Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Åby 2009-04-30
V65-1 Uttagning Konung Gustaf V:s Pokal/Euro Classic Trot (4-år h/v)
1. MICRO MESH 63% 27
Jansson Torbjörn
3. LOU KRONOS 37% 26
Kolgjini Lutfi
4. LOVELY LIDOB 29% 42
Olsson Daniel
6. NAUTICAL NOTION 9% 195
Adielsson Erik
9. INSECT FACE 8% 172
Takter Johnny
10. RAKAS 5% 263
Lennartsson Per
2. LARK KRONOS 3% 614
Kihlström Örjan
5. YEWISH BOKO 3% 142
Goop Björn
7. LANCASTER FONT 1% 465
Uhrberg Thomas
8. ARNIE SUPER JAZZ 1% 718
Larsson Fredrik B
 
Senast uppdaterad: 2009-04-30 20:05:02, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V65-1 Åby
V65-2 Åby
V65-3 Åby
V65-4 Åby
V65-5 Åby
V65-6 Åby
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> V65-1 Åby
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Travzonen Posted: 2009-04-29 06:05:16
V65-1 | Uttagning Konung Gustaf V:s Pokal/Euro Classic Trot (4-år h/v)
1:A PRIS 80 000 kr 2140 A

1. MICRO MESH Jansson Torbjörn
2. LARK KRONOS Kihlström Örjan
3. LOU KRONOS Kolgjini Lutfi
4. LOVELY LIDOB Olsson Daniel
5. YEWISH BOKO Goop Björn
6. NAUTICAL NOTION Adielsson Erik
7. LANCASTER FONT Uhrberg Thomas
8. ARNIE SUPER JAZZ Larsson Fredrik B
9. INSECT FACE Takter Johnny
10. RAKAS Lennartsson Per

Turordning: 9-4-1-10-3-6-7-2-5-8
Reply
Posted: 2009-04-30 14:10:55

Became a member: 
Forum posts:
Härliga tävlingar i dag. Jag älskar verkligen uttagningslopp, men risken finns som oftast att favoriterna radar upp sig med en halvskräll i något lopp och utdelningen stannar på runt 3-400 kronor.

Jag kommer dock att sikta på högre belopp och hoppas kunna hitta några fina hästar i dag som har fint läge för att kunna utnyttja open stretch.

Jag har en förkärlek till Ludde när det gäller trav men ändå kan jag missa honom som i tisdags när han vinner med en överraskning i första. Skam på mig. Men en sak som jag fått på huvudet är att när Ludde har flera hästar i ett lopp anmälda varav minst en tillhör favoriterna så brukar det sluta med pannkaka. Möjligen är det mitt selektiva minne som återger detta. I dag finns det faktiskt en viss sådan risk.


Lovely Lidob var ju enorm senast från ett tråkigt utgångsläge och med stentuff körning om spets varefter hela loppet går i tufft tempo spurtar den ner till seger. Känns som att om inte det var en once in a lifetime insats så borde chanserna vara goda att det blir seger här. Annars tror jag mycket - som alla andra - på Micro Mesh som gjorde det fint i årsdebuten. Tråkigt lås på dessa två och det blir inte roligare att ta med hästen Ludde själv kör.

Dessvärre vet jag inte riktigt vilka som är startsnabba här men jag misstänker att Lancaster Font laddas och det är möjligt att den körs så hårt att den får spets. 2% är ett kul spel att ha med men är det realistiskt?
Reply
[ 1 ]