Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Roligt att ljuga om 7 rätt.

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]   3  
Author Message
Cherry Posted: 2008-01-14 19:10:59

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
För mig är det också en hobby men jag kan gärna vara utan de där 20.000 kr vinsterna som inte förändrar något i vardagen ifall jag nån gång får in den där miljonvinsten. Försöker konstruera mina system därefter också. Såg att Matte plockat bort varenda favorit så därför vore det kul att veta om det är något han alltid gjort eller hur han tänkte i de olika avdelningarna.
Reply
Posted: 2008-01-14 19:11:42

Became a member: 
Forum posts:
Nog tipsade matte alltid.

matte var tidig med sina tips i veckan. Redan den 10:e låg hans vinnarkupongbild ute på forumet - Att kopiera rakt av för de som ville !

Tyvärr hade jag inte råd, och har för mig att jag grattat. Men jag säger ändå grattis igen
Reply
Posted: 2008-01-14 19:15:44 Answer to: "Klart du är välkommen på forumet! Är ju skitkul när någon sätter den"

Became a member: 
Forum posts:
avd 1 i ledningen tyckte jag lovebite borde va svårslagen med tanke på hans form
avd 2 lea skulle få svårt att få ledning ingen mening att ta med en som bara går i spets
( spikade veckan före bättre förutsättningar) smaching favorit ena veckan bortglömd nästa
avd 3 trodde mycket på spetshästen och bästa hästen +erik som alltid kör offensivt
avd 4 bondtur ( hade den som 5:e häst på rankingen )
avd 5 dåligt läge på favoriten hoppades på skräll
avd 6 dagens bästa spik (favorit på innerspår inte bra )
avd 7 var osäker på vem som skulle få spets så jag tog alla spetskandidater
tyckte jag hade bra täckning var inte speciellt nervös synd att inte ludde vann

jag bryr mig inte så mycket om strecken
jag tar fram så mycket information jag kan
och försöker köra loppet i badkaret....
den här gången var jag rätt ute i tanken
Reply
Cherry Posted: 2008-01-14 19:20:20

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Det måste jag säga. Fina analyser. Men det händer att du har med en favorit oxå alltså?
Reply
Posted: 2008-01-14 19:25:08 Answer to: "Nog tipsade matte alltid. matte var tidig med sina tips i veckan. Redan "

Became a member: 
Forum posts:

Nog tipsade matte alltid.

matte var tidig med sina tips i veckan. Redan den 10:e låg hans vinnarkupongbild ute på forumet - Att kopiera rakt av för de som ville !

Tyvärr hade jag inte råd, och har för mig att jag grattat. Men jag säger ändå grattis igen

Nja, där har du lite fel Ivan. Matte hade en travkusk som bild tidigare vill jag minnas. När man ändrar sin visningsbild ändras samtliga tidigare inlägg man skrivit tillbaka i tiden. Så vinnarbongen kom till efteråt.

Jag säger iallafall GRYMT BRA JOBBAT och STORT grattis. Imponerande och skitkul att ha en nybliven flermiljonär bland oss på travzonen. Du visar oss andra att det faktiskt funkar att vinna stora pengar. Tänk på att det där motsvarar 8 millar före skatt om du skulle ha knegat ihop pengarna. Om jag vore dig skulle jag köpa Smashing Dame som "tack för kaffet".
Reply
Posted: 2008-01-14 19:26:24

Became a member: 
Forum posts:
om jag tycker han har chans
han är favorit för att strecken säger det
han måste inte ha bäst chans för det
tex. om earl tilly hade haft lovebites läge
hade han förmodligen vunnit alla dar i veckan
Reply
Nijo Posted: 2008-01-14 19:44:00

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
avd7: du tog alla spetskandidator? hur kom 11.an med då????

j.t mulligan tycker jag fortfarande inte var någon bra spik, bästa hästen vann inte loppet och spåret var bra på förhand då han är över medel från start och har en bra voltkusk i goop. Squirtler countach visade ju sedan efter galoppen att det var loppets bästa häst också. Gick något enormt och såg lysand eut som fastlåst över mål efter att ha tappat 100 meter.

så din spik var nog mer tur, matte. Men en spelare ska ha sådant också.
Reply
Posted: 2008-01-14 19:53:20

Became a member: 
Forum posts:
En får gratulera Matte till 4miljoner, jag har svårt att förstå hur mkt pengar det är, förstår om du också har det... 4 Miljoner..

