1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2007-12-14 18:44:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Klart massimo fling har vinnarskalle, det har han visat tidigare, men i de 2 senaste loppen har han inte varit som bäst.
Låter som ett givet argument för att gardera? Med tanke på att du tycker att han har varit dålig i de två senaste loppen...eller?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2007-12-14 18:59:22
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Jag säger bara gardera... Och glöm inte Högstena enzo sm dom varnar för från stallet. Örjan, 4% och stormvarning från stallet räcker för mig men som sagt för mig är han bara en av typ 6 streck
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2007-12-14 19:21:31
|
|
Travtjänsten spikar Catch the flax denna vecka oxå
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-12-14 19:26:53
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
har inte sagt att man ska spika massimo fling, men han är given på systemet och rankas förre unterstiner och troligen catch the flax också för min del.
Visst besegrade massimo fling skithästar, men han gjorde det på ett imponerande sätt, PRECIS som catch the flax gjorde för 2 starter sedan. Han kan inte göre mer än att vinna.
Högstena enzo vinner inte såvidare övriga hästar i loppet bryter benen, kan verkligen inte förstå varför folk FORTSÄTTER att spela denna häst, har väl bara vunnit från spets efter att få bestämma mot dåliga hästar???? eller har jag missat något.
ett mycket roligt bud i loppet är Nice and a star, väldigt bra häst i grunden och är härdad mot mycket bra hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-14 19:30:51  har inte sagt att man ska spika massimo fling, men han är given på systemet och rankas förre unterstiner och troligen catch the flax också för min del.
Visst besegrade massimo fling skithästar, men han gjorde det på ett imponerande sätt, PRECIS som catch the flax gjorde för 2 starter sedan. Han kan inte göre mer än att vinna.
Högstena enzo vinner inte såvidare övriga hästar i loppet bryter benen, kan verkligen inte förstå varför folk FORTSÄTTER att spela denna häst, har väl bara vunnit från spets efter att få bestämma mot dåliga hästar???? eller har jag missat något.
ett mycket roligt bud i loppet är Nice and a star, väldigt bra häst i grunden och är härdad mot mycket bra hästar.
Answer to: "har inte sagt att man ska spika massimo fling, men han är given på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag vet Nice and star på open strecth!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-14 21:55:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Giant light helt enkelt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-14 22:19:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tredje spåret där jag följer Travtjänsten... Det här känns ju nästan lite småläskigt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-14 22:59:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Tredje spåret där jag följer Travtjänsten... Det här känns ju nästan lite småläskigt.
Det är du som är Travtjänsten, och sitter här och haussar dina tips 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2007-12-14 23:12:41
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
måste varna lite för spike dimanche trots kusken... barfota runt om... kommer att bli en ruggig körning från start tror jag... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-15 00:40:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Catch The Flax singlar jag efter mycket begrundande. Form slår klass & jag kom fram till att han har både och..  Spåret är ett aber, men känns som det kommer att kubbas en del i början & Takters kuse känns "tung" att stå emot i slutfasen. "Lädret" verkar ju fått fason på kusen..
Nån given spik är han inte, men i denna omgång känns ingen säker att hålla i handen.. Och då få "känslan" spela in.. Kanske är ute & cykla totalt till & med med punktering, men nånstans måste singelstrecket sitta ju.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-15 09:40:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Andreas,
Ja, det verkar nästan så =)! Kul att man leder en hel tjänst utan att man själv vet om det... Men bara tipsen sitter så är man ju accepterad av spelarna. Hittills har jag dock inte skådat något sådant resultat. =)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-15 09:41:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Will Man Vint öppnade ruggigt fort på Valla senast & blev tömd, fick ett vilsamt lopp senast 6 Goopen upp nu. Runt om.
Garros
|
|
Reply
|
|
marone
|
Posted: 2007-12-15 09:58:31  måste varna lite för spike dimanche trots kusken... barfota runt om... kommer att bli en ruggig körning från start tror jag... 
Answer to: "måste varna lite för spike dimanche trots kusken... barfota runt om... ko"
|
Became a member: 2007-09-09
Forum posts: 41
|
Du måste mena TACK vare kusken. Forsgren är king.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-12-15 10:35:29
|
|
rankar ner catch the flight som C häst, tror han får stora problem med spår och distans, särskilt när det nu är OS.
will man vint blir också C häst,,,,kan knappast hålla spets om Veijo laddar,,,,annars är jag ändå tveksam på om will man vint är tillräckligt bra för att vinna.
tror på giant light+massimo fling mest i dett aloppet,,,öppet bakom
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2007-12-15 18:45:50
|
|
Sådär ja... Will man Wint!
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-12-15 21:11:40
|
|
man analyserar rätt och losar ändå, de som spikade will man vint med motivering att han skulle spetsa hade enbart tur, grattis!
själv losar man på ett jäkla målfoto när man spelat massimo fling.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-15 22:48:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Andreas säger:
Will Man Vint leder runt om. Perfekta förutsättningar och Goop dirigerar detta hela vägen.
 Nijo säger:
man analyserar rätt och losar ändå, de som spikade will man vint med motivering att han skulle spetsa hade enbart tur, grattis!
Japp men man måste ha tur när man spelar på trav  Dock gör 4 rätt inte mig så mkt rikare men alltid trevligt att sätta en sån spik.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2007-12-16 01:10:46  man analyserar rätt och losar ändå, de som spikade will man vint med motivering att han skulle spetsa hade enbart tur, grattis!
själv losar man på ett jäkla målfoto när man spelat massimo fling.
Answer to: "man analyserar rätt och losar ändå, de som spikade will man vint med mot"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
goop förlorar aldrig ett målfoto... goop började jobba på hästen redan vid upploppets början... han har en vinnarskalle som många andra kuskar saknar! vet inte hur många gånger som det har sett ut som att han inte ska hinna fram men han har jobbat in hästen ändå! Han ger aldrig upp ett lopp! Ruskigt skönt att se som spelare!!!
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-12-16 12:21:35
|
|
haha, fyfan vad jag har sett goop förlora många målfoton!
ett bra exempel, gentle giant på v75!
hästen som kommer utvändigt vinner 9 av 10ggr.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-16 12:26:33  haha, fyfan vad jag har sett goop förlora många målfoton!
ett bra exempel, gentle giant på v75!
hästen som kommer utvändigt vinner 9 av 10ggr.
Answer to: "haha, fyfan vad jag har sett goop förlora många målfoton!
ett bra exe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är alltid hästen med Som kommer längst ut med snabbast fart vinner typ 10 av 10..
Surt igår.. hade 1-7 100 kr.. på dubbel.. ändå mer synd om alla som hade carls pluegher på V75:an som kunde få 7 rätt..
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|