| 1
[ 2
]
|
|
|
Posted: 2011-10-02 16:45:14  Skärp dig Andy.. Klart att man hoppas på jackpot när man har åkt på V75 för länge sen.
Answer to: "Skärp dig Andy.. Klart att man hoppas på jackpot när man ha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
att sitta och heja på favoriterna då man åkt känns ju iskallt liksom... Hahahaha
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 16:45:18  Vad var det för lik som hoppade och därmed skapade lucka åt vinnaren?
Hade liket inte hoppat hade min DD-spik vunnit.. Buhuuu...  la ganska mkt pengar på det DD-spelet.
Answer to: "Vad var det för lik som hoppade och därmed skapade lucka åt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Synd på de men vi tar igen de nästa vecka.. 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 16:45:49  Synd på de men vi tar igen de nästa vecka.. 
Answer to: "Synd på de men vi tar igen de nästa vecka..:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo.. så tänker jag varje vecka. 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 16:46:44  jo.. så tänker jag varje vecka. 
Answer to: "jo.. så tänker jag varje vecka. ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 16:46:52  Vad var det för lik som hoppade och därmed skapade lucka åt vinnaren?
Hade liket inte hoppat hade min DD-spik vunnit.. Buhuuu...  la ganska mkt pengar på det DD-spelet.
Answer to: "Vad var det för lik som hoppade och därmed skapade lucka åt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mermaid hade ju dock vunnit om inte Akseli tryckt ut henne.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 16:48:46  Skärp dig Andy.. Klart att man hoppas på jackpot när man har åkt på V75 för länge sen.
Answer to: "Skärp dig Andy.. Klart att man hoppas på jackpot när man ha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaja, det är ju givet.
Lirar ni inget annat än V75-system så. Annars hejar jag oftast på hästarna jag lirat.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 16:48:50  Mermaid hade ju dock vunnit om inte Akseli tryckt ut henne.
Answer to: "Mermaid hade ju dock vunnit om inte Akseli tryckt ut henne."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Detta händer titt som tätt tyvärr..jag har sett diskningar förr som var rena justitia morden på kuskar som banan eller STC har haft otal med !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 16:52:12  Jaja, det är ju givet.
Lirar ni inget annat än V75-system så. Annars hejar jag oftast på hästarna jag lirat.
Answer to: "Jaja, det är ju givet.
Lirar ni inget annat än V75-system s&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo jag lirar bara V75 för tillfället och idag lämnade jag in ett fantastiskt litet system, så för mig är det givet vad jag hoppas på. Ledsen om det är provocerande 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 17:03:27  Jo jag lirar bara V75 för tillfället och idag lämnade jag in ett fantastiskt litet system, så för mig är det givet vad jag hoppas på. Ledsen om det är provocerande 
Answer to: "Jo jag lirar bara V75 för tillfället och idag lämnade jag in"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sjukt provocerande! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 17:07:35  Mermaid hade ju dock vunnit om inte Akseli tryckt ut henne.
Answer to: "Mermaid hade ju dock vunnit om inte Akseli tryckt ut henne."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nja. Om inte liket hade hoppat så hade mermaid haft den framför sig så det stämmer inte riktigt.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 17:09:47  Nja. Om inte liket hade hoppat så hade mermaid haft den framför sig så det stämmer inte riktigt.
Answer to: "Nja. Om inte liket hade hoppat så hade mermaid haft den framför "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nä det är klart att då vinner säkert Björn..men sådan trägning var det inte utan de händer alltid när häst galopperar att den invändigt styr ut !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-10-02 17:31:57  Nä det är klart att då vinner säkert Björn..men sådan trägning var det inte utan de händer alltid när häst galopperar att den invändigt styr ut !! 
Answer to: "Nä det är klart att då vinner säkert Björn..men s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller med. tycker inte akseli "tryckte" ut sig. Fanns plats även om det var lite tajt.
|
|
Reply
|
|
| 1
[ 2
]
|