Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> magiskt

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Post removed Posted: 2009-01-25 22:27:05
Posted: 2009-01-26 00:24:50

Became a member: 
Forum posts:
varför tas saker man skriver bort`? gäller inte yttrande friheten här?
Reply
B_Good Posted: 2009-01-26 00:27:09 Answer to: "varför tas saker man skriver bort`? gäller inte yttrande friheten"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Måste nog hålla dig till vett o etikett? Nu har jag ingen aning om vad du skrev men uppenbarligen passade det sig inte..
Reply
Posted: 2009-01-26 00:59:35 Answer to: "Måste nog hålla dig till vett o etikett? Nu har jag ingen aning"

Became a member: 
Forum posts:
tyckte det var synd att man köpte en häst från irland en 1åring som hade värderna
0 0 0 0 10 8 0 0 0

...nog för att det är ett lotteri men hur dåligt kan d bli?

hehe..ja inte vet jag..spelar ingen större roll..
Reply
Posted: 2009-01-26 09:33:13

Became a member: 
Forum posts:
Jeg leste innlegget ditt smoking, før det ble tatt bort. Kan ikke komme på at det sto noe upassende jeg iallefall...

Men jeg føler med deg, kjøpte en hest fra Canada tror jeg det var- bare at den hadde 1 på tung bane, og 1 på vinterbane...ellers var det kun 0`er, og 10 på galopprisk. *Sukk* Ikke trente den som en kanon heller.
Reply
Posted: 2009-01-26 09:40:22

Became a member: 
Forum posts:
från Canada skulle man väl eventuellt kunna få nått hyfsat. men jag tror man har bättre chans att ta ett föl på vilka hästar som hellst än att köpa från ett 1stjärningt land.
Reply
Posted: 2009-01-26 12:41:13

Became a member: 
Forum posts:
Normalt sett är det vi moderatorer eller spelledningen som plockar bort inlägg. Däremot sitter vi inte och har någon mini"konferens" om vad vi plockar bort
Vet därför inte vem som tog bort ditt inlägg, så jag kan tyvärr inte riktigt svara på varför detta blev bortplockat.

Det jag kan tänka mig är att om ni kollar dom sista 2-3 sidorna här på allmändelen av forumet så är det väldigt många ganska menlösa och intetsägande trådar. kanske lite rensning alltså.

Lite tråkigt att säga, men många trådar av typ den här sorten har vi som spelat ett tag sett mer än en gång...milt uttryckt ...
Du behöver nog inte vara orolig för språket alltså. Mera fundera på att använda sökfunktioner. eller på vad som är värt att posta om
Reply
Posted: 2009-01-26 12:47:58

Became a member: 
Forum posts:
Oida, nei, det var Irland den dårlige var fra. Den fra Canada solgte jeg nylig, den var ikke SÅ ille... Nei, jeg holder meg til auksjonen jeg tror jeg...
Reply
Posted: 2009-01-26 14:29:53

Became a member: 
Forum posts:
Det var jag som tog bort den eftersom den kändes oerhört onödig och det redan finns fler trådar om samma sak.
Reply
Posted: 2009-01-26 15:41:11 Edited(1): 2009-01-26 15:41:26

Became a member: 
Forum posts:

Däremot sitter vi inte och har någon mini"konferens" om vad vi plockar bort

Men så har vi, som synes, också ändå allt som oftast ganska likartade tankar kring vad som är onödigt, kan vara värt att "peta i" , eller helt enkelt ska/kan plockas bort
Reply
Posted: 2009-01-26 18:50:02 Answer to: "Däremot sitter vi inte och har någon mini"konferens&"

Became a member: 
Forum posts:
D är lungt fick vi ju ett svar..ni rensar när det blir för många trådar om samma ämne helt enkelt..inga konstigheter
over and out!

Reply
Posted: 2009-01-26 22:19:42

Became a member: 
Forum posts:
Det är ju ett problem i o för sig...att vi inte kan ta bort trådar helt.

Kanske skulle ta det med Eriksson. Om inte annat skulle man kunna rensa lite i gammalt skräp som ligger kvar. Många trådar som är rätt inaktuella .

Kanske kan bli känsligt i o för sig, men om vi kunde ta bort trådar som är över 3 dagar gamla och utan "aktivitet" , eller något i den stilen kanske kunde fungera ?
Reply
Posted: 2009-01-27 05:24:36

Became a member: 
Forum posts:
man kan väl rensa ut i princip allt som är mer än typ 3 veckor gammalt?
Reply
[ 1 ]