Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Åby 25 April

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Sharkit Posted: 2015-04-26 11:42:21
232
Stall Krokben
Gävle

Became a member: 2008-09-03
Forum posts: 608
Analyserar man omgången så ser det ju inte omöjligt ut, även om jag inte landade på så många rätt.

lopp 1. Här kom ju jätteskrällen, min analys av loppet var att det var öppet jag nöjde mig med 5 streck vilket inte räckte, hade nog krävts en helgardering för att få med den.

lopp 2. 3e hands favoriten inte mycket att snacka om, borde varit med men det var den inte.

lopp 3. samma sak här, en av dom som skulle slåss om det, jag spikade radysin america,

lopp 4, andra hands favoriten, min första häst, ville spika men blev nerröstad så la onödigt många streck

lopp 5. Skräll, men var flera som tipsade om den och vi fick med den på 4a streck.

lopp 6. BBS inte mycket att snacka om, grymt bra häst och var en av dom som skulle göra upp om det, vi tog en chansspik på nr9 som gjorde en stark prestation tuggandes i 4e i sista kurvan och nådde till 3e plats.

lopp 7. Öppet lopp och Narold Vox ska väl alltid finnas med på kupongen, hur ofta har man inte sett hästen komma från en position långt bak och runda fältet?

Egentligen är det bara första loppet som är riktigt svårt men sedan är det hästar som bör finnas med, men nu gjorde dom inte det i detta fallet, Men som omgången såg ut så är det inte omöjligt att den sitter en vacker dag.
Reply
dujorha Posted: 2015-04-26 14:21:10 Answer to: "Analyserar man omgången så ser det ju inte omöjligt ut, &a"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Jorå den analysen ställer ja upp på...har sett ett antal sådan omgångar över åren..o där ja även haft de största oddsarna men åkt på första eller andra reserven....huvudvärk har varit facit...!
Reply
1   [ 2 ]