| 1
[ 2
]
|
|
|
Posted: 2013-04-27 14:43:07  Alltså jag vet inte. Kanske får äta upp det men Hallsta är inte samma häst som för 2 år sen. Sen han fick segerraden bruten så har han vunnit 4 lopp på 13 starter. Jag tycker inte att han visar samma vilja som tidigare och att han bara ska gå ut och defilera hem detta från dödens köper jag inte. Han har sämst läge av de 3 som räknas (enligt mig) och jag har lämnat honom utanför systemet idag.....
Answer to: "Alltså jag vet inte. Kanske får äta upp det men Hallsta &a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo du kan ha rätt men som jag ser det är spetsar Hallsta eller kommer till spets vinner han.
Spetsar Faksen eller kommer till spets så vinner han. Spetsar nån annan så vinner Hallsta lite troligare än Faksen. Det är bara att spika då istället för o dubbla systemet med två..
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-04-27 15:44:02 Edited(1): 2013-04-27 15:46:18  Jo du kan ha rätt men som jag ser det är spetsar Hallsta eller kommer till spets vinner han.
Spetsar Faksen eller kommer till spets så vinner han. Spetsar nån annan så vinner Hallsta lite troligare än Faksen. Det är bara att spika då istället för o dubbla systemet med två..
Answer to: "Jo du kan ha rätt men som jag ser det är spetsar Hallsta eller ko"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rätt så..antar du spikade ? Målarfärg på Hallsta när Eriks felade bort sig...!  Fin va han Hallsta..tjänar fina pengar i år också !! 
|
|
Reply
|
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-04-27 15:55:39
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Man kan inte bli fel ute en hel omgång än vad jag är idag.... 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-04-27 16:04:43  Man kan inte bli fel ute en hel omgång än vad jag är idag.... 
Answer to: "Man kan inte bli fel ute en hel omgång än vad jag är idag.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det kan å andra sidan va skönt o samla ihop allt skit o krascha rejält en omgång istället för att ha halvfel jämt.. Eller så tycker jag iallafall.
|
|
Reply
|
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-04-27 16:06:17  Det kan å andra sidan va skönt o samla ihop allt skit o krascha rejält en omgång istället för att ha halvfel jämt.. Eller så tycker jag iallafall.
Answer to: "Det kan å andra sidan va skönt o samla ihop allt skit o krascha "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
jo det håller jag helt med om.
|
|
Reply
|
|
| 1