1
2
[ 3
]
4
5
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:10:29
 okej, nu hänvisar du till fakta. " vad alla tror människor tror " men utna underlag för att styrka din fakta.
Måste ha underlag om du ska prata fakta, funkar inte annars, riskerar du stå där som en tomte med luvan på sne.
Answer to: "okej, nu hänvisar du till fakta. " vad alla tror människor t"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:13:35
 Det är inte fakta.
Det är en hint om vad jag tror i frågan... hade jag använt fakta i detta fall, så hade jag haft en URL-länk till en vetenskaplig statistik utförd på frågan (vilket högst troligt inte har gjorts).
lite skillnad där.
du gör bort dig - igen.
och alla ser det.
Answer to: "Det är inte fakta.
Det är en hint om vad jag tror i fråg"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:16:01
 Det är inte fakta.
Det är en hint om vad jag tror i frågan... hade jag använt fakta i detta fall, så hade jag haft en URL-länk till en vetenskaplig statistik utförd på frågan (vilket högst troligt inte har gjorts).
lite skillnad där.
du gör bort dig - igen.
och alla ser det.
Answer to: "Det är inte fakta.
Det är en hint om vad jag tror i fråg"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:23:28
Edited(1): 2010-04-13 10:25:34  fan vad skönt, du bekräftade just att du ALDRIG hållerl dig til fakta på forumet när du svamlar då jag aldrig sett en URL länk. ( iofs det visste ju alla redan)
gjorde du bort dig igen
Answer to: "fan vad skönt, du bekräftade just att du ALDRIG hållerl dig"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:24:47
 ibland kan man tro att du är ett barn i en vuxen människas kropp?
Att administratören tar bort dina inlägg jämt ger dig ingen hint om detta eller?
Answer to: "ibland kan man tro att du är ett barn i en vuxen människas kropp?"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:26:50
DET FINNS INGEN SOM HETER FAKTA I DETTA SAMMANHANGET.
Har din högstadielärare lärt dig att fakta är ett viktigt ord som du måste använda i varje mening?
Det du refererar till som fakta existerar inte. Det har aldrig gjorts en studie på något av detta, det finns i viss mån statistik kring startspår och hästar, men inget som ger underlag för diskussion. Det finns därför ingen anledningen att använda ordet fakta när det handlar om trav-diskussioner. Allting är godtyckligt och subjektivt.
Eftersom du uppenbarligen inte förstår trots att merparten härinne har idiotförklarat dig i omgångar, kanske du borde dra några "Wiki" och ta reda på saker och ting. Du kallade det fakta, att Björn skulle vinna lättare än Johnny med Dresscode i lördags, du förstår hur urbotat detta är?
Vill du föra diskussioner grundade på fakta, så kan du starta en tråd om socioekonomiska hinder i samhället och börja gräva i avhandlingsarkiv. Kommer säkert bli väldigt intressant.
Du har inofficiellt missbrukat ordet fakta i maximal mått.
Answer to: "DET FINNS INGEN SOM HETER FAKTA I DETTA SAMMANHANGET.
Har din h&oum"
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-04-13 10:29:26  redna förklarat för dig att hur dte låg till med dresscode, men , det blev borttaget hela inläggen för att du ej kunde sköta dig och vara saklig.
Jag har INTE kallat det fakta att björn vunnit lättare med dresscode, aldrig ens påstått det, sluta hitta på egna ord, jag ställde dig en hypotetisk fråga om du trodoe det själv att goop skulel blivit hängande soch blivit över i 3de spår. Inget med fakta att göra.
När jag skriver FAKTA till dig är budskapet jag försöker få fram till dina hjärnsignaler är att du kunde hålla dig till det du vet, det är synonymt med fakta. Barnunge.
Answer to: "redna förklarat för dig att hur dte låg till med dresscode,"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Kan ingen bara stänga av dig........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 10:31:02  Kan ingen bara stänga av dig........
Answer to: "Kan ingen bara stänga av dig........"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hej på dig med. läget?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:33:55
Edited(1): 2010-04-13 10:34:07  redna förklarat för dig att hur dte låg till med dresscode, men , det blev borttaget hela inläggen för att du ej kunde sköta dig och vara saklig.
Jag har INTE kallat det fakta att björn vunnit lättare med dresscode, aldrig ens påstått det, sluta hitta på egna ord, jag ställde dig en hypotetisk fråga om du trodoe det själv att goop skulel blivit hängande soch blivit över i 3de spår. Inget med fakta att göra.
När jag skriver FAKTA till dig är budskapet jag försöker få fram till dina hjärnsignaler är att du kunde hålla dig till det du vet, det är synonymt med fakta. Barnunge.
Answer to: "redna förklarat för dig att hur dte låg till med dresscode,"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:34:32
 Kan ingen bara stänga av dig........
Answer to: "Kan ingen bara stänga av dig........"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:36:30
  är att du kunde hålla dig till det du vet, det är synonymt med fakta.
Fel igen.
Det du vet. ????
Ponera att jag i övertygelse tycker Ålarökarn är världens bästa häst - han har haft lite otur med spåren, men med bra spår så kan ingen slå honom. Det jag vet = fakta.
Wow. Bra där travspanarn.
Helt plötsligt har du gjort alla inlägg på forumet till " fakta" baserade.
Missbruket fortsätter.
Mina arbetskamrater dör här - av skratt.
Answer to: "är att du kunde hålla dig till det du vet, det är sy"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:45:14
 dina svar bevisar ju bara att du är en STOR bebis, och du vet det själv med.
För 1 sekund utgick jag från att du kunde skilja på äpple och päron, men det var tydligen fel, får behandla dig som du vill bli behandlad, som en blandning mellan en idiot och en bebis.
Answer to: "dina svar bevisar ju bara att du är en STOR bebis, och du vet det sj&a"
|
|
|
Posted: 2010-04-13 10:49:45  Du kan kalla mig vad du vill.... jag tror att det flesta som läser dina senaste inlägg här tänker på något annat än att jag är en bebis.
Nu måste jag ta tag i mina bestyr.
Answer to: "Du kan kalla mig vad du vill.... jag tror att det flesta som läser din"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kallar dig ingenting, får behandla dig skrev jag.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:54:48
Answer to: "kallar dig ingenting, får behandla dig skrev jag."
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:55:54
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 10:58:29
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 11:04:15
 om du vet (tror) att jag är en bebis, då borde det enligt tidigare utsago räknas som fakta?
Answer to: "om du vet (tror) att jag är en bebis, då borde det enligt tidiga"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 11:04:41
  dina svar bevisar ju bara att du är en STOR bebis
Du har ju bevis, tydligen.
Answer to: "dina svar bevisar ju bara att du är en STOR bebis
Du"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 11:07:23
Edited(1): 2010-04-13 11:08:40  är ett enkelt konstaterande på hur mogen du är, bebisåldern.
Answer to: "är ett enkelt konstaterande på hur mogen du är, bebiså"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-13 11:09:29
  dina svar bevisar ju bara att du är en STOR bebis
Du har ju bevis, tydligen.
Answer to: "dina svar bevisar ju bara att du är en STOR bebis
Du"
|
|