1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2011-02-13 15:58:36  O någon jäkla Ludde Pudde ska vi inte tala om... 
Answer to: "O någon jäkla Ludde Pudde ska vi inte tala om...:@"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade Duvestein haft Marre i träning hade han blivit anklagad för stallkörning 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-13 15:58:41
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Därimot en viss Åke... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 16:02:09  Därimot en viss Åke... 
Answer to: "Därimot en viss Åke...;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
flytta hästen till åke lr Ludde så kommer den bli obesegrad för all framtid, blir ju gråtfärdig när man ska se öejan behöva köra hästen som han gör, med alla sin rutin hur kan man inte köra bättre in de stora loppen,för några år sedna va han kung på det.....åldern tagit ut sin rätt?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-13 16:13:48  flytta hästen till åke lr Ludde så kommer den bli obesegrad för all framtid, blir ju gråtfärdig när man ska se öejan behöva köra hästen som han gör, med alla sin rutin hur kan man inte köra bättre in de stora loppen,för några år sedna va han kung på det.....åldern tagit ut sin rätt?
Answer to: "flytta hästen till åke lr Ludde så kommer den bli obesegra"
|
|
Nämn inte Ludde på samma rad...gör mig lessen Spanis... 
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-02-13 16:14:36  flytta hästen till åke lr Ludde så kommer den bli obesegrad för all framtid, blir ju gråtfärdig när man ska se öejan behöva köra hästen som han gör, med alla sin rutin hur kan man inte köra bättre in de stora loppen,för några år sedna va han kung på det.....åldern tagit ut sin rätt?
Answer to: "flytta hästen till åke lr Ludde så kommer den bli obesegra"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Du låter bitter spanarn, klev du in för hårt???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 16:17:27 Edited(2): 2011-02-13 16:18:42  Du låter bitter spanarn, klev du in för hårt???
Answer to: "Du låter bitter spanarn, klev du in för hårt???"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag jag spelat maharadja men det handlar inte om pengarna, hade 10k på Indigo förra lördagen och 3k på Marre idag så överlevber nog, nej blir sällan bitter, isåfall skulle man vara bitter halva året om man ska vara bitter när man torskar 1 spel, blir bara så less på att se örjan köra som han gör.
speciellt när man vet man lagt ett mkt bra spel te över 3 gånger degen, förstår inte hur en kusk av hans kaliber kan köra så dåligt 2 starter i rad men 1 av världens bästa hästar
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-13 16:25:58
|
|
Kollade du Spanis på Frank när han nyss red ? Karln är en kanon både som kusk o ryttare !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 16:28:21  Kollade du Spanis på Frank när han nyss red ? Karln är en kanon både som kusk o ryttare !!! 
Answer to: "Kollade du Spanis på Frank när han nyss red ? Karln är en k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo jag gjorde det, tänkte lite samma tanke som dig faktiskt
2.00 på den kändes som va lite högt:
såg stenklar ut 500m före mål sicken häst
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-13 16:32:30  jo jag gjorde det, tänkte lite samma tanke som dig faktiskt
2.00 på den kändes som va lite högt:
såg stenklar ut 500m före mål sicken häst
Answer to: "jo jag gjorde det, tänkte lite samma tanke som dig faktiskt:)
2.00 "
|
|
Å Ryttaren då... grym... stenklart för sig o gör inga misstag !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 16:36:28  Å Ryttaren då... grym... stenklart för sig o gör inga misstag !! 
Answer to: "Å Ryttaren då... grym... stenklart för sig o gör inga"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja han körde behärskat å sansat, men han va nog ej orolig då det va klasskillnad, såg ryttren med, men han av så coollugn ås inget kul kolla på, kollade på hästen istället, jävlar vad benen sprattlade, va franskgång där 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-13 16:44:00  ja han körde behärskat å sansat, men han va nog ej orolig då det va klasskillnad, såg ryttren med, men han av så coollugn ås inget kul kolla på, kollade på hästen istället, jävlar vad benen sprattlade, va franskgång där 
Answer to: "ja han körde behärskat å sansat, men han va nog ej orolig d"
|
|
Får lite känsla av att de blir ytterliggare ett lyft med att vara både topp kusk o topp ryttare...ett visst lugnt o behärskat sätt är gynnsamt o hästkänslan... är på topp märk Flemming här hos oss !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 16:45:11  Får lite känsla av att de blir ytterliggare ett lyft med att vara både topp kusk o topp ryttare...ett visst lugnt o behärskat sätt är gynnsamt o hästkänslan... är på topp märk Flemming här hos oss !! 
