1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-11-19 00:43:18 Edited(1): 2011-11-19 00:45:41  Från stallet säger man att han ska köras i spets om han kommer dit. Men personligen är jag tveksam, tror att Jorma inser att det är självmord att svara när Åke kommer farandes. Att inte släppa imorgon vore lika idiotiskt som när han släppte med Amaru Boko i onsdags.
Answer to: "Från stallet säger man att han ska köras i spets om han kom"
|
Became a member:
Forum posts:
|
meritmässigt så har Jormas häst en betydligt fylligare a4 sida än vad mr picolit har att visa upp, så förstår inte riktigt varför det skulle vara självmord köra i spets över 1640?
ungefär samma sak som när jorma släppte med platinium shine ledningen, varför?
Skillnad nu är att inte jorma kör för åke, fullständig idioti om han ens skulle få för sig att släppa.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-19 01:05:59 Edited(1): 2011-11-19 01:08:21  meritmässigt så har Jormas häst en betydligt fylligare a4 sida än vad mr picolit har att visa upp, så förstår inte riktigt varför det skulle vara självmord köra i spets över 1640?
Answer to: "meritmässigt så har Jormas häst en betydligt fylligare a4 s"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 7, MR PICOLIT
|
Om det är en merit att vara chanslös mot kulltoppar så visst.. Men det är det knappast. Hästen har inte imponerat särskilt tycker jag och var inte så morsk från spets för tre starter sedan. Åke kommer knappast låta honom sitta ifred om han svarar så då ryker nog chanserna till en topp 3 placering. Det mesta talar helt enkelt för att Mr Picolit är en klart bättre häst än Hamras, och Åke lär köra därefter. Då får Jormas bekänna färg.
Ang. Platinum Shine förstår jag inte vad det har med detta att göra, eller starten i onsdags heller för den delen. Jorma körde ju inte åt Bergh i onsdags?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-19 01:18:43  Om det är en merit att vara chanslös mot kulltoppar så visst.. Men det är det knappast. Hästen har inte imponerat särskilt tycker jag och var inte så morsk från spets för tre starter sedan. Åke kommer knappast låta honom sitta ifred om han svarar så då ryker nog chanserna till en topp 3 placering. Det mesta talar helt enkelt för att Mr Picolit är en klart bättre häst än Hamras, och Åke lär köra därefter. Då får Jormas bekänna färg.
Ang. Platinum Shine förstår jag inte vad det har med detta att göra, eller starten i onsdags heller för den delen. Jorma körde ju inte åt Bergh i onsdags?
Answer to: "Om det är en merit att vara chanslös mot kulltoppar så viss"
|
Became a member:
Forum posts:
|
var ett exempel, men om du inte fattade exemplet så glöm det bara då.
att vara chanslös mot kulltoppar är mer än vad mr picolit har varit, så dit har han ju en bit kvar. Vet inte om du inte läser programmet lr stirrar dig blinfd på satt mr picolit är bästa hästenb, står ju tydligt att åke komerm få dryga spår vart han än ska komma, vem har lust att släppa till Mr Picolit när dne kommer fram till dödens när halva loppet är kvar med dryga spår på vägen? ne just det, ingen. men sitt du där och va glad när de återstår 500m och du snabbt inser att det dröjer 7 dagar till nästa omgång
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-19 01:25:49  var ett exempel, men om du inte fattade exemplet så glöm det bara då.
att vara chanslös mot kulltoppar är mer än vad mr picolit har varit, så dit har han ju en bit kvar. Vet inte om du inte läser programmet lr stirrar dig blinfd på satt mr picolit är bästa hästenb, står ju tydligt att åke komerm få dryga spår vart han än ska komma, vem har lust att släppa till Mr Picolit när dne kommer fram till dödens när halva loppet är kvar med dryga spår på vägen? ne just det, ingen. men sitt du där och va glad när de återstår 500m och du snabbt inser att det dröjer 7 dagar till nästa omgång
Answer to: "var ett exempel, men om du inte fattade exemplet så glöm det bar"
|
V 7, MR PICOLIT
|
Vad glad du är då
Mr Picolit lekte med ett gäng som Hamras One More hade fått vara glad åt att vara på plats mot senast. Och det kommer inte att dröja några 800 meter innan han är framme vid ledaren, snarare högst 100.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-19 01:28:37  Vad glad du är då
Mr Picolit lekte med ett gäng som Hamras One More hade fått vara glad åt att vara på plats mot senast. Och det kommer inte att dröja några 800 meter innan han är framme vid ledaren, snarare högst 100.
