1
[ 2
]
3
4
5
|
|
Posted: 2011-08-30 23:05:38  Ludde brukar vara ärlig så jag är inte lika säker.
Answer to: "Ludde brukar vara ärlig så jag är inte lika säker."
|
Became a member:
Forum posts:
|
möjligt han är ärlig, men inte helt hjärndöd 
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-08-30 23:16:14
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
V 6, SEBASTIAN K.
|
ska också tilläggas att sebastian i de två senaste loppen agerat bra trotts rygglösa resor, näst senaste på jägersro 1.06,7 sista 500 från spets och senast dödens och slagen med en nos av en smygkörd prince tagg
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-30 23:16:20  möjligt han är ärlig, men inte helt hjärndöd 
Answer to: "möjligt han är ärlig, men inte helt hjärndöd:)"
|
Forum posts: 5430
|
Hjärndött vore om han sabbade psyket på hästen i detta lopp när han har en häst som om den fortsätter utvecklas kan vara topp tre i elitloppet nästa år. Jag tror att hästen kan gå i ledningen utan att ta skada av det men Ludde verkar mer tveksam.
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-08-30 23:20:13  Hjärndött vore om han sabbade psyket på hästen i detta lopp när han har en häst som om den fortsätter utvecklas kan vara topp tre i elitloppet nästa år. Jag tror att hästen kan gå i ledningen utan att ta skada av det men Ludde verkar mer tveksam.
Answer to: "Hjärndött vore om han sabbade psyket på hästen i detta"
|
Forum posts: 803
V 6, SEBASTIAN K.
|
tycker att hästen verkar mognat nu i psyket efter de rygglopp han fick tidigare i sommar, kan det ha räckt eller är det för tidigt att dra en sådan slutsats?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-30 23:22:41 Edited(1): 2011-08-30 23:32:10  Hjärndött vore om han sabbade psyket på hästen i detta lopp när han har en häst som om den fortsätter utvecklas kan vara topp tre i elitloppet nästa år. Jag tror att hästen kan gå i ledningen utan att ta skada av det men Ludde verkar mer tveksam.
Answer to: "Hjärndött vore om han sabbade psyket på hästen i detta"
|
Became a member:
Forum posts:
|
förstår inte alls vad du menar nu, 1640 m och idel lik, ett lättare träningsjobb, och du tror ens ludde funderar på att låsa in hästen, hallåå? 
tror inte jag behöver nämna det är jägersro heller? kan du se ludde backa ner i rygg ledaren med favorit över 1640 på jägers?
Ne, inte ens i mina vildaste drömmar händer det.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-31 00:17:03  tycker att hästen verkar mognat nu i psyket efter de rygglopp han fick tidigare i sommar, kan det ha räckt eller är det för tidigt att dra en sådan slutsats?
Answer to: "tycker att hästen verkar mognat nu i psyket efter de rygglopp han fick"
|
|
Jag är inne på samma linje som du, tycker oxå att Sebastian mognat rejält. Jag blev väldigt förvånad när Ludde sa i segerintervjun efter att Sebastian vunnit på ruskigt fint sätt från spets att det skulle dröja länge innan han skulle köra Sebastian i ledningen igen.. Spelar egentligen ingen roll att spekulera nu då vi kommer att få svaret på hur Ludde gör under veckan.  Dock ska det sägas att om Alvena öppnar som på Hagmyren så är det inte enkelt att svara ut den... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-31 00:46:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alvena galen ut - hmm 6 7 ...5 kanske
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-31 16:00:44  Jag är inne på samma linje som du, tycker oxå att Sebastian mognat rejält. Jag blev väldigt förvånad när Ludde sa i segerintervjun efter att Sebastian vunnit på ruskigt fint sätt från spets att det skulle dröja länge innan han skulle köra Sebastian i ledningen igen.. Spelar egentligen ingen roll att spekulera nu då vi kommer att få svaret på hur Ludde gör under veckan.  Dock ska det sägas att om Alvena öppnar som på Hagmyren så är det inte enkelt att svara ut den... 
