1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-04-26 11:29:43  Jag kan tippa med, men jag är grymt bra så alla kommer nog få 5 rätt! Är det okej ändå ? 
Answer to: "Jag kan tippa med, men jag är grymt bra sÃ¥ alla kommer nog fÃ¥ 5 rätt! Ã"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 12:41:34  Jag kan tippa med, men jag är grymt bra så alla kommer nog få 5 rätt! Är det okej ändå ? 
Answer to: "Jag kan tippa med, men jag är grymt bra sÃ¥ alla kommer nog fÃ¥ 5 rätt! Ã"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bra med någon med självförtroende 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 12:50:51  bra med någon med självförtroende 
Answer to: "bra med någon med självförtroende:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, ja det behövs ofta  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 14:43:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
sorry att hijacka denna tråden lite men:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
äntligen visar min steriod häst lite klass. en 2plats i brons. första "stora" placering någonsin för stall sanfridsson!!!

|
|
Reply
|
|
samuraj1
|
Posted: 2008-04-26 18:11:41
|
Became a member: 2007-07-05
Forum posts: 189
|
Hmmm jag kanske inte är så kass tippare som jag trodde, satte V5:an i dag. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 18:14:19  sorry att hijacka denna tråden lite men:
äntligen visar min steriod häst lite klass. en 2plats i brons. första "stora" placering någonsin för stall sanfridsson!!!

Answer to: "sorry att hijacka denna tråden lite men:
än"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha!  .. kolla right here right now då världsrekord!  .. och dream generator en andraplats i diamant..
du samuraj!  .. jag körde två system idag på V5, jag hade alla i alla loppen i sista förutom ett .. och då hade jag spik på right here right now.. spelade för typ 26.000 kr sammanlagt på båda systemen och fick tillbaka 100.000 kr! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-01 13:11:26  Det var inte alls svårt att få in folk ju Plokko, var ju bara att fråga 
Answer to: "Det var inte alls svårt att få in folk ju Plokko, var ju bara att fråga:"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att fråga en massa folk är inte min starka sida. Men du har ju tekniken, din välgörare där.
Känner en viss sexuell laddning i denna tråden.
Ska göra mat nu.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|