Answer to: "Vad glad du är då:)
Mr Picolit lekte med ett gäng som Ha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo jag vet vad picolit gjorde sist, lirade nämligen vinnare på honom då
alltid glad för det mesta
men givetvis ska du spela det du tror på, om nu mr picolit mot förmodan skulle ta enr Hamras från dödens efter vida spår första halvan så åker den dit mot 10 lr 12 på uploppet endå, så e bara loss loss situation där 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-19 01:35:05  jo jag vet vad picolit gjorde sist, lirade nämligen vinnare på honom då
alltid glad för det mesta
men givetvis ska du spela det du tror på, om nu mr picolit mot förmodan skulle ta enr Hamras från dödens efter vida spår första halvan så åker den dit mot 10 lr 12 på uploppet endå, så e bara loss loss situation där 
Answer to: "jo jag vet vad picolit gjorde sist, lirade nämligen vinnare på h"
|
V 7, MR PICOLIT
|
Hörs ju på Svanstedt att detta är en ny Mellby Sambuca, men gardera du om du har hittat bättre spikar än så 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-19 01:40:19  Hörs ju på Svanstedt att detta är en ny Mellby Sambuca, men gardera du om du har hittat bättre spikar än så 
Answer to: "Hörs ju på Svanstedt att detta är en ny Mellby Sambuca, men"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jojo...kom tillbaka efter loppet  säkert utd på 6 me
ja bättre spikar inte svårt att ha finna , finns nog 10-15, bara hoppas man tar 1 som sitter
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-19 01:42:56  jojo...kom tillbaka efter loppet  säkert utd på 6 me
ja bättre spikar inte svårt att ha finna , finns nog 10-15, bara hoppas man tar 1 som sitter
Answer to: "jojo...kom tillbaka efter loppet:) säkert utd på 6 me;)
ja b"
|
V 7, MR PICOLIT
|
Då hörs vi efter loppet då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-19 01:59:39 Edited(2): 2011-11-19 02:09:45  Då hörs vi efter loppet då 
Answer to: "Då hörs vi efter loppet då;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag lär inte säga så mkt, brukar inte repetera mig  låter loppet tala för sig sj
men det är ju även så att man vet aldrig vad för info som kan komma in uinder lördagen i sista minuten så man kan aldrig på en fredag säga hur lördagssystemet ser ut med säkerhet, på fredagsbolagssystemet så garderades iallafall picoliten 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-19 02:35:00  jag lär inte säga så mkt, brukar inte repetera mig  låter loppet tala för sig sj
men det är ju även så att man vet aldrig vad för info som kan komma in uinder lördagen i sista minuten så man kan aldrig på en fredag säga hur lördagssystemet ser ut med säkerhet, på fredagsbolagssystemet så garderades iallafall picoliten 
Answer to: "jag lär inte säga så mkt, brukar inte repetera mig:) l&arin"
|
V 7, MR PICOLIT
|
Nej det är sant, är själv inte fullt så säker på att spika som jag har gett sken av i de senaste inläggen. Givetvis kommer jag inte att spika om det uppstår några frågetecken, eller om jag råkar hitta bättre spikar. Men just nu är han den något instabila grunden som systemet står på 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-19 03:23:04  Nej det är sant, är själv inte fullt så säker på att spika som jag har gett sken av i de senaste inläggen. Givetvis kommer jag inte att spika om det uppstår några frågetecken, eller om jag råkar hitta bättre spikar. Men just nu är han den något instabila grunden som systemet står på 
Answer to: "Nej det är sant, är själv inte fullt så säker p&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-19 13:38:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MR PICOLIT
|
ATG verkar vara nere, eller är det bara för mig? kommer inte ens in på sidan.
|
|
Reply
|
|
Elrysso
|
Posted: 2011-11-19 13:42:41  ATG verkar vara nere, eller är det bara för mig? kommer inte ens in på sidan.
Answer to: "ATG verkar vara nere, eller är det bara för mig? kommer inte ens "
|
Became a member: 2010-06-29
Forum posts: 286
|
Jag kommer inte heller in......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-19 14:05:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
http://classic.atg.se/
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-19 14:13:38
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Lite smetig bana i ytterspår..verkar vara värst på upploppet !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-19 14:33:02
|
|
Åkes va grym !! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-11-19 14:33:52
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, HAMRAS ONE MORE
S 3, HAMRAS ONE MORE
|
Jävlar.. Ingen dålig häst det där...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-19 14:35:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag spikade mr picolit på min lapp hoppas de fortsätter så här
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-19 14:36:16
Answer to: "låter lika stabilt som titanic;) bara en headsup:):):)"
|
V 7, MR PICOLIT
|
Titanic flyter än 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-19 14:36:43
|
|
Nu fixar Åke extra reklam för Tarzan..hylla inte Gooparna som haft hästen förut.. 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|