1
[ 2
]
3
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-30 11:07:19
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Bara Bosse som avstår barfota dans med sin kamel.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-30 11:20:04
|
|
Veijo gasar till me Macken o sitter i ledningen efter 500 igen ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-30 12:45:04  Veijo gasar till me Macken o sitter i ledningen efter 500 igen ? 
Answer to: "Veijo gasar till me Macken o sitter i ledningen efter 500 igen ?;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NIAGARA F.H.
S 5, DARO LATER
|
knappast. Senast var det galopper bland de 4 spetsfavoriterna (eller var det 3?) som gjorde att han körde till
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-30 13:49:34  knappast. Senast var det galopper bland de 4 spetsfavoriterna (eller var det 3?) som gjorde att han körde till
Answer to: "knappast. Senast var det galopper bland de 4 spetsfavoriterna (eller var de"
|
|
Tja varför skulle han inte köra till här om han får minsta chans ? Ja skulle ha gjort de... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-30 13:52:27  Tja varför skulle han inte köra till här om han får minsta chans ? Ja skulle ha gjort de... 
Answer to: "Tja varför skulle han inte köra till här om han får mi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart han lär köra till förr lr senare, dödens är ju ledigt om inte spets är
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-30 18:21:47 Edited(1): 2011-09-30 18:23:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, JAGUAR BROLINE
|
Släpps Jaguaren till spets tror jag det blir kusen att slå.
Mack Pointer har dock imponerat på mig.....men hur värderas senast loppet med 5-6 galopper där framme?
Vann M.P för att den var överlägsen eller blev det smöris tack vare galopperna??
Tar J.B spets har den pers på 13,9 och M.P 14,0.....kanske kan bli långt fram
Fidus röst får gå till Borga Baron
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-30 21:56:36 Edited(1): 2011-09-30 21:57:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NIAGARA F.H.
|
Som favorit är Mack Pointer helt ointressant. Han drar på sig en massa streck från senaste insatsen som satt sig på näthinnan på spelarna, som har ett väldigt kort minne. Visst kan vinna, men jag avstår, och hoppas på skräll. Ariel Boko kan vara draget, eller Niagarafallet?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-10-01 00:06:47
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Längst ner i strecklistan hittar man Hallelujamoment F. som underpresterade kraftigt senast (likt flera andra i Burmans stall). Gången innan gick han i dödens på Mack Pointer och var inte långt slagen. Måste ju streckas här, lär ju inte varit något större fel på hästen eftersom den redan är ute igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-01 08:30:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mack pointer haft haft sällan skådad tur i sina senaste lopp där allt har gått hans väg. Andra spetsbud har galopperat så han fått spets, alla favoriter försvinner så inget motstånd finns kvar eller som nu senast att han haft en jävla tur att komma igenom till spets från bakspår. Resultatraden motsvarar knappast prestationerna.
Men det är en bra häst för klassen och nu sitter han med spår 10 efter 2 strykningar, därav måste han med på systemet.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-01 09:57:04 Mack pointer haft haft sällan skådad tur i sina senaste lopp där allt har gått hans väg. Andra spetsbud har galopperat så han fått spets, alla favoriter försvinner så inget motstånd finns kvar eller som nu senast att han haft en jävla tur att komma igenom till spets från bakspår. Resultatraden motsvarar knappast prestationerna.
Men det är en bra häst för klassen och nu sitter han med spår 10 efter 2 strykningar, därav måste han med på systemet.
Answer to: "Mack pointer haft haft sällan skådad tur i sina senaste l"
|
|
Ja men han körs rätt av Veijo som har jävlar annama som kusk nu, annars tycker ja de döljs ugglor i den här mossen o ja garderar på !! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-01 11:18:40 Edited(1): 2011-10-01 11:18:48
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, IGLOO SKIFT
S 2, BORGA BARON
|
Är det bara jag eller har ATG crashat?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-01 11:41:44
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, JAGUAR BROLINE
S 3, JAGUAR BROLINE
|
Mest tror jag på Jaguar Broline som numera öppnar riktigt bra och Per låter grymt uppåt på hästen inför den här starten, troligen är det spets och slut. Måste dock ha med Niagara F.H. på kupongen med tanke på vilken form den har, och om Bosse laddar ordentligt finns chansen att han kan ta sig till spets och därifrån blir han svårslagen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-01 13:27:18  Mest tror jag på Jaguar Broline som numera öppnar riktigt bra och Per låter grymt uppåt på hästen inför den här starten, troligen är det spets och slut. Måste dock ha med Niagara F.H. på kupongen med tanke på vilken form den har, och om Bosse laddar ordentligt finns chansen att han kan ta sig till spets och därifrån blir han svårslagen.
