[ 1
]
|
|
Posted: 2009-03-03 22:29:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Livstecken hos Eriksson. Travzonen kommer att ligga nere några timmar efter midnatt pga av uppgraderingar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-03 22:33:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
gött!!!
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-03-03 22:36:20
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag såg det! Härligt! Märkligt bara att han inte meddelar ngt men som sagt kul med ett livstecken!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-03 23:53:26 Edited(4): 2009-03-03 23:56:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo, jag fick ett svar på mailen i går natt , om hotmails datering stämmer. Tog någon vecka efter jag hade skickat mitt mail, som jag skickade efter att jag varit "lätt irriterad" över hur saker skötts under denna etappen...
För bra spel för att slarvas bort ...
Hade lite undringar om var spelledningen tagit vägen, och lite ärlig kritik mot att det är väl dåligt med info om vad som händer, och lite svagt att inte ens kunna ge oss lite feedback på alla förslag kring söndagslopp, när man tar upp det till diskussion.
Finns ett och annat också som kanske behöver fixas till eller förbättras.
Men det var ändå ett bra svar som ger lite hopp. Tydligen har det varit extremt mycket på jobbet, och det har varit prioritet ett ! Förståeligt
Dock hävdar Eriksson själv att han fortfarande brinner för att utveckla spelet till det kanonspel det kan bli !
Då får man väl lita på det...men jag vill nog se att det börjar hända lite först innan jag vågar hoppas på för mycket, men det blir nog bra 
|
|
Reply
|
|
Medeltid
|
Posted: 2009-03-04 05:08:26
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 786
|
Bra med en engagerad moderator iallafall  Var lite orolig att Eriksson helt hade lämnat sidan vind för våg, men så verkar åtminstone inte vara fallet.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2009-03-04 06:27:36
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Verkar som om allt inte blev gjort inatt? Ingen fullständig träning är gjord på mina kusar, endast 2 st har tränat...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 06:43:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
tränarna och skötarna verkar ha gått i strejk i mitt stall med!!  m.a.o. ofullständig träning på några av mina hästar med..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 07:49:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alla mina har tränar men de flesta har kört intrevall fast de skulle träna andra egenskaper!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 08:03:27 Edited(1): 2009-03-04 08:03:39  Verkar som om allt inte blev gjort inatt? Ingen fullständig träning är gjord på mina kusar, endast 2 st har tränat...
Answer to: "Verkar som om allt inte blev gjort inatt? Ingen fullständig träni"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alla mina har tränat allmän och exakt lika träningsresultat
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 08:23:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
@vieri och Swapro. Det är bara hur den gemensamma träningsrapporten ser ut. Den visar samma resultat som hästen ovanför om den inte hunnit träna än. Om du går in på varje hästs träningsrapport ser du om den tränat eller inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 08:46:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
går jag in på enskild hästs träningsrapport så är det blankt under förändringsstapeln.. endast formen som ökat med 800..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 09:45:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
hm ingen av mina hästar har tränat heller  tränarna gick i strejk pga av för dålig feedback från skötarna 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-03-04 11:27:44  Jo, jag fick ett svar på mailen i går natt , om hotmails datering stämmer. Tog någon vecka efter jag hade skickat mitt mail, som jag skickade efter att jag varit "lätt irriterad" över hur saker skötts under denna etappen...
För bra spel för att slarvas bort ...
Hade lite undringar om var spelledningen tagit vägen, och lite ärlig kritik mot att det är väl dåligt med info om vad som händer, och lite svagt att inte ens kunna ge oss lite feedback på alla förslag kring söndagslopp, när man tar upp det till diskussion.
Finns ett och annat också som kanske behöver fixas till eller förbättras.
Men det var ändå ett bra svar som ger lite hopp. Tydligen har det varit extremt mycket på jobbet, och det har varit prioritet ett ! Förståeligt
Dock hävdar Eriksson själv att han fortfarande brinner för att utveckla spelet till det kanonspel det kan bli !
Då får man väl lita på det...men jag vill nog se att det börjar hända lite först innan jag vågar hoppas på för mycket, men det blir nog bra 
Answer to: "Jo, jag fick ett svar på mailen i går natt , om hotmails dateri"
|
|
Goda nyheter! Jag trodde det var kris och arbetslöshet nuförtiden men det drabbar kanske inte alla
Låter iaf kanon att han fortfarande vill gå vidare med spelet och att han tror på det. Uppdateringarna inatt vet jag inte vad det var men det verkar som att de flesta har slutat träna och jag skulle tro att det beror på att uppdateringarna sattes igång precis efter 12 snåret och att de som inte hunnit träna helt enkelt gick miste om en natts träning men det gör egentligen detsamma bara vi vet att Eriksson är på G.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 14:09:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Goda nyheter! Jag trodde det var kris och arbetslöshet nuförtiden men det drabbar kanske inte alla
Han kanske är konsult och har lite mycket just nu ; Typ , Jobbar för tillfället med personaladministrativa frågor på på SAAB 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 14:25:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker det är fördjävligt att inte mina hästar fick träning inatt. har ett sto med i Orsi idag och hon hade stigit 1.5 i form tills idag men det utgick och nu har hon bara 8 i form.
Även väderuppdateringen utgick lr?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-03-04 14:27:55  Tycker det är fördjävligt att inte mina hästar fick träning inatt. har ett sto med i Orsi idag och hon hade stigit 1.5 i form tills idag men det utgick och nu har hon bara 8 i form.
Även väderuppdateringen utgick lr?
Answer to: "Tycker det är fördjävligt att inte mina hästar fick tr&"
|
|
Antagligen men oroa dig inte för formen för den kommer inte påverka din hästs prestation idag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 14:32:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Speciellt inte om du har över 8. Då kommer den ju inte bli skadad mitt i loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-04 15:16:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
men den kan väl springa bättre med form 10 än med form 8? eller har jag fel i det? tror inte att jag kommer vinna men hoppas på att knipa sista prisplatsen.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-03-04 19:46:39  men den kan väl springa bättre med form 10 än med form 8? eller har jag fel i det? tror inte att jag kommer vinna men hoppas på att knipa sista prisplatsen.
Answer to: "men den kan väl springa bättre med form 10 än med form 8? el"
|
|
Brukar inte göra ngn skillnad på prestationen och nu har iaf mina tränat sitt pass så jag antar att du fått upp formen?
|
|
Reply
|
|
Buck_Fush
|
Posted: 2009-03-05 23:41:59
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 566
|
Ja vad skönt att höra att det finns hopp om spelet, kan ju som sagt bli ett kanonspel, först vill man väl att loppmotorn ska justeras sen finnns lite "skönhetsjusteringar" att göra. Men kul att spelet verkar leva vidare 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|