1
[ 2
]
|
Nijo
|
Posted: 2008-09-03 20:57:18
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Håller med mikal1977!
Träning hör ju till bas-versionen av travzonen, ska man betala extra för det efter flera etapper av gratis träningsrapport? (känns dumt)
fler boxar bättre foder eller flerkörordrar, egen personlig dress osv - DET ÄR SÅNNA FUNKTIONER SOM SKA KOSTA EXTRA, Inte det som redan finns?!?!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-09 12:47:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ysch, jag är hög på popcorn, jag borde egentligen inte skriva i forumet då.. xD xD Så usäkta ifall jag skriver ngt konstigt men det är popcornas fel .. xD
Jag gillar inte idén.
1: Jag får inte köpa och har heller inte råd
2: Det finns redan för många sådana sidor
3: Det skulle förstöra spelkänslan.
Spelet ska vara så verklighetstroget som möjligt, hur skulle den köp-funktionen se ut IRL? Köp någonting för utomjordiska pengar, få två miljoner på banken samma dag! *Ironisk* ^^
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-17 14:42:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har ett förslag på betaltjänst:
En samlingssida där man se vilka hästar som är kvalade till ett lopp (veckofinaler-elitloppet etc) och hur många poäng de har och vilken häst de kvalade med.
Kanske även en bättre kuskväljar tjänst till kval loppen också så man kan se värdena på kuskarna men DET tycker jag borde vara för alla.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-17 20:17:02  Jag har ett förslag på betaltjänst:
En samlingssida där man se vilka hästar som är kvalade till ett lopp (veckofinaler-elitloppet etc) och hur många poäng de har och vilken häst de kvalade med.
Kanske även en bättre kuskväljar tjänst till kval loppen också så man kan se värdena på kuskarna men DET tycker jag borde vara för alla.
Answer to: "Jag har ett förslag på betaltjänst:
En samlingssida där man se vilka h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad pratar du om för kuskvärden då? om man klickar på banan så ser man ju kuskvärdena där? jag hänger inte med...
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-09-18 01:26:08
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Tror de flesta (inklusive Eriksson själv) tycker att betaltjänsten ska ge lite bonusgrejer som mer är för spelkänslan än för att ge några riktiga fördelar i spelet.. Men jag kanske inte fattade ditt inlägg..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-18 11:33:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja alltså så sidan såg ut som när man väljer kuskar till ett vanligt lopp inte som de ser ut nu med en roll-down meny.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|