Nja...tycker den där hästen ska ha framspår...kan inte göra så mycket själv...o var hamnar han..? Kollat flera gånger hur han uppträder från bakspår o ja är inte imp. alls...räknar nu med att Björn trycker sig till ledningen för Ludde var inte belåten med innerspåret o Björn har pondus så han fixar de andra 2 invändigt..får han sedan 7 eller 8 utvändigt så händer ingenting o Björn kan defilera hem detta...! Barfota bak krävs för han ska gå bra..säger Björn i kollen...!
Nja...tycker den där hästen ska ha framspår...kan inte göra så mycket själv...o var hamnar han..? Kollat flera gånger hur han uppträder från bakspår o ja är inte imp. alls...räknar nu med att Björn trycker sig till ledningen för Ludde var inte belåten med innerspåret o Björn har pondus så han fixar de andra 2 invändigt..får han sedan 7 eller 8 utvändigt så händer ingenting o Björn kan defilera hem detta...!
Enda loppet där jag egentligen tror det kan hända nåt. Jag är väl ensam i världen men tycker Bazire Brodde som 1%are är galet konstigt. 7% på spetshästen (paprazzi) är inte illa det heller. Tar många här.
Japp...såg du zoomningen...? Kuttersmycke alla dar i veckan..! Tja du vet hästar o tippa vinnaren..ibland så är de precis som du sa att man tror lite mindre o vips så sitter dom där..klart han kan få loppet..är inte så dålig o innerspår är nästan alltid bra..men ja är lur på att Björn sitter i ledningen här o den enda som utgör hotet sitter fast på innerspåret..Tvitter har vunnit på Jägersro från bakspår på 13.1 skolös bak visserligen. men hög segerprocent..o körs av Björnis som också har hög segerprocent...tycker de är en skaplig spik faktiskt ! 2 fina lopp på Jägers..nosades ut i kval till Derbyt på en 13 tid..du ser ja säljer in min idé rätt mycket ! Kan tillägga att han då blåste till ledningen från 5:te spåret..övertygad ?
Läst lite om tippare som inte tror på Twitter utan kan tänka sig Johan från bakspåret...tja är bara att konstatera hur många infalls vinklar de finns på de här variablerna..vad som blir facit får vi snart reda på...skolös bak måste Twitter gå..o spetsen helst...!
Japp...såg du zoomningen...? Kuttersmycke alla dar i veckan..! Tja du vet hästar o tippa vinnaren..ibland så är de precis som du sa att man tror lite mindre o vips så sitter dom där..klart han kan få loppet..är inte så dålig o innerspår är nästan alltid bra..men ja är lur på att Björn sitter i ledningen här o den enda som utgör hotet sitter fast på innerspåret..Tvitter har vunnit på Jägersro från bakspår på 13.1 skolös bak visserligen. men hög segerprocent..o körs av Björnis som också har hög segerprocent...tycker de är en skaplig spik faktiskt ! 2 fina lopp på Jägers..nosades ut i kval till Derbyt på en 13 tid..du ser ja säljer in min idé rätt mycket ! Kan tillägga att han då blåste till ledningen från 5:te spåret..övertygad ?
Antingen blir det så enkelt att Goop leder detta runt om annars vinner Conrad eller Untersteiner. Ja så är det. Eller Heiskanen, kanske Uhrberg? Det här loppet..
Antingen blir det så enkelt att Goop leder detta runt om annars vinner Conrad eller Untersteiner. Ja så är det. Eller Heiskanen, kanske Uhrberg? Det här loppet..
Ja tror mycket på en framspårare..mest på Björn o sedan Ludde o Conrad..Pling Plong kommer nog va de lider men bakspåret tror iallfall ja mindre på....ingen Vass i Vass o Kass...alla verkar leta oddsare men lutar åt Jackis o Jackpott till finalerna o så vill nog Valla ha de jämnt !!
Lite spel på Conrad..ok hästen blir bättre o bättre o kan öppna skapligt..kan definitivt hålla inne Ludde om han vill....men va gör han när Björn kör till...svarar han..?
Nja..intrycken som ja fått o kanske fler..så är de inte så farligt..att han inte tryckte av på Valla har ju med att Nimbus hade då spår innanför...! Boots på för Twitter..! Tjusigt gjort Mikko..kan ja säga..!
Jag fick en rutten 6:a och några skitfemmor. Sprack på Art i första som så många andra. Skulle spikat Twitter som jag var halvinne på och garderat i första, då sitter den. Man kan fan inte lita på dom mindre rutinerade kuskarna. Ska nog aldrig mer spika en sån.