Strykning som gynnar Amaru...kan man få lite hjälp av Gojorna idag..? Fråga nu hur Åke ska göra...helt avgörande...!! "Vet" att Labero med sitt bättre trav som han har idag kan öppna bättre..Erik är perfekt för den hästen o långlopp...kan de här med rätt tempobedömning..!!
Gojorna står o babblar..Mattias leker Guru o lyssnar inte mycket på invändningarna..att låta tvärsäker är inte o rekommendera i den här "underbara" världen...! Per nämner just Labero o det bättre travet...är ju sådana detaljer som gör hästen mer konkurrens duglig o hästen har kvar en utveckling i sig...!
Ingen som hittat åke än för att fråga hur han ser på det
Eftr att hört bergh ärdet upplagt för åke att köra till spets. Tror inte bergh vågar utmana om spets om det låter
Ja de som ger vid handen nu är ingen lysande värmning...skor på idag...hästen har vunnit mycket med skolöst o långt...känns så där..släpp till Labero Erik l. OM nu Labero klarar travet...lite lite spänd på Amaru när han var ute men så är ja också en "djävel" på o va kritisk...!
Va trist. va trist...Labero bra o Erik körde rätt men Amaru var huvudet högre...! Winning packade ihop totalt..såg inte så bra ut som ja var inne på...tja smäller de inte till något nu så blir de ju jackis igen...!
Trodde nästan att Goop skulle jobba in Montgomery som jag dubblade med men han räckte inte riktigt till, jaja. Jag är med och har lagt 2 rader så får man bara in den är jag nöjd.