han sig själv med carlito brigante
lät ganska positiv också........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-07 22:56:33  maken till tjockhuvud får man leta efter,. du redna fått 1a hands info lennartsson inte har en tanke på att svar örjan om spets, sedan fortsätter du inbilla dig om att Lennartsson vill testa spets, mkt har man varit med om men du tar nog priset tror jag.
Answer to: "maken till tjockhuvud får man leta efter,. du redna fått 1a han"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sedan när har du någonsin sagt något vettigt som kan stämma?
varför ska jag tro på dig när det finns citerat vad han själv säger?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-10-07 23:34:46
Edited(1): 2011-10-08 04:23:01  sedan när har du någonsin sagt något vettigt som kan stämma?
varför ska jag tro på dig när det finns citerat vad han själv säger?
Answer to: "sedan när har du någonsin sagt något vettigt som kan st&au"
|
|
|
Posted: 2011-10-08 00:15:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, VELTEN OVAMBO
|
Jaja, jag är inne på att ångVelten är en bra spik. Speciellt med tanke på TV-bongarna, som jag själv gärna utnyttjar. men i morgon är jag i skogen, så det var det skit samma var man åker.
Jag spikar ÅngVelten och tror inte att det är en chansspik, utan en häst som kommer att vandra högt upp i klasserna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-08 08:11:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MAZERATI IT
S 5, DELLVANN
|
Det ser ju konstigt ut då han spikar sig själv på ett & någon annan på ett annat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-08 11:22:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
- 1 Carlito Brigante (V75-1). Jag kommer att ladda en bit från start med honom också. Vi måste i alla fall testa, sedan får jag känna om han håller sig lugn och hur vi lägger upp det. Hästen känns fin så jag är lite optimist där också.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2011-10-08 11:54:33
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 12, ED YOU
|
Värst vad Ed You blev bortglömd då helt plötsligt, tyckte han avslutade bra i skymundan sist och lär ha toppform....bara läget som isar men ibland så spelar spåren ingen roll, beror helt på tempot och många halvdussin kuskar här gör att det kan bli fart på tillställningarna....mums 6 %  
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|