Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> system

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2011-01-28 13:38:25 Answer to: "jaså du ska börja snacka skit om mig bakom min rygg, oki om det "

Became a member: 
Forum posts:
Jo. haha.. Han orkar hålla på. Det är juså. Det är lätt att vara tuff på nätet. Därför är det inte heller så mkt att bry sig om.

Skulle vara kul att se hur kaxig han hade varit om han suttit och snackat med mig face2face. Hade ngn kallat mig pajas då hade jag sänkt honom utan att tveka.
Reply
Posted: 2011-01-28 15:04:47 Answer to: "Jo. haha.. Han orkar hålla på. Det är juså. Det &aum"

Became a member: 
Forum posts:
typiskt att du ska leka tuff och "sänka" folk på nätet polajasen, kan ge mig fan på att du är en liten snorunge som sitter vid datorn hela dagarna, får säkert inte ens spela på trav

Huruvidare du kan sänka mig eller inte låter jag vara osagt, men du gör nog bäst i att klara det på första slaget och för det må du vara vältränad.

Tråkigt för dig pajas om du inte såg det roliga i mitt inlägg, men mer sant än så kan det inte bli. Dock inget att ta illa upp för? du har ju din statistik som visar att det var fel att spika så stora favoriter
Reply
1   [ 2 ]