Då är det bara för dig att springa iväg till Audi och kvittera ut en RS4... eller du kanske slår till på en R8 när du ändå är där

J.T Mulligan var en spik på mitt system också, så det tycker jag ju självklart var en bra spik, men det var å andra sidan det enda rätt jag hade denna veckan, men sånt e livet... Hoppas jag får in sjuan någon mer gång...

//Robban
Reply
Posted: 2008-01-14 19:58:55

Became a member: 
Forum posts:
Grattis Matte !
Hur grymt dom helst. Köp en travare !
Vad ska du göra med alla pengarna?
Va försiktig, det är så jäkla lätt att bränna allt på en massa skit!
Reply
Nijo Posted: 2008-01-14 20:05:07

hehe, som att köpa en travare då^^

är som att slänga pengarna i sjön , fast du får väl lite roligare för det kanske.
Reply
Posted: 2008-01-14 20:13:25 Answer to: "avd7: du tog alla spetskandidator? hur kom 11.an med då???? j.t mulliga"

Became a member: 
Forum posts:
nijo 1-3-8 spetskandidater 2-11 vid överpace 9:an bästa hästen

det är inte alltid bästa hästen som vinner
när favoriten har innerspår då brukar dom få ladda extra mycket
kan bli galopp.tuff öppning som sitter i benen på upploppet
j.t mulligan sitter redan i andra spår behöver inte ladda
flera bra lopp i rad. bra kusk
jag tyckte det var en bra spik
det är ganska lätt att få 5-6 rätt men utan tur hade jag inte fått
7 rätt
det ser du på utdelningen 6 rätt runt 4 tusen 7 rätt 4 milj
Reply
Posted: 2008-01-14 20:15:20

Became a member: 
Forum posts:
dasse.

är redan med och deläger en häst
Reply
Posted: 2008-01-14 21:34:54

Became a member: 
Forum posts:
Nijo ! Det är alltid lättare att springa bra om man ligger efter dom andra, och sen sitta fast!
Reply
Posted: 2008-01-14 22:22:38

Became a member: 
Forum posts:
Matte, coolt att du startade tråden "travvinster" härom vecken och veckan efter går du o drar in 4 millar..
Reply
Posted: 2008-01-14 22:36:05

Became a member: 
Forum posts:
Måste fylla i grattningarna.. bra jobbat matte!
Reply
Posted: 2008-01-14 22:38:26

Became a member: 
Forum posts:
Gratz då
Reply
Posted: 2008-01-14 22:40:36

Became a member: 
Forum posts:
Tycker någon kan ändra rubriken i denna tråd nu va?? Hade varit skönt
Reply
Nijo Posted: 2008-01-15 07:21:59

lucaas, självklart ska man alltid ta ett lopp efter galopp med en nypa salt, men du kanska missade att hästen förlorade 100m och var inte ikapp förren efter 1 varv, vid mål var han 2 längder efter och klättrade i ryggarbarna som 4.a elr 5.a.......
Reply
Posted: 2008-01-15 11:17:14

Became a member: 
Forum posts:
Grattis Matte! Vad jobbar du med eller har du lagt av?
Reply
Posted: 2008-01-15 16:37:59

Became a member: 
Forum posts:
Nijo, nej ja missade ej galoppen, och hästen var ju bra, men de gick ju inte så fort i loppet, så är ej så svårt att komma ikapp, sen gick de la fort sista 500m! Men ja tycker absolut inte att de va bästa hästen i loppet
Reply
1   [ 2 ]   3