1
2
[ 3
]
4
5
|
tommie
|
Posted: 2011-09-22 21:04:09  på åby fick ju den smörlopp i hårt tempo, gången innan slog den en oduglig niller, dock såg den fin ut i väldigt snabb avslutning. knappast imponerat dock
Answer to: "på åby fick ju den smörlopp i hårt tempo, gång"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Smörlopp? Fick Local Conch i knät i ingången till sista sväng och tappar all fart och troligen segern där. Hade annars slagit både Global Investment och Chimall T.T...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-22 21:13:15  Smörlopp? Fick Local Conch i knät i ingången till sista sväng och tappar all fart och troligen segern där. Hade annars slagit både Global Investment och Chimall T.T...
Answer to: "Smörlopp? Fick Local Conch i knät i ingången till sista sv&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, den tappade lite där, det stämmer, den har ju varit bedrövlig större delen av året, skärpt sig en del sista 3-4 loppen helt klar. Fanns lite kvar sist imål med, är ju inte helt ofarlig från ett perfekt läge
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-09-22 21:26:15  jo, den tappade lite där, det stämmer, den har ju varit bedrövlig större delen av året, skärpt sig en del sista 3-4 loppen helt klar. Fanns lite kvar sist imål med, är ju inte helt ofarlig från ett perfekt läge
Answer to: "jo, den tappade lite där, det stämmer, den har ju varit bedrö"
|
Forum posts: 5430
|
Den är ju inte klar på något sätt men när den är streckad på under 20% så kan jag tänka mej att chansspika.. Tror att det blir hård körning från start och att Hardy får ett bra lopp. Monster Drive är ju alltid farlig men spår 11 är inte roligt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-22 21:58:59  Den är ju inte klar på något sätt men när den är streckad på under 20% så kan jag tänka mej att chansspika.. Tror att det blir hård körning från start och att Hardy får ett bra lopp. Monster Drive är ju alltid farlig men spår 11 är inte roligt..
Answer to: "Den är ju inte klar på något sätt men när den &a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kör han sina 08 sista 800 i spåren så lär de räcka en bit, Per körde ju hard cider sist, han har nog bra koll på vad som skiljer mellan den och Monstret skulle jag tippa på
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-23 07:19:24  Hardy va ruskigt bra för tre starter sedan. Behöver absolut inte ett drömlopp för att kunna vinna.
Answer to: "Hardy va ruskigt bra för tre starter sedan. Behöver absolut inte "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Jorå de behöver den..på Lunden fick den sitt smör lopp !! Nyckeln är vad Flemming o Åke gör..blir det en utdragen körning så är flera hästar med i matchen..inklusive Hardy ! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-09-23 10:03:32  Vad tyder på att sanity inte kan bära sina pengar? gör väl toppeninsatser i princip hela tiden........ Hardy ribb har varit väldigt bra i fler lopp än senast och besegrat ganska bra hästar då......
Timetosaygoodbye imponerade ju enormt i loppet efter han spurtade så starkt i, så kanske det är en häst som hör till de bättre egentligen? mäktig insats på solvalla i alla fall......
Vet inte om monster drive är bästa hästen här, kanske/troligen, men spår 11 kort distans färjestad så är INGEN "stenklar" på något sätt alls. Flesta hästarna i detta loppet springer säkerligen hög 1.11 tid om fin bana och bra väder och då ska det till mycket för att monster drive ska komma in i matchen.
hard cider på 71% just nu känns däremot inte befogat........ 
Answer to: "Vad tyder på att sanity inte kan bära sina pengar? gö"
|
Forum posts: 7100
V 9, LE CANNIBALE
S 3, TOTTI T.DREAM
|
Jag tänkte mest högt. Sanity var trots allt bra senast och det är säkert så att han kan bära sina pengar och vinna även i guld, nu är det ju heller inte riktigt guld så visst räknas han om han inte hamnar i dödens för därifrån är han chanslös skulle jag säga och risken är väl ganska stor att han hamnar där eller måste backas?
