1
[ 2
]
3
|
tommie
|
Posted: 2010-09-29 18:44:11  Kul att du är så lättroad. Det viktigaste är att Goop är en kuskförsämring på just den hästen. Sen vad jag tror eller vad du tror är knappast intressant.
Answer to: "Kul att du är så lättroad. Det viktigaste är att Goop "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Hur vet du att Goop är ett kuskminus på just denna häst när han aldrig kört den???
Och det känns som att man ska ta det du vet med en nypa salt eftersom du inte ens verkar veta att Örjan är förstekusk åt stall Walmann... haha 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-09-29 20:13:09
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 4, YUKON BOKO
|
Tillåt mig småle
Jag tror att Youkon Boko leder det här runt om. Riktigt rejäl senast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-29 21:46:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, YUKON BOKO
|
2 hästar
YUKON BOKO
CADDIE EAGLE

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-29 23:50:56  Hur vet du att Goop är ett kuskminus på just denna häst när han aldrig kört den???
Och det känns som att man ska ta det du vet med en nypa salt eftersom du inte ens verkar veta att Örjan är förstekusk åt stall Walmann... haha 
Answer to: "Hur vet du att Goop är ett kuskminus på just denna häst n&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ODESSA SANTANA
S 6, BART SJÖHAMMAR
|
O du är fortfarande totalt ointressant. Vilken häst tror du vinner ? I något lopp ? Det är liksom det som det ska handla om trodde jag.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-30 01:17:46  O du är fortfarande totalt ointressant. Vilken häst tror du vinner ? I något lopp ? Det är liksom det som det ska handla om trodde jag.
Answer to: "O du är fortfarande totalt ointressant. Vilken häst tror du vinne"
|
|
Jag kanske är ointressant,men jag tycker att du är intressant! Du är här på forumet och låtsas att du kan nåt om trav trots att du inte ens vet att Örjan är förstekusk på Walmanns hästar!  Förstår du inte att de som nyss börjat spelat på trav kanske blir lurade att ta rygg på dej..  De som spelat länge förstår naturligtvis hur okunnig du är när du kommer med dumma inlägg om att Örjan kanske skulle välja att köra en häst åt Arvidsson före en Walmann häst.
Svara bara på varför du trodde något så dumt så lämnar vi detta sen. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 01:23:30  Jag kanske är ointressant,men jag tycker att du är intressant! Du är här på forumet och låtsas att du kan nåt om trav trots att du inte ens vet att Örjan är förstekusk på Walmanns hästar!  Förstår du inte att de som nyss börjat spelat på trav kanske blir lurade att ta rygg på dej..  De som spelat länge förstår naturligtvis hur okunnig du är när du kommer med dumma inlägg om att Örjan kanske skulle välja att köra en häst åt Arvidsson före en Walmann häst.
Svara bara på varför du trodde något så dumt så lämnar vi detta sen. 
Answer to: "Jag kanske är ointressant,men jag tycker att du är intressant! Du"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ODESSA SANTANA
S 6, BART SJÖHAMMAR
|
Jag förstår att du hellre jagar fel hos andra än att komma med åsikter om vilka hästar som ska vinna. 7 Poäng på 3 år måste vara absolut det sämsta nån har lyckats få nånsin ?
Du är så rädd att ha fel så du törs inte välja, eller hur ?
Så vilken häst tror du vinner ? Du kanske kan chansa på en storfavorit i varje fall ?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-09-30 09:48:17
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, SIR HOLGER
|
Tommie o LessIS99
Så pojkar små..
Snart börjar det klia i Radera inlägg-fingret.. Lägg ner.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 10:27:25 Tommie o LessIS99
Så pojkar små..
Snart börjar det klia i Radera inlägg-fingret.. Lägg ner.
Answer to: "Tommie o LessIS99
Så pojkar små..
Snart bö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ODESSA SANTANA
S 6, BART SJÖHAMMAR
|
Inga problem. Ägnar mig hellre åt hästarna och att diskutera deras eventuella chanser.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-30 11:35:15 Edited(2): 2010-09-30 12:12:27  Jag förstår att du hellre jagar fel hos andra än att komma med åsikter om vilka hästar som ska vinna. 7 Poäng på 3 år måste vara absolut det sämsta nån har lyckats få nånsin ?
Du är så rädd att ha fel så du törs inte välja, eller hur ?
Så vilken häst tror du vinner ? Du kanske kan chansa på en storfavorit i varje fall ?
