1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2009-09-07 20:59:10 Plokko, jag har sett en del del. Men att vinna och då menar jag ren KROSS ifrån dödens, gå full väg på 2640 i dödens och vinna på 12.8, då är man fan den bästa hästen. Sen kan du ju se i sista sväng hur jävla bra han är. Rent prestationsmässigt är detta något av det mäktigaste jag sett!
Answer to: " Plokko, jag har sett en del del. Men att vinna och då menar jag ren "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, YIELD BOKO
S 2, YIELD BOKO
|
Hur bra är han då?
Låt höra? Vinner han PdA nästa år?
Elitloppet också?
Sätt in han i ett perspektiv, vad jämför ni med? Övriga kullen?
I så fall har vi ju en häst varje år som är "bäst i världen", vilket iofs är den vedertagna tolkningen i detta land.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-09-07 22:06:26 Hur bra är han då?
Låt höra? Vinner han PdA nästa år?
Elitloppet också?
Sätt in han i ett perspektiv, vad jämför ni med? Övriga kullen?
I så fall har vi ju en häst varje år som är "bäst i världen", vilket iofs är den vedertagna tolkningen i detta land.
Answer to: "Hur bra är han då?
Låt höra? Vinner han PdA näs"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 2, YIELD BOKO
|
Bättre att vara optimist och hoppas att det är världens bästa häst än att sitta och hoppas att hästen avlider
Han skulle kunna vara en PdA vinnare längre fram i livet. Elitloppet vinner han ju inte.
Kan du inte bara inse att hästen PISSADE på EN FRISK yield boko och att det är en topphäst? (nej juste ja, tränaren lider ju av fetma, då kan ju inte hästen vara bra) -.-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-08 08:30:36 Bättre att vara optimist och hoppas att det är världens bästa häst än att sitta och hoppas att hästen avlider
Han skulle kunna vara en PdA vinnare längre fram i livet. Elitloppet vinner han ju inte.
Kan du inte bara inse att hästen PISSADE på EN FRISK yield boko och att det är en topphäst? (nej juste ja, tränaren lider ju av fetma, då kan ju inte hästen vara bra) -.-
Answer to: "Bättre att vara optimist och hoppas att det är världens b&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, YIELD BOKO
S 2, YIELD BOKO
|
Yield var inte vid sunda vätskor.
Varför ska man önska att det är världens bästa häst? Låter ju extremt irrationellt om man har lite koll på de franska och amerikanska hästarna.
Sen återigen svarar du inte på min fråga.
Är vinnaren av Derbyt bäst i världen varje år?
Så går ju snacket annars.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|