1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-09-21 21:41:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag fattar inte vrf ni orkar bry er om att hoppa på Kakan. Det spelar väl ingen roll!? Sköt er själva! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-09-22 00:35:33  Jag fattar inte vrf ni orkar bry er om att hoppa på Kakan. Det spelar väl ingen roll!? Sköt er själva! 
Answer to: "Jag fattar inte vrf ni orkar bry er om att hoppa på Kakan. Det spelar väl"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Oj Jozzan, du har just dragit på dig konspirationsteoretikerna genom att i ditt fjärde inlägg försvara den kontroversielle kakan 
Ha kul framöver 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-22 05:37:52  Jag fattar inte vrf ni orkar bry er om att hoppa på Kakan. Det spelar väl ingen roll!? Sköt er själva! 
Answer to: "Jag fattar inte vrf ni orkar bry er om att hoppa på Kakan. Det spelar väl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej, det spelar absolut ingen roll om man lurar folk. det är ju bara ett dataspel. det är bara att lura på. vill du köpa mina hästar för 25 000 000? bästa priset du kan få.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-22 09:17:57  nej, det spelar absolut ingen roll om man lurar folk. det är ju bara ett dataspel. det är bara att lura på. vill du köpa mina hästar för 25 000 000? bästa priset du kan få.
Answer to: "nej, det spelar absolut ingen roll om man lurar folk. det är ju bara ett d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lura på folk hästar är en sak,men att ha två stall är inte ok.sen så säger jag inte att kakan har två , men det finns definitivt andra som har det
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-22 11:18:19  lura på folk hästar är en sak, men att ha två stall är inte ok.sen så säger jag inte att kakan har två , men det finns definitivt andra som har det
Answer to: "lura på folk hästar är en sak,men att ha två stall är inte ok.s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag var lite ironisk där. vad jag menar är att det är ett oärligt sätt att spela oavsett vem eller hur du luras. två stall för att skinna en låtsasfigur eller att skinna en annan spelare är väl skit samma. syftet är att gynna sig själv med oärliga metoder... och det är vi andra spelare som drabbas oavsett.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-22 11:32:09  jag var lite ironisk där. vad jag menar är att det är ett oärligt sätt att spela oavsett vem eller hur du luras. två stall för att skinna en låtsasfigur eller att skinna en annan spelare är väl skit samma. syftet är att gynna sig själv med oärliga metoder... och det är vi andra spelare som drabbas oavsett.
Answer to: "jag var lite ironisk där. vad jag menar är att det är ett oärligt sätt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
´jag förstod det , men ville ändå trycka på att tvåstallsspelare är genomruttet
att lura på ett nytt stall till överpris är halvruttet!
|
|
Reply
|
|
JontePuma
|
Posted: 2008-09-22 12:08:46  ´jag förstod det , men ville ändå trycka på att tvåstallsspelare är genomruttet
att lura på ett nytt stall till överpris är halvruttet!
Answer to: "´jag förstod det , men ville ändå trycka på att tvåstallsspelare är "
|
Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
|
jag känner såhär att om man har ett sådant patetiskt liv så man måste fuska i ett online spel likt detta så bör man kolla över sina prioriteringar... håller med om att det är riktigt tråkigt att folk fuskar iom att det tar bort charmen och gör det svårare för andra att nå framgångarna och få ut maximalt med roligt av sin spelupplevelse...
spelar både detta och hattrick sedan länge så man har lärt sig att det finns alltid muppar som är oärliga...det enda man kan hoppas på är att spelledningen tar och utreder misstankar ordentligt så man kan solla bort packet...men man kan ju inte begära att allt flyter klockrent hela tiden när det ändå handlar om ett gratisspel...
skulle det dock bli en betaltjänst här (som man har möjlighet att välja på hattrick) då skulle jag ställa höga krav på rejäla tag för att få bort mupparna... nu får man hoppas på att dom gör sitt bästa iaf.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-22 16:29:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
herregud, be eriksson att kolla upp alla användare som ni påstår är jag också jag har nämligen ingen aning jag lovar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-22 18:13:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
fusk är snabbaste vägen till framgång.. jag försökte fuska, tänkte dopa mina hästar så jag köpte en träningsanläggning och en veterinär klinik men insåg ganska snabbt att jag inte kunde dopa hästarna i detta spel så där stod jag med en veckokostnad på 75k och någon halvmiljon fattigare  någon som vill köpa min träningsanläggning?! kassan börjar bli tom 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-22 19:13:56  Oj Jozzan, du har just dragit på dig konspirationsteoretikerna genom att i ditt fjärde inlägg försvara den kontroversielle kakan 
Ha kul framöver 
Answer to: "Oj Jozzan, du har just dragit på dig konspirationsteoretikerna genom att i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ha, ha, ha! xP hehe! Har nästan precis hittat forumet. xD  
|
|
Reply
|
|
1
[ 2