Answer to: "Jag förstår att du hellre jagar fel hos andra än att komma "
|
|
Jag har lagt ut vinstkvitton på ungefär 160 000 den senaste månaden, så helt värdelös är jag nog inte..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 12:00:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MYSTERIOUS
|
Avanto har ju riktigt bra statistik på spåret. iofs i lättare omgivning men han borde få en hyffsad resa härifrån. kommer nog ta med mysterious också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 16:21:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, CHAKIR
|
Chakir är med där framme om det går bra för han var ju en jädra skräll i skelefteå.///Chakirs fanclubb
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 19:16:33  Chakir är med där framme om det går bra för han var ju en jädra skräll i skelefteå.///Chakirs fanclubb
Answer to: "Chakir är med där framme om det går bra för han var ju"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, CADDIE EAGLE
|
förra gången körde dom loppet i halsen på chakir. tror inte det händer nu sån tur tror jag inte på( och sån otur har inte tommie heller  ) nu fick han ett kasst spår mot förra starten och M.Melander finns inte med att sitta o toksvara där framme. men lika så önskar jag kretsen runt chakir lycka till. har fortfarande year one utan för min bong men jag tycker nog att avanto petar bort åke. åke har valt fel pålle denna gång. HOPPAS JAG!!! 2,3,4,5,9,11
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 21:01:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, YUKON BOKO
S 4, YUKON BOKO
|
Spets och slut? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 21:56:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
vinner en felfri chakir
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 22:55:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ODESSA SANTANA
S 6, BART SJÖHAMMAR
|
Vindflöjeln ändrar sig även här. Hoppas jag har tolkat hästen rätt bara.Tror han går betydligt bättre bakifrån o hur den kan gå från jättefavorit till 5% är ganska obegripligt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 23:07:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DONT WEAR PJS
S 2, CADDIE EAGLE
|
1 Year One- det gick fort när han tog till galopp i sista sväng senast men han plockade ingenting på de där framme då. Sliten efter det och vilat ett tag. Formen är nog inte på topp och klarar inte att hålla ledningen vad han visat i starterna hittills. Går bort för mig.
2 Caddie Eagle- Vann enkelt från ledningen senast. Var även bra i derbykvalet näst senast. Är snabb ut och verkar gå bäst i ledningen. Får ett bra lopp och ska helt klart räknas med chans.
3 Avanto- Fick bra resa senast men rådde inte på Caddie Eagle. Har varit bra innan dess. Är riktigt snabb ut och ska bli intressant att se vilken taktik Lennartsson lägger upp. Tror han får svårt att vinna om han inte kommer lätt till ledningen.
4 Yukon Boko- Höll bra senast trots att han fick dra fram Sir Holger. Går bäst när han är med där framme direkt och det lär laddas. Svarar för fina insatser och ska räknas med chans. Lite minus för distansen då han går bättre över kort.
5 Rocky Race- Var värmningsvinnare inför förra loppet. Gjorde ett kanonlopp via långspurt näst senast. Avslutade bra senast men kom inte närmre Caddie Eagle. Hyfsad iväg och får nog en bra resa om han smyger ned bakom invändiga i starten. Ska räknas.
6 Bart Sjöhammar- Tuggar på och tjänar pengar men tar inte längre några kliv framåt i karriären. Är riktigt snabb ut och lär laddas för att få bra position. Långsökt att han ska räcka till seger i detta sällskapet. Gjorde ett bra lopp näst senast när han höll nästan hela vägen. Fick en bra resa senast och borde kanske avgjort då för att räknas här.
7 Jetliner- Fick andraplatsen till skänks efter Sir Holgers diskning senast. Räcker inte till här.
8 Chakir- ag herregud vad loppet blev bra kört för honom senast. Blytungt motstånd för honom nu och flera som är snabbare än honom över upploppet om loppet skulle bli likadant kört som senast. Läget talar också emot och får inte plats på min lapp.
9 Sir Holger- Fick äntligen vinna senast efter flera bra insatser. Fick då perfekt resa och kan få detsamma nu. Många bra hästar emot nu men man bör ha en tanke på honom vid gardering.
10 Mysterious- Lyckades sånär svara ut DWP's över upploppet senast de möttes. Kan bli bra fart där framme och då kan han mycket väl vara med i matchen.
11 Don't Wear PJ's- Kördes väldigt defensivt senast och även om hon gick ruskigt snabbt över upploppet s¨blev det för långt fram till Alvena Pele. Har fungerat bra över 2140 även om hon nästan bara startat över kort. Verkar trivas bra på Valla. Bakspår givetvis inte kul men jag tror det blir bra fart där framme och hon är min förstahäst i loppet.
