| 1
[ 2
]
|
|
|
Posted: 2013-06-29 15:07:41  Jag blir ju inte förvånad att du trodde det 
Answer to: "Jag blir ju inte förvånad att du trodde det :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Puh...hästen var blek o Johans får vinna på 14,5 !! Örjan uppskriven också..gick ju aldrig fram o tryckte utan höll sin fart...blekt lopp o ja drar inte några större växlar på de här stona ! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-06-29 15:09:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Många år sedan jag blivit så förbannad.. Kan ha spräckt nånting i handen.. Var sugen på Mellby Briolett men sista-sekund valde Jorma istället.. Fuck.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-06-29 15:11:10 Edited(1): 2013-06-29 15:12:46  Många år sedan jag blivit så förbannad.. Kan ha spräckt nånting i handen.. Var sugen på Mellby Briolett men sista-sekund valde Jorma istället.. Fuck.
Answer to: "Många år sedan jag blivit så förbannad.. Kan ha spr&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
De förstår ja om du hade korn på den här hästen....va nog bara 6-7 hästar som skulle behövts för mig för att få med den här...!  Som vanligt chansas det friskt med barfotan o jänkarjolle o många gånger även med bakspårs hästar...lyckat den här gången...material sport bara förnamnet !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-06-29 15:13:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det var två hästar som gick första barfota, första jänkarvagn. Ragata och briolett. Spikade ragata men hade inte missat mellby vid gardering. Satan, nu ger det väll bra idag. 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-06-29 15:14:15  De förstår ja om du hade korn på den här hästen....va nog bara 6-7 hästar som skulle behövts för mig för att få med den här...! 
Answer to: "De förstår ja om du hade korn på den här hästen."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hade den rankad som femte o Jormas som sjätte.. Valde Jormas av nån jävla anledning.
knäckt. gick just in i travväggen.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-06-29 15:15:28  Hade den rankad som femte o Jormas som sjätte.. Valde Jormas av nån jävla anledning.
knäckt. gick just in i travväggen.
Answer to: "Hade den rankad som femte o Jormas som sjätte.. Valde Jormas av n&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Aj...streckspelet i ett nötskal..! 
|
|
Reply
|
|
| 1
[ 2