1
[ 2
]
|
Medeltid
|
Posted: 2021-06-28 23:03:52 Vilka av de gamla stallen har ett par hundra mille på kontot?
Answer to: "Vilka av de gamla stallen har ett par hundra mille på kontot?"
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 773
|
Inte jag i alla fall, aldrig varit i närheten av den summan.
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2021-07-01 00:02:47 Edited(1): 2021-07-01 00:54:53 grymt bra förslag. många har svårt att få ihop nåt vettigt. vet att innan jag börja så gick det att få ihop grymma förmögenheter väldigt lätt. nu är det minst 100gånger svårare. nya o små stall är tvungna att sälja sina bästa föl för att få ihop det och är helt beroende av att stor stallen köper dyrt. dom är dom ända som har råd. stor stallen har inga av dessa problem och behöver heller inga aktivitet stöd. många av dom gamla stallen har ju ett par hundra mille på kontona.
Answer to: "grymt bra förslag. många har svårt att få ihop nåt vettigt. vet att in"
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 756
|
Jag antar att jag räknas till de gamla stallen men sitter själv inte med flera hundra miljoner på kontot. Finns det något stall som gör det?
Nu efter kvällens Grupp3-framgångar har vi 7,14 miljoner (mycket också tack vare att admin införde avelspremierna som genererar en del). Ekonomin känns stabil eftersom stallet går bra, men fortfarande en liten bit upp till niosiffrigt.
|
|
Reply
|
|
Friction88
|
Posted: 2021-07-02 22:32:17 Jag antar att jag räknas till de gamla stallen men sitter själv inte med flera hundra miljoner på kontot. Finns det något stall som gör det?
Nu efter kvällens Grupp3-framgångar har vi 7,14 miljoner (mycket också tack vare att admin införde avelspremierna som genererar en del). Ekonomin känns stabil eftersom stallet går bra, men fortfarande en liten bit upp till niosiffrigt.
Answer to: "Jag antar att jag räknas till de gamla stallen men sitter själv inte med "
|
Became a member: 2014-01-17
Forum posts: 120
|
Pengar: 259 259 955 kr
Men har lagt bud på ett sto att avla med på 3.5 mille
Så ni får dra av lite.
|
|
Reply
|
|