1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2012-03-03 14:58:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Den tar vi alla gånger i veckan.
Har hellre tur än skicklighet.
20 ggr på tvillingen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-03 14:59:57 Edited(1): 2012-03-03 15:01:36  Den tar vi alla gånger i veckan.
Har hellre tur än skicklighet.
20 ggr på tvillingen
Answer to: "Den tar vi alla gånger i veckan. :D
Har hellre tur än skickli"
|
Became a member:
Forum posts:
|
förhoppningsviss vinner man i längden på skicklighet, inte troligt med tur....
hade nog inte blivit mycket till lopp om luddes gått felfritt, detta var enbart löjligt, haha.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-03 15:05:20  hahaha.. Sjukt.. Ibland ska man ha flyt! 
Answer to: "hahaha.. Sjukt.. Ibland ska man ha flyt! :)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Jepp... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-03 15:06:40  tur att derbyt är auto.
Snacka om tur dujorha, helt otroligt, haha.
måste gå till historien som ett av de sämre loppen på v75, haha.
Answer to: "tur att derbyt är auto.
Snacka om tur dujorha, helt otroligt, haha."
|
|
Tur ? Tror ja inte..  obs. skoj..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-03 15:07:51  förhoppningsviss vinner man i längden på skicklighet, inte troligt med tur....
hade nog inte blivit mycket till lopp om luddes gått felfritt, detta var enbart löjligt, haha.
Answer to: "förhoppningsviss vinner man i längden på skicklighet, inte "
|
|
Skicklighet försöker ja jämt me..men utan den där jäkla turen så står man sig slätt... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-03 15:14:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Grattis Lutfi! Din 57895 galopp i karriären med storfavoriter. Att man aldrig lär sig att lutfi är helt värdelös på att både träna och speciellt på att köra hästarna. Ändå är han enligt många en bra tränare och kusk.
Du är så dålig!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-03-03 15:21:26
 Grattis Lutfi! Din 57895 galopp i karriären med storfavoriter. Att man aldrig lär sig att lutfi är helt värdelös på att både träna och speciellt på att köra hästarna. Ändå är han enligt många en bra tränare och kusk.
Du är så dålig!
Answer to: "Grattis Lutfi! Din 57895 galopp i karriären med storfavoriter. Att man"
|
|
|
Posted: 2012-03-03 15:25:36 Edited(1): 2012-03-03 15:28:18  Grattis Lutfi! Din 57895 galopp i karriären med storfavoriter. Att man aldrig lär sig att lutfi är helt värdelös på att både träna och speciellt på att köra hästarna. Ändå är han enligt många en bra tränare och kusk.
Du är så dålig!
Answer to: "Grattis Lutfi! Din 57895 galopp i karriären med storfavoriter. Att man"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ludde varanade för galopp och hästen vägrade att ta ett travsteg, som kusk gjorde han allt rätt och som tränade förklarade han väl att det fanns galopprisk.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-03-03 15:29:04  Ludde varanade för galopp och hästen vägrade att ta ett travsteg, som kusk gjorde han allt rätt och som tränade förklarade han väl att det fanns galopprisk.
Answer to: "Ludde varanade för galopp och hästen vägrade att ta ett trav"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, LA ZONA BROLINE
S 1, MR FITCH
|
Tog bort ditt inlägg o editerade även det efter. Ha en åsikt visst men påhopp finns ingen anledning till.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-03-03 15:29:05
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 11, HURRICANE BLUE
|
Hmm, tycker folkes kommentar var befogad, sällan man ser ett så korkat inlägg som Scarletsaino's..
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-03-03 15:33:39
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, LA ZONA BROLINE
S 1, MR FITCH
|
Orkar inte..
tycker det känns onödigt att gå in med påhopp bara för att man inte håller med. Finns så många sätt att uttrycka sig som är vettigare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-03 15:34:59  Tog bort ditt inlägg o editerade även det efter. Ha en åsikt visst men påhopp finns ingen anledning till.
Answer to: "Tog bort ditt inlägg o editerade även det efter. Ha en åsik"
|
Became a member:
Forum posts:
|
killen är ju en idiott, påhopp eller fakta? dålig förlorare som spyr skit över en respekterad tränare och bra människa.
Sådana klarar jag mig utan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-03 15:48:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
respekterad tränare ? Hahahah det gillar jag att höra. Han är inte ett dugg för mig i mina ögon,han borde sälja verksamheten och gå och vara städare hos svanstedt eller stig h,det hade han säkert lyckas bättre med.
Bra människa? Ja visst kanske han är,han skänkte någon häst för ett tag sen hörde jag,men vad har det att göra med över hur han tränar?
