Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> hjelp, hvor skal jeg gjøre a...

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2008-12-28 11:12:25

Became a member: 
Forum posts:
Bra där vännen.. Bra svar, hade inte förväntat mig mer från dig heller.. Du vet själv att jag inte skrev någonstans i texten att "Att Travzonen skulle fungera som terapi för någon med sociala problem" endast att det är ett SOCIALT spel och kan man inte bete sig mot människor så är de lika bra att hålla sig borta, tjafsa inte emot, ta bara till dig de och tänk dig för nästa gång..skitlätt!!! Du märker ju själv att det inte är bara jag som stör mig eller hur.. Möjligtvis är du duktig i spelet (har tyvärr ej kollat) men jag lovar att du får mer respekt från medspelare om du beter dig vettigt..hur du är som person är inte mitt problem förstår du...sätt dig på händerna då om du känner att "plokko-angry against the world or something" kommer ut så mår alla andra MYCKET bättre, de finns en gräns vettu
Reply
Post removed Posted: 2008-12-28 11:14:14
Posted: 2008-12-28 11:16:22

Became a member: 
Forum posts:
Travspelet-cooling var bara till dig hjärtat..varsegooo
Reply
Buck_Fush Posted: 2008-12-28 12:18:18

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 566
Vad är man för människa om man hyllar massakern i ett helt stängt "flyktingläger" som Gaza är.
Vet inte hur många FN resolutioner Israel brutit emot men många är det. Nej jag mår illa när jag hör om Israels massiva övervåld mot den instängda civilbefolkningen i Gaza. Våldet måste upphöra från båda sidor men såna här aktioner drabbar bara civila.
Reply
1   [ 2 ]