Min vinnare efter att ha kollat lite närmare är iaf LE CANNIBALE. Var ju ute i lördags i tufft sällskap och avslutade under 1.10 sista 800 efter en massa strul i loppet. När han var 2:a på Hagmyren så var han oerhört nära att vinna trots första kurvan i tredjespår och dödens resten av loppet och avslutade då runt 1.10 sista 700. På romme efter det så galopperar han bort en andraplats bakom CABALLION mitt på upploppet. Det är såklart ingen spik men ett givet skrällbud då han verkar bli rejält bortglömd.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-23 10:09:00  Jag tänkte mest högt. Sanity var trots allt bra senast och det är säkert så att han kan bära sina pengar och vinna även i guld, nu är det ju heller inte riktigt guld så visst räknas han om han inte hamnar i dödens för därifrån är han chanslös skulle jag säga och risken är väl ganska stor att han hamnar där eller måste backas?
Min vinnare efter att ha kollat lite närmare är iaf LE CANNIBALE. Var ju ute i lördags i tufft sällskap och avslutade under 1.10 sista 800 efter en massa strul i loppet. När han var 2:a på Hagmyren så var han oerhört nära att vinna trots första kurvan i tredjespår och dödens resten av loppet och avslutade då runt 1.10 sista 700. På romme efter det så galopperar han bort en andraplats bakom CABALLION mitt på upploppet. Det är såklart ingen spik men ett givet skrällbud då han verkar bli rejält bortglömd.
Answer to: "Jag tänkte mest högt. Sanity var trots allt bra senast och det &a"
|
|
Inte då ! Här glöms inte nån..hästen travade inte helt hundra sist..men en bra sprinter är de..måste precis som Hardy få maximal resa för att räcka..tror inte riktigt på de..än !! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-09-23 10:14:38  Inte då ! Här glöms inte nån..hästen travade inte helt hundra sist..men en bra sprinter är de..måste precis som Hardy få maximal resa för att räcka..tror inte riktigt på de..än !! 
Answer to: "Inte då ! Här glöms inte nån..hästen travade int"
|
Forum posts: 7100
V 9, LE CANNIBALE
S 3, TOTTI T.DREAM
|
Inte av dig kanske 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-23 10:33:57  Inte av dig kanske 
Answer to: "Inte av dig kanske ;)"
|
|
Nä o inte i den klassen på hästar..tyvärr så saknar ja en viss professionalism av ATG i frågan på Utlänska hästars starter i V75, tex. spår o lopp-förlopp som i det här loppet med de deltagarna !! Vore enkelt att lägga ut det via tex. Livens Travguro.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-23 11:51:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
1,2,4,6,11 klart alternativt att jag spikar Åkes.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-23 19:36:21
|
|
Ja då börjar de droppa in strykningar på bakspåren..här vart de inget Monster kvar.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-23 19:44:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Den som får spets eller får överta vinner detta. Frågan e vem det blir, inte kommit dit ännu =)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-23 19:58:07  Ja då börjar de droppa in strykningar på bakspåren..här vart de inget Monster kvar.. 
Answer to: "Ja då börjar de droppa in strykningar på bakspåren.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
hopaps du kan sova bättre nu då när monstret borta 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-23 22:09:52  Jag tänkte mest högt. Sanity var trots allt bra senast och det är säkert så att han kan bära sina pengar och vinna även i guld, nu är det ju heller inte riktigt guld så visst räknas han om han inte hamnar i dödens för därifrån är han chanslös skulle jag säga och risken är väl ganska stor att han hamnar där eller måste backas?
Answer to: "Jag tänkte mest högt. Sanity var trots allt bra senast och det &a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, den är med på systemet, le caballion. En häst man väntat på länge ska blomma ut.....
Ser mysterious på 1% nu också,,,,,intressant.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-24 09:04:42  jo, den är med på systemet, le caballion. En häst man väntat på länge ska blomma ut.....
Ser mysterious på 1% nu också,,,,,intressant.....
Answer to: "jo, den är med på systemet, le caballion. En häst man v&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Le Caballion?
Vaaaaa? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-24 09:10:02  Le Caballion?
Vaaaaa? 
Answer to: "Le Caballion?
Vaaaaa? :D"
|
|
Folke ha rest utomlands..blir oroligt me så många utlänska gäster i loppen... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-24 09:11:23  hopaps du kan sova bättre nu då när monstret borta 
Answer to: "hopaps du kan sova bättre nu då när monstret borta;)"
|
|
Fixar du mardrömmar med Spanis ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-24 09:43:25  Le Caballion?
Vaaaaa? 
Answer to: "Le Caballion?
Vaaaaa? :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-24 10:31:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
fråga till travspanaren,hur stor chance har le cannibaler i detta lopp enl dig, mvh gimo 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-24 10:32:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
att vinna procent eller ej,,,,