1
[ 2
]
3
|
hogan
|
Posted: 2011-10-20 14:18:22
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 15, JÄRVSÖ RUNE
|
Känns som Järvsö Rune har mycket inombords och där lossnar det nog snart, vet inte hur många segrar han galopperat bort, så när den börjar funka blir han bra och varför inte redan nu??? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-20 15:49:52  Känns som Järvsö Rune har mycket inombords och där lossnar det nog snart, vet inte hur många segrar han galopperat bort, så när den börjar funka blir han bra och varför inte redan nu??? 
Answer to: "Känns som Järvsö Rune har mycket inombords och där loss"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Mycket att släpa på..nja kan inte de andra va något ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-20 16:10:31
|
|
Få höra lite analys nu Tommie, du säger att du har bra koll på dom långhåriga skuttbollarna ! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-20 16:12:49
|
|
Ja ja vet de..har kollat fram o bak nu höres.. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-20 18:01:48  Få höra lite analys nu Tommie, du säger att du har bra koll på dom långhåriga skuttbollarna ! 
Answer to: "Få höra lite analys nu Tommie, du säger att du har bra koll"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det är ingenting jag bara säger. Det har jag bevisat många gånger tidigare. Borde väl du veta som har 3 miljoner inlägg och spenderar 22 timmar per dygn på forumet....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-20 18:14:04  Det är ingenting jag bara säger. Det har jag bevisat många gånger tidigare. Borde väl du veta som har 3 miljoner inlägg och spenderar 22 timmar per dygn på forumet....
Answer to: "Det är ingenting jag bara säger. Det har jag bevisat många "
|
|
Jo Jo ..bevis o bevis..vi får hoppas de går vägen ! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-20 18:26:50  Jo Jo ..bevis o bevis..vi får hoppas de går vägen ! 
Answer to: "Jo Jo ..bevis o bevis..vi får hoppas de går vägen !;)"
|
|
Varför vill du ha mitt tips om du inte vet att jag är bra på kallblod? I fortsättningen skickar jag mina tips till de som har uppmärksammat att jag verkligen är duktig på att tippa kallblod.  Du kan fortsätta sväva runt i trådarna du.  Imponerande att du fått ihop 10 000 inlägg men jag tycker att du kunde koncentrera dej lite mer på att ge konkreta tips.. Du svävar som sagt mest runt om jag ska vara ärlig. Av dina 10524 inlägg så är det högst 24 av dom där du skriver vilken häst du verkligen tror på... Mer kvalite och mindre kvantitet skulle jag vilja ha av dej. Men du är en skön prick. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-20 18:45:19  Varför vill du ha mitt tips om du inte vet att jag är bra på kallblod? I fortsättningen skickar jag mina tips till de som har uppmärksammat att jag verkligen är duktig på att tippa kallblod.  Du kan fortsätta sväva runt i trådarna du.  Imponerande att du fått ihop 10 000 inlägg men jag tycker att du kunde koncentrera dej lite mer på att ge konkreta tips.. Du svävar som sagt mest runt om jag ska vara ärlig. Av dina 10524 inlägg så är det högst 24 av dom där du skriver vilken häst du verkligen tror på... Mer kvalite och mindre kvantitet skulle jag vilja ha av dej. Men du är en skön prick. 
Answer to: "Varför vill du ha mitt tips om du inte vet att jag är bra på"
|
|
Jösses va du tar i !! Ja agera inte som en kamikaze pilot o slänger ut tips till höger i vänster..vill ha någorlunda koll ! Får ja se en bra värmning eller ett upplägg som sist med Daniel så skriver ja de blixtsnabbt ! Jag kan visst slänga ur mig 7 hästar på raken men de lär inte sitta rakt av..är inte många som gör de..kan göra långanalyser men de är bättre att försöka va kort o koncist ! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-20 18:52:32  Jösses va du tar i !! Ja agera inte som en kamikaze pilot o slänger ut tips till höger i vänster..vill ha någorlunda koll ! Får ja se en bra värmning eller ett upplägg som sist med Daniel så skriver ja de blixtsnabbt ! Jag kan visst slänga ur mig 7 hästar på raken men de lär inte sitta rakt av..är inte många som gör de..kan göra långanalyser men de är bättre att försöka va kort o koncist ! 