12 Odessa Santana- Blev het i ledningen senast som favorit och var en besvikelse. Jag tror inte att hon är snabbare än DWPJ's över upploppet och tror hon får svårt att vinna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 13:47:41  1 Year One- det gick fort när han tog till galopp i sista sväng senast men han plockade ingenting på de där framme då. Sliten efter det och vilat ett tag. Formen är nog inte på topp och klarar inte att hålla ledningen vad han visat i starterna hittills. Går bort för mig.
2 Caddie Eagle- Vann enkelt från ledningen senast. Var även bra i derbykvalet näst senast. Är snabb ut och verkar gå bäst i ledningen. Får ett bra lopp och ska helt klart räknas med chans.
3 Avanto- Fick bra resa senast men rådde inte på Caddie Eagle. Har varit bra innan dess. Är riktigt snabb ut och ska bli intressant att se vilken taktik Lennartsson lägger upp. Tror han får svårt att vinna om han inte kommer lätt till ledningen.
4 Yukon Boko- Höll bra senast trots att han fick dra fram Sir Holger. Går bäst när han är med där framme direkt och det lär laddas. Svarar för fina insatser och ska räknas med chans. Lite minus för distansen då han går bättre över kort.
5 Rocky Race- Var värmningsvinnare inför förra loppet. Gjorde ett kanonlopp via långspurt näst senast. Avslutade bra senast men kom inte närmre Caddie Eagle. Hyfsad iväg och får nog en bra resa om han smyger ned bakom invändiga i starten. Ska räknas.
6 Bart Sjöhammar- Tuggar på och tjänar pengar men tar inte längre några kliv framåt i karriären. Är riktigt snabb ut och lär laddas för att få bra position. Långsökt att han ska räcka till seger i detta sällskapet. Gjorde ett bra lopp näst senast när han höll nästan hela vägen. Fick en bra resa senast och borde kanske avgjort då för att räknas här.
7 Jetliner- Fick andraplatsen till skänks efter Sir Holgers diskning senast. Räcker inte till här.
8 Chakir- ag herregud vad loppet blev bra kört för honom senast. Blytungt motstånd för honom nu och flera som är snabbare än honom över upploppet om loppet skulle bli likadant kört som senast. Läget talar också emot och får inte plats på min lapp.
9 Sir Holger- Fick äntligen vinna senast efter flera bra insatser. Fick då perfekt resa och kan få detsamma nu. Många bra hästar emot nu men man bör ha en tanke på honom vid gardering.
10 Mysterious- Lyckades sånär svara ut DWP's över upploppet senast de möttes. Kan bli bra fart där framme och då kan han mycket väl vara med i matchen.
11 Don't Wear PJ's- Kördes väldigt defensivt senast och även om hon gick ruskigt snabbt över upploppet s¨blev det för långt fram till Alvena Pele. Har fungerat bra över 2140 även om hon nästan bara startat över kort. Verkar trivas bra på Valla. Bakspår givetvis inte kul men jag tror det blir bra fart där framme och hon är min förstahäst i loppet.
12 Odessa Santana- Blev het i ledningen senast som favorit och var en besvikelse. Jag tror inte att hon är snabbare än DWPJ's över upploppet och tror hon får svårt att vinna.
Answer to: "1 Year One- det gick fort när han tog till galopp i sista sväng s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
När byte Odessa kön ? 
För många gånger har ja sett folk blanda ihop kön på hästarna. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 14:05:26  det förstår jag men nu är det finaler . men som sagt allt kan hända.
önskar er dock lycka till det är få förunnat att ha häst i v75 finaler.
Answer to: "det förstår jag men nu är det finaler . men som sagt allt k"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, CHAKIR
|
Tackar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 15:35:24  När byte Odessa kön ? 
För många gånger har ja sett folk blanda ihop kön på hästarna. 
Answer to: "När byte Odessa kön ? :D
För många gånger har j"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DONT WEAR PJS
S 2, CADDIE EAGLE
|
Haha, ber om ursäkt för den  När man sitter och skriver om alla hästarna blir det lätt några fel :P
Låter inte Odessa Santana mer lika ett stonamn än hingstnamn dock?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 16:00:40 Edited(1): 2010-10-01 16:01:01  Haha, ber om ursäkt för den  När man sitter och skriver om alla hästarna blir det lätt några fel :P
Låter inte Odessa Santana mer lika ett stonamn än hingstnamn dock?
Answer to: "Haha, ber om ursäkt för den :) När man sitter och skriver om"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ODESSA SANTANA
S 6, BART SJÖHAMMAR
|
Tingsryd låter som ett stonamn i mina öron 
|
|
Reply
|