Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Exclusive-loppen

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
hampusenglund90 Posted: 2025-12-14 00:17:35

Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 685
Men att du gnäller på mig att jag ej svarar är ju bara pinsamt.
Du själv sitter och väljer ut det du ska svara på. För varje gång jag bevisar att du har fel och jag har rätt så låtsas du som ingenting.

Men nu lägger jag ned i denna tråden med.
Vill du mig något hädanefter kan du skriva privat för tror inte någon är intresserad av dessa diskussioner.
Reply
montana Posted: 2025-12-14 00:29:28

Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 275

Det är ingen som klagat när jag lagt upp om kuskar osv i forumet. Du kom på det nu för att försöka hitta ännu ett fel!

Du har ju inte lagt upp.
Du sitter ju och lägger till och tar bort kuskar utan att redogöra för detta.
Att det är din inställning att ingen har klagat när de troligtvis inte ebns vet vad du hålls med är ju bara en skrämmande kass inställning till ditt ansvarsområde.

Jag använder precis vilken kanal jag vill för att förmedla saker och jag har ingen skyldighet att förmedla något som jag ej kan påverka oavsett.

Nej, du har säkert inga skyldigheter. Konstigt att du undskylder dig själv med ansvarsområden du "hux flux har fått över dig" utan rövslickande och samtidigt inte kan se att om du nu fått "skyldigheter" eller "möjligheter".... hur man kan använda dessa på ett fair eller allmänt juste sätt!
Jättemärklig diskrepans!

Ja det är ju din personliga åsikt!
Vad kring vad?
Vad syftar du på?
Vad vill du understryka eller mena?
Du försöker bara köpa någon plattitydpoäng här genom något meningslöst konstaterande som just inte konstaterar minsta lilla än just höhöhö: "Ja det är ju din personliga åsikt!"

Fel igen.

Den är en Hampus-klassiker.
Du är inte i position att döma ut det ens och du underbygger det aldrig när du säger det.
Du bara river av en "Fel igen" utan argument eller att besvara på vad vi ifrågasätter.
Reply
hampusenglund90 Posted: 2025-12-14 00:31:58 Answer to: "Det är ingen som klagat när jag lagt upp om kuskar osv i forumet. "

Reply
montana Posted: 2025-12-14 00:39:28

Och där hade han inte svar eller argument så då kör han en larvig smiley.
Han saknar argument helt enkelt.
Får han inte ljuga eller blir avslöjad i sina lögner är han tom.
Reply
hampusenglund90 Posted: 2025-12-14 00:47:16 Answer to: "Och där hade han inte svar eller argument så då kör han en larvig smile"

Reply
montana Posted: 2025-12-14 03:21:05

Jag ville hjälpa med kuskarna så det hända något lite snabbare.

- Vad var det som inte hände tillräckligt snabbt och inte klargjordes för alla andra?
Vad är det som sker snabbare nu?Är det en bra sak att du huxflux ändrar hit och dit utan att lta andra spelare få veta om de inte upptäcker själva?
Har utveckling och förändringar på zonen någonsin tidigare skett i rask takt eller är det din adhd/damp som spökar här med?
Sen när tyckte någon att kuskförändringar inte skedde tillräckligt fort - förutom du?
Och drabbade detta någon?
Jämfört med hur du dyngar in 20 nya lopp och 10 miljoner nya vinstpengar.
Sök dig till playstation eller något om du tror att travzonen mår bra av att alla beslut stressas fram - samt att man skruvar bakom ryggen på folk / med dålig jävla deklaration!
Reply
montana Posted: 2025-12-14 12:30:08

Folk undrar nog om den aktiva omröstningen som finns inne i spelet just nu är något som kommer stå till beslutsgrund i någon framtida förändring. Vet du?
Reply
montana Posted: 2025-12-14 12:31:06

Känns det rimligt att INTE använda sin skribentstatus över TZ-news kring just TZ-news?
Reply
montana Posted: 2025-12-14 12:31:32

Inför spelschemat för nästa etapp har man dyngat/okynnesströsslat in lopp med sammanlagda prispengar på över 10 miljoner kronor att köra om! 10 miljoner!!!
Vill folk här ens detta?
Reply
montana Posted: 2025-12-14 12:32:14

Undra hur det går med att få tillbaka historiska stall och historiska hästar i topplistorna/ranking? Så som folk uttryckte önskan kring.
Reply
montana Posted: 2025-12-14 12:33:03

1. Vilken frågan? Vad snackar du om? Vad försöker du legitimera?

2. Alla läser inte forumet! Varför använder du inte din kanal TZ-news som är till för det samt att påminna folk i avelstider?! De allra flesta som spelar spelet skiter i forumet! Fattar du inte?
Varför är du teflonbeklädd och allt ska rinna av dig och bortförklaras istället för att FATTA och svara normalt?!