Answer to: "Jösses va du tar i !! Ja agera inte som en kamikaze pilot o släng"
|
|
Ingen som har begärt att du ska sätta dom rakt av.  Men det skulle vara intressant att höra vilka du tror på.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-20 19:06:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
ägaren låter hälsa att ekke gå in på en garanterad sistaplats.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-20 19:09:34  Det är ingenting jag bara säger. Det har jag bevisat många gånger tidigare. Borde väl du veta som har 3 miljoner inlägg och spenderar 22 timmar per dygn på forumet....
Answer to: "Det är ingenting jag bara säger. Det har jag bevisat många "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vem tror du vinner ?
Eller vilka har chans att vinna ?
Vore intressant att höra 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-20 19:15:58  Vem tror du vinner ?
Vore intressant att höra 
Answer to: "Vem tror du vinner ?
Vore intressant at"
|
|
Flex vinner om han är lika bra som på slutet.  Motbuden är 1 och 8 tycker jag...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-20 20:28:46  ägaren låter hälsa att ekke gå in på en garanterad sistaplats.
Answer to: "ägaren låter hälsa att ekke gå in på en garante"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Trea eller sist i fältet? Hehe..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 17:53:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lome Odin har fått se sig besegrad över flex dem två senaste gångerna. Jag är inne på att Lome Odin kan ändra på det och fixa det här nu. Skoryck är väl ett tecken på att nu ska dem satsa och vinna den här gången över flex. Bakom dessa två är det verkligen öppet och ska man gardera så krävs det många streck. Jag tar ställning och spikar Lome Odin, Örjan i vinnnarcirkeln igen!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 18:26:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har ingen koll på arbetshästarna men kollade upp Flex och några till idag. Flex måste ju ha toppchans och ger Tommie klartecken så stärker det bara mitt intryck. Får bli veckans spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 18:29:05  Trea eller sist i fältet? Hehe..
Answer to: "Trea eller sist i fältet? Hehe.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad menar du?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-21 18:51:59  Har ingen koll på arbetshästarna men kollade upp Flex och några till idag. Flex måste ju ha toppchans och ger Tommie klartecken så stärker det bara mitt intryck. Får bli veckans spik.
Answer to: "Har ingen koll på arbetshästarna men kollade upp Flex och n&arin"
|
|
Gillar inte att lämna klartecken men om Flex är som i dom senaste starterna så borde han bli mycket svår att stå emot. Lägger hellre fram fakta och pekar på olika saker sen får var och en göra sin egen bedömning. I detta fall så borde det räcka att kolla på dom senaste loppen så blir ju Flex klar förstahäst. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 19:15:05  Gillar inte att lämna klartecken men om Flex är som i dom senaste starterna så borde han bli mycket svår att stå emot. Lägger hellre fram fakta och pekar på olika saker sen får var och en göra sin egen bedömning. I detta fall så borde det räcka att kolla på dom senaste loppen så blir ju Flex klar förstahäst. 
Answer to: "Gillar inte att lämna klartecken men om Flex är som i dom senaste"
|
|
Klartecken ?? De är ju inte många som kan se med egna ögon va hästen gjort de sista starterna på liven.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 19:16:59
|
|
Äger du hästen ? Tränar du hästen ? Ska du köra hästen ? Sedan kan du snacka om klartecken !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 19:23:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
senasat jag lämnade klartrecken i kallis va på rino dox när åke körde, de nadra har väll inte kommit imål ännu, snacka om stenklar
va tvungen nämna det bara 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|