Answer to: "Jag är inne på samma linje som du, tycker oxå att Sebastia"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja Per borde panga på men ibland så är han försiktig o de håller ju inte här..läget med att ta ledningen från Reven var ju rätt taktik då..men här känns det inte som Ludde vill kasta sig baklänges o dra ihop hästen...då borde Per komma i bryderi..tillbaka till min ide då att kanske kanske Lass behåller spetsen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-31 16:09:31  Ja Per borde panga på men ibland så är han försiktig o de håller ju inte här..läget med att ta ledningen från Reven var ju rätt taktik då..men här känns det inte som Ludde vill kasta sig baklänges o dra ihop hästen...då borde Per komma i bryderi..tillbaka till min ide då att kanske kanske Lass behåller spetsen... 
Answer to: "Ja Per borde panga på men ibland så är han försiktig "
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet inte direkt varför han borde panga på? hästen komerm från sjukdom, han har spår långt ut på vingen med startsnabba innanför, borde man egentligen panga på? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-31 16:14:36  vet inte direkt varför han borde panga på? hästen komerm från sjukdom, han har spår långt ut på vingen med startsnabba innanför, borde man egentligen panga på? 
Answer to: "vet inte direkt varför han borde panga på? hästen komerm fr"
|
|
Ja tycker de..hästen är vrålsnabb ut om den laddas o vill inte Ludde köra något från start så borde Per prova..men de kan bli så där mesigt igen när Per Persa vankelmod velar..minns en viss Nino..om inte tanken var då att inte ens försöka mot Jenny ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-31 16:16:14  Ja tycker de..hästen är vrålsnabb ut om den laddas o vill inte Ludde köra något från start så borde Per prova..men de kan bli så där mesigt igen när Per Persa vankelmod velar..minns en viss Nino..om inte tanken var då att inte ens försöka mot Jenny ? 
Answer to: "Ja tycker de..hästen är vrålsnabb ut om den laddas o vill i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne, tanken var att inte föröska ne, va meningen ibiza skulle det, men den galla ju.
du kan maila mig på fredga så kan du få reda på vad "persa" ska göra om due intresserad 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-31 16:18:51  ne, tanken var att inte föröska ne, va meningen ibiza skulle det, men den galla ju.
du kan maila mig på fredga så kan du få reda på vad "persa" ska göra om due intresserad 
Answer to: "ne, tanken var att inte föröska ne, va meningen ibiza skulle det,"
|
|
Klar ja är !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-31 16:29:29  Klar ja är !! 
Answer to: "Klar ja är !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-31 17:31:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, SEBASTIAN K.
|
STENKLAR
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-08-31 17:56:34
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, SEBASTIAN K.
S 2, LASS INSPIRATION
|
Är det bar jag som fått om bakfoten att Lass Inspiration spetsar?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-31 18:04:26  Är det bar jag som fått om bakfoten att Lass Inspiration spetsar?
Answer to: "Är det bar jag som fått om bakfoten att Lass Inspiration spetsar"
|
|
Catch The Flax har tagit spets av Lass Inspiration och jag är ganska säker på att både Sebastian och Alvena är snabbare än den. Har för mig att Per sa efter starten på Hagmyren att det inte finns någon häst i Sverige som kan svara Alvena om han laddar.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-31 18:38:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad har saknats Alvena Pelé ? Har jag helt missat, sjukdomsbiten.
B-good - mm photo sea är snabb ut oxå , båda släpper, tror jag, för såväl Alvena som Sebastian.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-31 20:00:14  Catch The Flax har tagit spets av Lass Inspiration och jag är ganska säker på att både Sebastian och Alvena är snabbare än den. Har för mig att Per sa efter starten på Hagmyren att det inte finns någon häst i Sverige som kan svara Alvena om han laddar.. 
Answer to: "Catch The Flax har tagit spets av Lass Inspiration och jag är ganska s"
|
|
Ja Spanis har ju nästan lovat att han frågar.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-01 20:12:03
|
|
Nu med strykningen så skulle de va löjligt om Ludde skulle börja backa... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-01 20:56:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ALVENA PELE
|
Jag tror mycket på spets o slut på Alvena Pele, men om ni lyckas övertyga mig kanske jag garderar?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
|