3. Jo det har du! Du lägger dill och plockar bort utan att redogöra för detta och även här hade du kunnat använda TZ-news istället för töntiga intervjuer där du hånar mig och kastar skit på mig i ett forum jag inte ens kan svara på!
Jag ställer upp på en intervju med någon annan tz-news-skribent. Let's go!!!!
Lögnare!!! Sluta ljug!!!

4. Nej det gjorde du inte. Vad fan är det för fel på din världsbild? Allt är helt skevt och förvrängt! Ska vi gå tillbaka till den tråden och så SKA du svara?!
Vad fan får dig att tro att just DU är så mycket vitalare än andra spelare här? Folk som hängt här i typ 20 år plutten!
Reply
montana Posted: 2025-12-14 12:34:05

Hur många gånger är det nu som du misslyckats med att svara på raka enkla frågor och försöker vända det emot mig?
Reply
montana Posted: 2025-12-14 12:35:29

Ska jag börja hämta in frågor7frågeställningar från andra trådar och andra skribenter som du låtsas som om de inte finns?
Vill du ha sånt här med eller?
Reply
hampusenglund90 Posted: 2025-12-14 12:54:04 Edited(1): 2025-12-14 13:05:51 Answer to: "Ska jag börja hämta in frågor7frågeställningar från andra trådar och"

Folk undrar nog om den aktiva omröstningen som finns inne i spelet just nu är något som kommer stå till beslutsgrund i någon framtida förändring. Vet du?

Det är admin som sköter den frågan. Så inget jag kan besvara. Men det är väl troligt om han lägger ut en fråga så kommer han använda den i sitt beslut.

Känns det rimligt att INTE använda sin skribentstatus över TZ-news kring just TZ-news?

Det är upp till varje person att avgöra detta. Som jag skrivit tidigare så har det ej ens kommit på tal att använda TZ-News när jag lagt upp om kuskar/lopp. Det har lagts upp i forumet. Frågan jag ställer mig däremot är ju att det är mer än 2 veckor kvar av etappen, hur kan du ens veta vad jag tänkt göra eller inte göra?
Det nya säsongsschemat ligger upp i kalendern. Jag har dessutom publicerat alla nya lopp i forumet. Men om jag väljer att lägga upp det på News eller ej är långt ifrån ditt beslut att avgöra.

Inför spelschemat för nästa etapp har man dyngat/okynnesströsslat in lopp med sammanlagda prispengar på över 10 miljoner kronor att köra om! 10 miljoner!!! Vill folk här ens detta?

Jag har gått tillbaka och kollat många trådar om vilka lopp som önskats och tagit med det i bedömningen när jag gjorde de nya loppen. Jag skrev om det här innan med. Det är liksom ej så att en enskild häst kan starta i dessa lopp och tävla om dessa pengarna. Många lopp är låste baserat på ålder. Vilket gör att pengarna sprids ut över fler årgångar en enbart äldre eliten. Men svar på din fråga. Folk har velat och vill ha nya lopp under lång tid sen vilka pengar som kommer in i spelet är inte ens en fråga som varit på tapeten när det pratats och önskats nya lopp.

Undra hur det går med att få tillbaka historiska stall och historiska hästar i topplistorna/ranking? Så som folk uttryckte önskan kring.

Inte en fråga för mig utan det är admin som skött hela den biten och inget jag har befogenhet att göra något åt.

Hur många gånger är det nu som du misslyckats med att svara på raka enkla frågor och försöker vända det emot mig?

Jag har svarat hur många gånger som helst vilket alla ser i alla trådar. Sen kan inte jag hjälpa att du/en del inte köper mina svar.

istället för töntiga intervjuer där du hånar mig och kastar skit på mig i ett forum jag inte ens kan svara på!

Du vet lika väl som mig att jag har bevis på exakt det jag skrev i den intervjun. Inte ett ord skrivet själv utan kopierat rakt av från det du skrev till mig. Kan du ej stå för det är det upp till dig men kom ej o säg att jag ljuger när jag dessutom sitter på bevisen att det var exakt så du skrev.

Så någon mer rak fråga du vill ha svar på?
Reply
Post removed Posted: 2025-12-14 13:00:39
1   [ 2 ]