1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2008-07-29 08:30:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NOVA BRODDA
|
Jaded har ju varit riktigt fin och det är intressant att se vad ett skoryck kan åstadkomma! Men visst blir Amiralen svår att slå, drömscenariot är väl Amiralen i spets och Ludde som vanligt i dödens och trycker. Då kan Jaded få ett hyfsat lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-29 10:43:50  Jaded har ju varit riktigt fin och det är intressant att se vad ett skoryck kan åstadkomma! Men visst blir Amiralen svår att slå, drömscenariot är väl Amiralen i spets och Ludde som vanligt i dödens och trycker. Då kan Jaded få ett hyfsat lopp.
Answer to: "Jaded har ju varit riktigt fin och det är intressant att se vad ett skoryc"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MARWIN
|
spikar russel november tror att han är huvudet högre än detta gäng
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-29 12:08:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, FLYING TO NOON
|
Amiralen måste väl ha en dunderchans att vinna det här??
Visst är going kronos en underbar häst när han fungerar, men ärligt.. hur ofta är det?
Jaded har gjort ett par fina lopp på slutet, men det går väl knappast att jämföra med amiralen?
Russel november har jag försökt att tänka mig som vinnare, men om amiralen blir släppt till ledningen så tror jag inte att han har en susning.. vem ska gå fram och sätta upp tempot, vem vill sitta i dödens på amiralen?
Är medveten om att det finns en herre i fältet som inte brukar vara rädd för det, men frågan är om han inte väljer att ge sin häst en chans idag istället.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-29 15:19:17  Amiralen måste väl ha en dunderchans att vinna det här??
Visst är going kronos en underbar häst när han fungerar, men ärligt.. hur ofta är det?
Jaded har gjort ett par fina lopp på slutet, men det går väl knappast att jämföra med amiralen?
Russel november har jag försökt att tänka mig som vinnare, men om amiralen blir släppt till ledningen så tror jag inte att han har en susning.. vem ska gå fram och sätta upp tempot, vem vill sitta i dödens på amiralen?
Är medveten om att det finns en herre i fältet som inte brukar vara rädd för det, men frågan är om han inte väljer att ge sin häst en chans idag istället.
Answer to: "Amiralen måste väl ha en dunderchans att vinna det här??
Visst är go"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sydsveskan skriver:
going ska gå med plastade framhovar
och
jaded ska gå barfota.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-07-29 16:31:55  sydsveskan skriver:
och
jaded ska gå barfota.
Answer to: "sydsveskan skriver:
och
jaded"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, MANOS GENERAL
|
Vad hjälper det Nyckel....här blir det Amiralen som lägger vantarna på 1:a priset.....Åke Svanstedt är ju inte med, då kan ju ingen svensk vinna loppet.
Spets o Slut....spar på krut ! ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-29 16:37:47  Vad hjälper det Nyckel....här blir det Amiralen som lägger vantarna på 1:a priset.....Åke Svanstedt är ju inte med, då kan ju ingen svensk vinna loppet.
Spets o Slut....spar på krut ! ! 
Answer to: "Vad hjälper det Nyckel....här blir det Amiralen som lägger vantarna på "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag kommer inte att lämna in på denna rundan och jag har ingen åsikt i det jag skriver utan lägger bara ut infon som finns så får dom som är intresserade värdera den och använda den som dom vill.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-07-29 21:16:33
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, NOVA BRODDA
|
Inte mycket att snacka om.. Det är en bra rackare det där
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-07-29 21:17:55
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 1, ZAC SEABROOK
|
Going Kronos viker ner sig igen... Jaded plockar honom från dödens, säger det mesta...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-07-29 21:24:23
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 11, SUNNAN TIBBE
|
Han kör ju upp huvet och slutar fightas... Trist men sant. Jaded och Russel stod för bäst prestationer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-29 22:18:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VÄSTERBOFACETOFACE
|
Bazire är världens bästa kusk..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-29 22:19:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MARWIN
|
jaded sveriges outstanding bästa häst hugo borde vunnit satt kvar för länge
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-07-29 22:21:44  jaded sveriges outstanding bästa häst hugo borde vunnit satt kvar för länge
Answer to: "jaded sveriges outstanding bästa häst hugo borde vunnit satt kvar för lÃ"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 3, MANOS GENERAL
|
Commander Crowe och Triton Sund är nog minnst lika bra 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-07-29 22:24:59  Commander Crowe och Triton Sund är nog minnst lika bra 
Answer to: "Commander Crowe och Triton Sund är nog minnst lika bra :)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 11, SUNNAN TIBBE
|
Över kort distans vete fan.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-29 22:26:10  Commander Crowe och Triton Sund är nog minnst lika bra 
Answer to: "Commander Crowe och Triton Sund är nog minnst lika bra :)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MARWIN
|
inte på kort
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-07-29 22:30:16
|
V 3, MANOS GENERAL
|
Håller med Soberano....vissa är bara starka i början och går mycket på det o skallen....sen lär dom sig alla distanser.....kanske...vissa passar helt enkelt inte för kort distans....ni måste se helhet med trav...inte bara älska med hjärtat och tro vad som helst.
Se på Maharaja...han tog dom bort från korta E-3 för han är ingen sprinter än....sånt tar tid för stora starka hästar.
Hajja o gilla läget!!  
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-07-29 22:35:24
|
V 3, MANOS GENERAL
|
Keke...vad då satt kvar för länge....han satt ju i dödens??
Han gjorde ett topplopp...och hade han haft ledningen vete fan om Amiralen vunnit....men vad fan ska Ludde dit o göra.....ska ni skylla på att han var sjuk igen...bara inse...ingen vinnarskalle kvar mot de bättre...han får gå ut i lättare lopp på V75 och jobba upp psyket igen....för det har ju Ludde sabbat...eller byt tränare.....Ludde körde som ett skämt i alla V75 loppen....han tror han har Varenne med varenda häst.....mainjack nr 1 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-07-29 22:55:33  Keke...vad då satt kvar för länge....han satt ju i dödens??
Han gjorde ett topplopp...och hade han haft ledningen vete fan om Amiralen vunnit....men vad fan ska Ludde dit o göra.....ska ni skylla på att han var sjuk igen...bara inse...ingen vinnarskalle kvar mot de bättre...han får gå ut i lättare lopp på V75 och jobba upp psyket igen....för det har ju Ludde sabbat...eller byt tränare.....Ludde körde som ett skämt i alla V75 loppen....han tror han har Varenne med varenda häst.....mainjack nr 1 
Answer to: "Keke...vad då satt kvar för länge....han satt ju i dödens??
Han gjor"
|
V 3, MANOS GENERAL
|
Läs noga hogan.....
.......HUGO satt kvar för länge
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-07-29 22:57:23  inte på kort
Answer to: "inte på kort"
|
V 3, MANOS GENERAL
|
 inte på kort
Det sa du aldrig 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-07-29 23:19:54
|
V 3, MANOS GENERAL
|
Sorry....rätt andy...han tryckte ihop allt så det såg ut som Jaded.....helt slut av så härliga race...tack! 
|
|
Reply
|
|
torro1
|
Posted: 2008-07-30 02:47:21
|
Became a member: 2008-05-18
Forum posts: 551
V 3, MANOS GENERAL
|
Amiral Mauzun vann ju ganska så enkelt. Som jag sa innan loppet. Allt över 2 gånger är ju godis. Bara att tacka och ta emot.. Jag älskar denna hästen!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|