Men har han inte blivit äckligt stor favorit på spåret här, hur hade strecken suttit om 3an och 8an bytt startnummer? dessutom verkar det blåsa duktigt där nere och då kan det bli tungt att plöja genom vinden. Nä den här favoriten faller.
Men har han inte blivit äckligt stor favorit på spåret här, hur hade strecken suttit om 3an och 8an bytt startnummer? dessutom verkar det blåsa duktigt där nere och då kan det bli tungt att plöja genom vinden. Nä den här favoriten faller.
Alla favos kan förlora....Järvsöfaks var ju sårbar..särskilt på långt..Tobbes pratas upp i detta lopp av tränaren..man vill alltid ha motståndare..blir bättre omsättning då o prata upp dessa..men Tobbes har aldrig mött en så här bra häst..!
Jo det är ju så det fungerar. Hitta alla vinnare eller vara värdelös.
Nu är jag inne på sidospår men tycker det är kul att forumet fått lite nytt liv. Jag uppskattar er alla som kommer och oavsett hur ni lägger fram förslag eller vad det är ni skriver. Det viktigaste är att vi kan börja snacka upp idéer och dissa varandras förslag med mera. Bra jobbat och jag ser lite hopp ändå för forumet! Kanske.
Vacqueras är ojämn men det är en frontrunner o 4% är galet trevligt. Petar med Kipling som får bra resa o Mellby Amiral. (O självklart favoriten också men jag vill välta)
Vacqueras är ojämn men det är en frontrunner o 4% är galet trevligt. Petar med Kipling som får bra resa o Mellby Amiral. (O självklart favoriten också men jag vill välta)
Ok. Jo jag vet ditt arbete du lagt ned här. Tänkte bara uppmärksamma att det är kul att se alla återkomster samt någon enstaka ny som har börjat skriva nu på slutet. Så att de kanske kan känna att det är viktigt att de fortsätter hänga här ibland och tillföra lite. Dig ser jag som en inventarie Du kommer vara här längst av oss alla. Det bara är så
Ok. Jo jag vet ditt arbete du lagt ned här. Tänkte bara uppmärksamma att det är kul att se alla återkomster samt någon enstaka ny som har börjat skriva nu på slutet. Så att de kanske kan känna att det är viktigt att de fortsätter hänga här ibland och tillföra lite. Dig ser jag som en inventarie Du kommer vara här längst av oss alla. Det bara är så
Inget fel på den ser finfin ut..få se nu om Tobbes ska "dö" på kuppen...om han svarar..!
Idiot Tobbe..! Man ska inte höja en del travjokar...de är inte så begåvade..tro inte de...Tobbe är det definitivt inte..!