| 1
[ 2
]
|
|
|
Posted: 2010-01-02 16:17:21  Underligt att man fortfarande tycker det är roligt att spendera enorma summor pengar o tid och försaka all social aktivitet på Lördagar för att gång på gång förndedras av insikten att man är fullständigt usel som travspelare...
Answer to: "Underligt att man fortfarande tycker det är roligt att spendera enorma"
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, ABSOLUTFIN
|
Jag instämmer till fullo
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-01-02 16:18:49  Nej du har rätt i din analys men jag referar till Stefans !! 
Answer to: "Nej du har rätt i din analys men jag referar till Stefans !!;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, FRIDHEMS PIRAYA
S 4, MISS TRACY
|
Va sa han då??
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-01-02 16:45:11  Va sa han då??
Answer to: "Va sa han då??"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Underligt att man fortfarande tycker det är roligt att spendera enorma summor pengar o tid och försaka all social aktivitet på Lördagar för att gång på gång förndedras av insikten att man är fullständigt usel som travspelare...
Han sa detta tänkvärda !!!  
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-01-03 11:47:41  Underligt att man fortfarande tycker det är roligt att spendera enorma summor pengar o tid och försaka all social aktivitet på Lördagar för att gång på gång förndedras av insikten att man är fullständigt usel som travspelare...
Han sa detta tänkvärda !!!  
Answer to: "Underligt att man fortfarande tycker det är roligt att spendera enorma"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja håller med, men igår spela jag faktiskt för 0 kr !!  spara säkert dom kronorna 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-01-04 02:00:30  Ja håller med, men igår spela jag faktiskt för 0 kr !!  spara säkert dom kronorna 
Answer to: "Ja håller med, men igår spela jag faktiskt för 0 kr !! :D "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, FRIDHEMS PIRAYA
|
Snyggt! Troligtvis ett väldigt ekonomiskt försvarbart sätt att lira..
|
|
Reply
|
|
| 1
[ 2
]
|