Answer to: "Mest tror jag på Jaguar Broline som numera öppnar riktigt bra oc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är så att per aldrig kommer till spets här, så det kan du glömma direkt att han vinner från ledning iallafall.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-01 13:33:29  det är så att per aldrig kommer till spets här, så det kan du glömma direkt att han vinner från ledning iallafall.
Answer to: "det är så att per aldrig kommer till spets här, så de"
|
V 3, JAGUAR BROLINE
S 3, JAGUAR BROLINE
|
Chansen är nog ganska stor att han kommer till spets faktiskt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-01 13:39:49  Chansen är nog ganska stor att han kommer till spets faktiskt.
Answer to: "Chansen är nog ganska stor att han kommer till spets faktiskt."
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaså? 2an tar spets med gäspning och körs där hela vägen? berätta gärna hur Per ska komam dit?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-01 13:43:52  jaså? 2an tar spets med gäspning och körs där hela vägen? berätta gärna hur Per ska komam dit?
Answer to: "jaså? 2an tar spets med gäspning och körs där hela v&a"
|
V 3, JAGUAR BROLINE
S 3, JAGUAR BROLINE
|
Jag tror att Wallin släpper med 2an.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-01 13:45:55  Jag tror att Wallin släpper med 2an.
Answer to: "Jag tror att Wallin släpper med 2an."
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan du motivera varför du tror det? när de inte hade en tanke på det sista trots hårt tufft tempo?
DÅ stallet dessutom räknar med att hästen kommer vara en del förbättrad till denna start.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-01 14:01:44  kan du motivera varför du tror det? när de inte hade en tanke på det sista trots hårt tufft tempo?
DÅ stallet dessutom räknar med att hästen kommer vara en del förbättrad till denna start.
Answer to: "kan du motivera varför du tror det? när de inte hade en tanke p&a"
|
V 3, JAGUAR BROLINE
S 3, JAGUAR BROLINE
|
Det var ingen som ställde en allvarlig fråga senast, det gör nog Per idag. Borga Baron blev ganska distanserad sista biten senast och kör han i spets den här gången också lär det inte direkt bli lägre tempo än förra gången. Wallin har släppt spets tidigare med den här hästen så det vore inte första gången.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-01 14:07:10  Det var ingen som ställde en allvarlig fråga senast, det gör nog Per idag. Borga Baron blev ganska distanserad sista biten senast och kör han i spets den här gången också lär det inte direkt bli lägre tempo än förra gången. Wallin har släppt spets tidigare med den här hästen så det vore inte första gången.
Answer to: "Det var ingen som ställde en allvarlig fråga senast, det gö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
möjligt ingen ställde en allvarlig fråga, ken berott på att tempot va ganska friskt. Tycker han höll väldigt bra, slagen av 2 smygkörda. bla jaguaren, då baronen kommer vara förbättrad idag och att han( Tony" deklarerat att han inte tänker ge bort ledningen gratis så har jag iallafall svårt se jaguaren i ledningen, Per är heller ingen idiot, tar hellre ryggen än kör ihjäl sin egen häst, tror inte du? Gör du väll inte antar jag
Senast öppna han varvet på 13,5 själv har jag svårt att se att det skull gå fortfare denna gång som du säger, in gen OS nu heller. större anledning inte släppa ledning.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-01 14:17:38  möjligt ingen ställde en allvarlig fråga, ken berott på att tempot va ganska friskt. Tycker han höll väldigt bra, slagen av 2 smygkörda. bla jaguaren, då baronen kommer vara förbättrad idag och att han( Tony" deklarerat att han inte tänker ge bort ledningen gratis så har jag iallafall svårt se jaguaren i ledningen, Per är heller ingen idiot, tar hellre ryggen än kör ihjäl sin egen häst, tror inte du? Gör du väll inte antar jag
Senast öppna han varvet på 13,5 själv har jag svårt att se att det skull gå fortfare denna gång som du säger, in gen OS nu heller. större anledning inte släppa ledning.
Answer to: "möjligt ingen ställde en allvarlig fråga, ken berott p&arin"
|
V 3, JAGUAR BROLINE
S 3, JAGUAR BROLINE
|
Kan hända att du får rätt här:
- VA, är han så lite streckad. Hästen hade varit sjuk inför den senaste starten och han ska vara bättre idag. Han är snabb ut och jag kör gärna i ledningen. Jag var även nöjd med värmningen, säger kusken Tony Wallin.
Men jag är fortfarande lite inne på att han släpper om Per agerar lika angeläget som han låter.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|