Är du med Dujorha? /Perra Det blir ju natt trav så då får du ta lite piller för att hålla dig vaken men ta inte för många blå piller...... det är kul utomlands när kan knulla 18-25 åringar som 40+ Trevligt.
Vi är så tråkiga i Sverige! I Spanien kan man spela golf på dagen sedan på kvällen kan man knulla en hora! Det är helt normalt där! Kan inte fatta vad problemet är med det?
Dujorha behöver du blå piller för att få upp så har jag dem! ! om du vill följa med Perra till "Wonderland"! så hör av dig ! Du vet perratrav@gmail.com
Perra är inte helt rumsren men det kanske ni fattat ?
Jorå...De fattar ja....är ju en lite tråkig typ själv...med familj....o hus på landet....hästar runt omkring...o sitter o skriver "lite" då o då i en spalt som nästan bara du skriver tillbaka på....andra kanske läser va vet ja....kan som sagt en hel del trav...o vill gärna använda tjära o fjädrar på de där Ankorna i dammen....som inte sköter sig...! Nu tycker ja Redén pojken kan få lite tuvor under sina hölass där uppe i Boden....!
Att få se Nybrink gåendes på vägen hem från Boden vore rätt kul....!! När de gäller sådana utfästelser så är min "långa" erfarenhet....ganska tydlig...farligt farligt i travets värld...! Säkraste vinnaren i helgen...? De tror ja är Timoko....torskar inte loppet i Kouvola !
SpelGojorna ringer upp Torsken Redén....Vem av dina favosar har bästa chansen.....Svar de kan inte ja svara på de får andra bedöma....Sluta för hel..e o ring till "idioten" helt bortkastat är de...! Hur länge ska den här farsen med dessa tomtar i Ankdammen få pågå...?
Att få se Nybrink gåendes på vägen hem från Boden vore rätt kul....!! När de gäller sådana utfästelser så är min "långa" erfarenhet....ganska tydlig...farligt farligt i travets värld...! Säkraste vinnaren i helgen...? De tror ja är Timoko....torskar inte loppet i Kouvola !
De tycker ja Bergh gör rätt i...! Vem som är Trump....Wallis utan tvekan...! Är som Berglund/Travnet säger....inte mest rätt utan mest pengar de handlar om...! Har säkert rätt om den tunna Silver div. som får va med än o slänga in Lördags loppet istället.....ATG suktar nog tyvärr efter Nya favo Jackisar...!
Nä sådan Orakel är ja inte så ja vet allt...räcker så gott med nästan allt...! Va ett tag sedan han var där nu...Få se om han är lyckosam....annars har ju hans hyrisar fungerat bra på hästarna....Bara inte Tarzan Redén får in sina favos....så blir de nog en slant...på streckandet...! Du fick inte med Kadetten i sista....den var helt ok sist...o nu kan de bli en fin resa där..på innerspåret..slog ju en viss kamel på de viset för några starter sedan...!
Symtomatisk nu för tiden är att Travjokarna tar i så dom nästan spricker....De är "Super Duper" hela vägen...Vilka rubriker...De är ändå bara lite Hejaklacks ledare åt Lindburg/Skrapis...som kommer undan allt för lättvindigt...nä stå kvar på marken är bäst !!
Du kör tydligen mot väderkvarnar...! Har aldrig brytt mig om dylika....tillställningar med vem slår bäst i huvudet på den andra....märks ju direkt om folk "kan" något om trav eller bara gissar..! Trist väder i Boden...kanske inte alla som trivs då om banan blir något blöt....!
Fullt jobb för SpelGojorna idag...Pratar upp 5 banor...De gäller o ha välsmort munläder för att prata in så mycket spel som möjligt....Särskilt har man börjat notera barfota Jolle o skyggisar....dvs. alla växlarna eller min beteckning "Kittet"...är de inte roligt så säg...!
Idiot körning o Björn kör bort Timoko.....släpp o sedan överta....Johan gjorde helt rätt...Tapper va Timoko.....!Ingen raketforskning där inte...däremot hur man kör ihjäl en favo...! Mika kanske fick någon peng för detta eller ?
FAN DJÄVLA SKIT...!! Bedrövligt...Bergh o Örjan skulle ja haft här....! Djävla skit Örjan vann...! Bergharn körde för tidigt...puh...o fortfarande inte okey på Spelet...idiotiskt detta...måste fan avgå nu den där djävla Putten Skrapis....!! Vinner på andras misstag....gör han Örjan Sörjan...!