Answer to: "Får lite känsla av att de blir ytterliggare ett lyft med att var"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ser sällan någon skillnad på flemming och klaus kern, gör du?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 16:52:56  jo jag med, bästa hästen vann igen lr?
Answer to: "jo jag med, bästa hästen vann igen lr?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att han är bästa hästen vet vi ju alla eftersom han plockade ner honom från dödens i Pd'A sen att han slår Maharajah regelrätt igen understryker väl ännu en gång att Ready Cash är ett strå vassare?
Hur du ska kunna bestrida det faktumet kan jag inte förstå, kan någon annan det om jag får fråga?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 16:57:25  Att han är bästa hästen vet vi ju alla eftersom han plockade ner honom från dödens i Pd'A sen att han slår Maharajah regelrätt igen understryker väl ännu en gång att Ready Cash är ett strå vassare?
Hur du ska kunna bestrida det faktumet kan jag inte förstå, kan någon annan det om jag får fråga?
Answer to: "Att han är bästa hästen vet vi ju alla eftersom han plockade"
|
Became a member:
Forum posts:
|
än en gång, gäller kunna se helthetsbilden,den förmågan eller egenskapen besitter ju inte du, så då framstår många saker, ofta som mycket märkligt 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-13 17:14:44  ser sällan någon skillnad på flemming och klaus kern, gör du?
Answer to: "ser sällan någon skillnad på flemming och klaus kern, g&ou"
|
|
Nu pratar vi om topp ryttare o top kusk...va fick du Kern ifrån ? 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-02-13 17:54:52
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Fy fan vilket lopp han gör idag Maharajah, SYND att Ready Cash inte hamnade ett snäpp längre bak.. Trodde RC skulle vinna med fem längder i sista kurvan men fan som han svarade över upploppet, svensken. Ingen tvekan om vem som stod för dagens prestation, men Ready Cash är helt enkelt för speedig sista 500.
Hoppas nu att Hultman väljer att starta i Prix de Paris över 4000 meter. Där kan ju Marre promenera hem ett förstapris på typ 1,5 miljoner.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-02-13 18:00:48
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
GRYMT lopp av Marre! Bara att kliva all-in på att han vinner Elitloppet till 8.00 på Unibet! Vem ska slå honom när inte RC är med!? Ni med kapital kan ju lassa in 100k! Är han i detta skicket så vinner han.... lätt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 19:27:54  än en gång, gäller kunna se helthetsbilden,den förmågan eller egenskapen besitter ju inte du, så då framstår många saker, ofta som mycket märkligt 
Answer to: "än en gång, gäller kunna se helthetsbilden,den förm&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ready Cash-Maharajah 2-0 säger det inte dig ngt?
Det är ju du som är enögd, Ready slog Maharajah trots det tuffaste loppet i Pd'A vilket alla såg utom du, att Ready Cash idag fick det enklare loppet och vann ska väl inte han be om ursäkt för?
Sluta prata om att Maharajah är bättre, du skämmer bara ut dig själv för det har vi nu fått bevisat för oss att så inte är fallet, oavsett vad vi trodde på förhand, dags för dig att visa lite ödmjukhet och erkänna att du haft fel angående Maharajah hela tiden, han är en världshäst men inte världens bästa häst, för det är Ready Cash.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 21:04:29  ser sällan någon skillnad på flemming och klaus kern, gör du?
Answer to: "ser sällan någon skillnad på flemming och klaus kern, g&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Marre är nummer två, så är det bara.
Förra gången körde han för långsamt och nu skyller du på att han går upp och sätter upp tempot istället för att sova bort allt i kön. Vilket loppscenario ska egentligen Marre få för att vinna enligt dig? Skulle vara från spets i 10-tempo med Ready Cash i tredjespår utan rygg hela vägen. Något mer sätt?
Ready Cash är en mer komplett häst, inse det...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-13 21:07:02  GRYMT lopp av Marre! Bara att kliva all-in på att han vinner Elitloppet till 8.00 på Unibet! Vem ska slå honom när inte RC är med!? Ni med kapital kan ju lassa in 100k! Är han i detta skicket så vinner han.... lätt!
Answer to: "GRYMT lopp av Marre! Bara att kliva all-in på att han vinner Elitlopp"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Personligen tror jag att en annan fransman vinner lätt över Maha om de skulle satsa mot Elitloppet men så dum är nog inte Hultman så de siktar dit.
Är de smarta så stannar de i ett par veckor till i Frankrike, tar sen hem honom och tjänar 10 millar på aveln under vår/sommar och börjar uppladdningen mot PDA 2012
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|