1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-06-24 21:54:35  Jo tack ...heja Gävle o Brynäs IF
Men jag förlorade ändå 375.000 på att dra den....fast nästa jag får på ca. 3.0 ska jag behålla om den tränar som den här ungefär (0.14)-(0.15) för jag trorhelt enkelt ribban sänkts på stuteriet, det var alldeles för många som drog rena Malta värdena på de Blå-Gula....så den där kommer nog göra rätt för sig, och dom få som fått kusar med 4.0-5.0 är bara att grattulera....sen vet man ju aldrig det här med träningsvärdena och vinnarskallen, så man ska nog ha lite is i magen, och testa kusen ett par race innan man drar några växlar....men lockpris var det inte, jag gjorde som många andra med lägre värden och lade ut dem gratis för att få en ny plats i stallet.
Jag kan inte vara dyr här, och kommer aldrig vara det....då jag satsar mycket på dom jag har, tycker det är roligare att tävla i lopp än ha massa pengar på kontot.....bara det flyter och man byter upp sig mellan varven så man får bättre o bättre kusar. För 2 mån. sen var jag 12:a i Gävle, nu är jag 2:a......men 85:a i världen 
Answer to: "Jo tack ...heja Gävle o Brynäs IF :D
Men jag förlorade ändå 375.000"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sorry hogan måste faktiskt rapportera ditt inlägg.. man får inte använda fula ord samt kränkningar mot andra.. och det har du gjort..
 heja Gävle o Brynäs IF
jag kanske ändrar mig ifall du suddar bort #"*¤% (brynäs if) mot HV71! 
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2008-06-24 21:59:42
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Har bara haft råd med en dragning iår.. en fransman som var rätt bra faktist.. 1-0-4-4 som nu har blivit 2-1-4-4 och tränar riktigt bra på styrkan.. vet inte va de blir av den men den kan nog springa in några kronor kanske.. skulle haft något steg till på snabbhet bara men men..
Har 3 styckan halvtaskiga 3 åringar på gång nu så någon borde väll kunna springa in några kronor tycker jag..
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-06-24 22:14:15  Har bara haft råd med en dragning iår.. en fransman som var rätt bra faktist.. 1-0-4-4 som nu har blivit 2-1-4-4 och tränar riktigt bra på styrkan.. vet inte va de blir av den men den kan nog springa in några kronor kanske.. skulle haft något steg till på snabbhet bara men men..
Har 3 styckan halvtaskiga 3 åringar på gång nu så någon borde väll kunna springa in några kronor tycker jag..
Answer to: "Har bara haft råd med en dragning iår.. en fransman som var rätt bra fak"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
japp det blir 4 åringarnas år nästa etapp...  ....bara för oss som inte haft råd med nytt ska ha lite kul också....  ....har dragit en och betäckt två, sen byggde jag ut stallet till 7 åsnor....sen finns det ju inte mycket pengar kvar, det är hårt för oss som blev medlemmar 2008...innan gick det ju att göra deg har man hört...på illegal spelmarknad.  
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2008-06-24 22:17:53
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Var ryska maffian säkert som tvättade pengar på stackars travspelares bekostnad..
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-06-24 22:31:48  Var ryska maffian säkert som tvättade pengar på stackars travspelares bekostnad..
Answer to: "Var ryska maffian säkert som tvättade pengar på stackars travspelares be"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Ja o norska nord banditer har jag hört också....dom ska slå Faxen och behöver nytt kapital till storsatsning på avel, ska korsa med fjordlaxen säger dom, he he.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-01 00:40:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
 vi vet nog vart du har fått 4 av alla dina miljoner ifrån, haha. Det är inte för att du har byggt långsiktigt
Kan ju bara nämna att Eriksson, precis som jag skickade mail och bad honom om , för ett par dagar sedan var inne och justera budet på For Good Times till en mer normal rimlig nivå.
Hade en liten nätt "justering" på min stallekonomi så nu är allt som det ska.
Mindre på kontot , men efter lite försäljningar av Flames of Courage m.fl. har jag så det räcker ändå 
Det känns rätt bra att i varje fall veta vad man har att röra sig med nu. Vem vet...Jag kanske kan bli sugen på någon fin 3-åring
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-01 15:20:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ang. träning.
Hur mycket skillnad gör en träningsanläggning?
Har lite cash över och funderar på att investera men är lite osäker på resultatet.
Tacksam för svar.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-07-01 15:29:01  Ang. träning.
Har lite cash över och funderar på att investera men är lite osäker på resultatet.
Tacksam för svar.
Answer to: "Ang. träning.
Har"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Enligt admin ska det ge en ökning på ca 20%.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-01 15:35:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och transporterna ger vad?