Är det någon som spytt skit i media är det ludde,med sina pajaskommentarer på internet och tv man bara skrattar åt. Kommer ihåg när scarlets aino fick en inbjudan till elitloppet,då var han där direkt och spydde sina skitkommentarer om honom och att dem istället skulle bjudit in hans egna häst som hade slagit westax kaffekarsk på jägersro för en vecka sen. Sen alla bråk han brukar vara med tänker jag inte kommentera. Låt grabben adrian köra dina hästar,han är en bättre kusk.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-03-03 15:52:45  respekterad tränare ? Hahahah det gillar jag att höra. Han är inte ett dugg för mig i mina ögon,han borde sälja verksamheten och gå och vara städare hos svanstedt eller stig h,det hade han säkert lyckas bättre med.
Bra människa? Ja visst kanske han är,han skänkte någon häst för ett tag sen hörde jag,men vad har det att göra med över hur han tränar?
Är det någon som spytt skit i media är det ludde,med sina pajaskommentarer på internet och tv man bara skrattar åt. Kommer ihåg när scarlets aino fick en inbjudan till elitloppet,då var han där direkt och spydde sina skitkommentarer om honom och att dem istället skulle bjudit in hans egna häst som hade slagit westax kaffekarsk på jägersro för en vecka sen. Sen alla bråk han brukar vara med tänker jag inte kommentera. Låt grabben adrian köra dina hästar,han är en bättre kusk.
Answer to: "respekterad tränare ? Hahahah det gillar jag att höra. Han ä"
|
V 11, HURRICANE BLUE
|
Aha, där kom det fram, han dissade din favorithäst och därför hatar du honom  Patetiskt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-03 15:56:03  respekterad tränare ? Hahahah det gillar jag att höra. Han är inte ett dugg för mig i mina ögon,han borde sälja verksamheten och gå och vara städare hos svanstedt eller stig h,det hade han säkert lyckas bättre med.
Answer to: "respekterad tränare ? Hahahah det gillar jag att höra. Han ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ser du? är det konstigt att man tycker att du är en idiot? du har ju absolut ingen kunskap alls vad gäller trav. Tycker redan att jag sjunkit till en grymt låg nivå när jag ens diskuterar detta med dig.
Varför skulle ludde sälja sin verksamhet? kanske den mest värdefulla verksamheten av alla travtränare i sverige. Några av sveriges bästa hästar i alla åldrar och en grymt bra avelsverksamhet med flera av sveriges bästa hingstar och ston.
Fast han har kanske haft tur i alla år? konstigt att han körde in så mycket pengar förra året.
Nä, gå och göm dig TÖNT!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-03 16:01:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ludde dissar allt och alla,inte bara scarlets aino.Frågar du honom tror han väl att han är världsbäst på att både träna och köra,det finns ingen som har lika bra hästar som han och som har den ``fina avelskvaliteten den killen har. Glöm inte att alla segrar den karln tar är 90 % av på jägersro,och hur bra motstånd är det där då?
Han kunde satsat på galopp istället,jag tror seriöst han hade haft större framgångar där.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-03 16:02:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och jag fattar heller ínte vem faaan det är ni visar så stor respekt för? En reskpektlös nolla som bara kan ånga på för fulla muggar och vara sist med 150 m i mål om han inte galloperat innan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-03 16:08:04  Och jag fattar heller ínte vem faaan det är ni visar så stor respekt för? En reskpektlös nolla som bara kan ånga på för fulla muggar och vara sist med 150 m i mål om han inte galloperat innan.
Answer to: "Och jag fattar heller ínte vem faaan det är ni visar så s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, så pinsamt 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-03-03 16:09:01  Ludde dissar allt och alla,inte bara scarlets aino.Frågar du honom tror han väl att han är världsbäst på att både träna och köra,det finns ingen som har lika bra hästar som han och som har den ``fina avelskvaliteten den killen har. Glöm inte att alla segrar den karln tar är 90 % av på jägersro,och hur bra motstånd är det där då?
Han kunde satsat på galopp istället,jag tror seriöst han hade haft större framgångar där.
Answer to: "Ludde dissar allt och alla,inte bara scarlets aino.Frågar du honom tr"
|
V 11, HURRICANE BLUE
|
Hahaha, det blev riktigt underhållande det här! Meningslöst att diskutera med dig dock eftersom du uppenbarligen har noll koll, men fortsätt gärna göra dig själv till åtlöje till allmän beskådan 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-04 09:16:18  Ludde dissar allt och alla,inte bara scarlets aino.Frågar du honom tror han väl att han är världsbäst på att både träna och köra,det finns ingen som har lika bra hästar som han och som har den ``fina avelskvaliteten den killen har. Glöm inte att alla segrar den karln tar är 90 % av på jägersro,och hur bra motstånd är det där då?
Answer to: "Ludde dissar allt och alla,inte bara scarlets aino.Frågar du honom tr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför så upprörd? spikade du luddes? om så är fallet och blir sådär upprörd så är det skrämmande.
Läs på bättre, försök ta lärdom av missarna du gör! det är dig själv som spelare du ska klandra, inte ludde!!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|