Tja...gäller att inte förivra sig med den hästen..avvakta o släppa ner hästar framför...tror de när ja ser de tyvärr...! Verkar som Uffe satsar framåt med sin häst..antar att Erik kör också...så tredje ut för Raja om de inte brinner i huvudet på Adrian...!
fast är det inte när man tar upp med raja som han hoppar har jag fått för mig och framförallt när hästar ska gå ner framför honom, då verkar det som raja blir livrädd typ :P har nog aldrig sätt en häst som haft större problem med tighta situationer i alla fall
fast är det inte när man tar upp med raja som han hoppar har jag fått för mig och framförallt när hästar ska gå ner framför honom, då verkar det som raja blir livrädd typ :P har nog aldrig sätt en häst som haft större problem med tighta situationer i alla fall
Tja hästen är lättstörd...men i Kalmarstarten för Ludde så gick de bra o ligga i ryggar(fint andra par ut) o köra till slut..men så växer kammen o de blir för mycket...på kuskarna alltså..!
Riktigt svårt att lista ut loppet...flera faktorer..Kommer Stefan o köra för ledningen med Stickan hästen är en...kommer Raja köras förståndigt o var hamnar 7 o 8 som "måste" laddas en bit...kan Örjan få ner Porthos i andra spår o slippa backa..kan Johnny satsa på att köra i ryggar den här gången istället för att hugga på någon lucka o gasa framåt...typiskt klur lopp detta..!
Riktigt svårt att lista ut loppet...flera faktorer..Kommer Stefan o köra för ledningen med Stickan hästen är en...kommer Raja köras förståndigt o var hamnar 7 o 8 som "måste" laddas en bit...kan Örjan få ner Porthos i andra spår o slippa backa..kan Johnny satsa på att köra i ryggar den här gången istället för att hugga på någon lucka o gasa framåt...typiskt klur lopp detta..!
Nä det är de ja befarar....hästen är bra men k ....är inte så förståndig än...höjer inte någon till skyarna för han kör en överlägesen häst...kolla Westis sist med Acriter...!
Men ni håller väl med om att Adrian är betydligt mer sansad än far sin? Därmed inte sagt att han på något vis kan kvalificera sig som sansad i normal bemärkelse.
Men ni håller väl med om att Adrian är betydligt mer sansad än far sin? Därmed inte sagt att han på något vis kan kvalificera sig som sansad i normal bemärkelse.
Tja här behöver hästen köras försiktigt från början..något som kuskarna haft svårt för....ambitioner, förväntningar, mållinjen finns runt nästa kurva osv..hästen är bra med behöver stöd av rätt kusk..!
Att Björn kör i Finland är ju inte konstigt alls...Timoko har en stor chans...Johnnys o Eriks uppsittningar är bättre i Boden...inte undra på att dom "snåla" hyrkuskarna inte vill pröjsa något dyrt flyg...!
Undrar hur mycket mer pengar Raja haft på kontot med en sansad kusk. Måste ju ända vara stor favorit här och bara hoppas på att han inte tokkör hästen i galopp. Spik för mig.
I agree....Raja är lite av en oerhört kapabel looser, även om han har en bra sudd på kontot känns det som han har gjort bort sig ännu mer än dessa han har redan tyvärr. Garderas med Nahar som också är opålitlig just nu, så det blir nog två till....skulle ej förvåna mig om Takters speedar ner allt om den vaknat rätt nu.
BEERR komma komma som ett skott över upploppet. Efter Solvallas tripp så har de hatt tid till att ladda ..Men men det finns många med möjligheter. Föra året var det ett skit väder uppe på Borden. Då visade NAHAR att han kunde där med och V75 Gav Hela 750kr och atg gick som vinnare som denna ::o omgång
BEERR komma komma som ett skott över upploppet. Efter Solvallas tripp så har de hatt tid till att ladda ..Men men det finns många med möjligheter. Föra året var det ett skit väder uppe på Borden. Då visade NAHAR att han kunde där med och V75 Gav Hela 750kr och atg gick som vinnare som denna ::o omgång
Lycka till...tror han får de svårt...lite för bra hästar emot...tyvärr..! Finfint lopp detta..bättre än i Finska storloppet tycker ja..Timoko skulle ha varit här istället för Monté kamelen...!¨Få se nu om Adrian kan hålla sig...!
Bra insats. Ytterligare en bra kuskprestation av Adrian också, han kanske passar bättre i storloppen när han inser att hästen inte är oslagbar utan kör lite mer försiktigt? Tycker han verkar vara lite klokare än far sin ia alla fall.