1
[ 2
]
|
Jimson
|
Posted: 2013-11-24 22:13:38  Det är ju det jag sagt hela tiden seghuvud... men alla andra har sagt att den inte spelar någon roll.
Answer to: "Det är ju det jag sagt hela tiden seghuvud... men alla andra har sagt "
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Lika trevlig som förr ser jag  Hur som helst. Fina spelvinster du visade upp!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-11-25 13:49:58  Lika trevlig som förr ser jag  Hur som helst. Fina spelvinster du visade upp!
Answer to: "Lika trevlig som förr ser jag :D Hur som helst. Fina spelvinster du vi"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Bara mot dujorah 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2013-11-25 19:29:54  Bara mot dujorah 
Answer to: "Bara mot dujorah:)"
|
|
Haha! Räknar med att vi snart drar igång något som raderas av närmsta mod. Så jag säger på återseende!
Väl mött!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-11-25 21:03:55  Haha! Räknar med att vi snart drar igång något som raderas av närmsta mod. Så jag säger på återseende!
Väl mött!
Answer to: "Haha! Räknar med att vi snart drar igång något som raderas"
|
|
Det kommer inte att hända. Är bara inne då och då och hoppar på dujorah eftersom jag anser att han sabbat forumet. Forumet som nu inte ens är en skugga av vad det en gång var. Visst har det varit hårda ord mellan många här inne men det har man rett ut och gått vidare. Dujorah däremot är lömsk och riktigt äcklig. Skriver mail och frågar om man har några vinnare och sedan när man berättat och frågar vad han anser om något lopp så får man bara ett drygt svar om att han inte delar ut vinnare hur som helst. Riktigt äckligt enligt mig. Har även sett tillfällen då han medvetet skrivit inlägg enbart för att vilseleda.
De flesta skickliga tippare som fanns här på forumet har dragit och det finns numera ingen anledning att lägga någon större tid här eftersom det inte ger något tillbaka tyvärr.
Anledningen till att Dujorah är kvar trots att många riktigt bra tippare dragit pga honom antar jag är att det är många bittra och dåliga tippare här som hellre läser hans svammel som får dom själva att känna sig duktiga, än att ha bra tippare här som vinner mycket för det brukar ju sticka litegrann i ögonen på dom som bara ger pengar till atg..
Lycka till på liret! Mitt bästa tips är dock att inte lägga för mycket tid här på forumet då det ger väldigt lite tillbaka. 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2013-11-25 22:29:36  Det kommer inte att hända. Är bara inne då och då och hoppar på dujorah eftersom jag anser att han sabbat forumet. Forumet som nu inte ens är en skugga av vad det en gång var. Visst har det varit hårda ord mellan många här inne men det har man rett ut och gått vidare. Dujorah däremot är lömsk och riktigt äcklig. Skriver mail och frågar om man har några vinnare och sedan när man berättat och frågar vad han anser om något lopp så får man bara ett drygt svar om att han inte delar ut vinnare hur som helst. Riktigt äckligt enligt mig. Har även sett tillfällen då han medvetet skrivit inlägg enbart för att vilseleda.
De flesta skickliga tippare som fanns här på forumet har dragit och det finns numera ingen anledning att lägga någon större tid här eftersom det inte ger något tillbaka tyvärr.
Anledningen till att Dujorah är kvar trots att många riktigt bra tippare dragit pga honom antar jag är att det är många bittra och dåliga tippare här som hellre läser hans svammel som får dom själva att känna sig duktiga, än att ha bra tippare här som vinner mycket för det brukar ju sticka litegrann i ögonen på dom som bara ger pengar till atg..
Lycka till på liret! Mitt bästa tips är dock att inte lägga för mycket tid här på forumet då det ger väldigt lite tillbaka. 
Answer to: "Det kommer inte att hända. Är bara inne då och då och"
|
|
Mycket intressant inlägg Tommie! Tråkigt att höra att du också är på väg att försvinna. Jag vill tro att det här forumet kan komma tillbaka lite till vad det en gång var. Absolut inte som det var när det var riktigt underhållande men åtminstone att man kan få lite perspektiv när man kikar in här.
Har alltid funderat på vad grejen är med dujorha och nu vet jag tillslut
Hade sådana förväntningar när jag återvände hit men som du säger så är det inte ens en skugga av vad det en gång var.
Lycka till själv! Hör av dig om du närmar dig Axevalla så kan jag bjuda dig på en öl!
Mvh
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-11-25 22:38:19  Mycket intressant inlägg Tommie! Tråkigt att höra att du också är på väg att försvinna. Jag vill tro att det här forumet kan komma tillbaka lite till vad det en gång var. Absolut inte som det var när det var riktigt underhållande men åtminstone att man kan få lite perspektiv när man kikar in här.
Har alltid funderat på vad grejen är med dujorha och nu vet jag tillslut
Hade sådana förväntningar när jag återvände hit men som du säger så är det inte ens en skugga av vad det en gång var.
Lycka till själv! Hör av dig om du närmar dig Axevalla så kan jag bjuda dig på en öl!
Mvh
Answer to: "Mycket intressant inlägg Tommie! Tråkigt att höra att du oc"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tja du kan ju bilda dig en egen uppfattning av detta...finns o läsa mina inlägg..försöker hålla dom sakliga..att jag skulle vilseleda någon är helt fel...Tommie har hoppat upp o ner som en ubåt o lär väl fortsätta med det antar jag...! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-11-26 13:28:10 Edited(3): 2013-11-26 13:39:31  Tja du kan ju bilda dig en egen uppfattning av detta...finns o läsa mina inlägg..försöker hålla dom sakliga..att jag skulle vilseleda någon är helt fel...Tommie har hoppat upp o ner som en ubåt o lär väl fortsätta med det antar jag...! 
Answer to: "Tja du kan ju bilda dig en egen uppfattning av detta...finns o läsa mi"
|
|
Japp jag är inte här så ofta så du har fått som du vill. Du kan sitta och sprida din dynga utan att någon säger ifrån. Att du får sitta och fälla rasistiska kommentarer utan att något görs och ju bara ett bevis på att du får göra precis som du vill och styra och ställa.
DU SKRIVER OM FRANKRIKE SOM GRODLANDET OCH OM FRANSKA KUSKAR SOM GRODJÄVLAR. HAR DU TÄNKT PÅ ATT DET KAN FINNAS PERSONER MED FRANSKT URSPRUNG HÄR PÅ TRAVZONEN SOM INTE UPPSKATTAR DETTA SÅ MYCKET?
ALLA SKA ÄVEN VETA ATT JAG MER ÄN EN GÅNG FRÅGADE B_GOOD SOM ÄR MODERATOR OM DETTA VERKLIGEN VAR OK. MEN HAN bemödade SIG INTE ENS ATT SVARA MIG.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|