[ 1
]
|
Nijo
|
Posted: 2008-12-04 22:36:59
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Vad vill du helst ha?
Rörliga lopp
0% (0)
Ny design
100% (1)
Bättre priser
0% (0)
Kunna döpa om hästar
0% (0)
Totalt antalt röster: 1
Ja, vad vill vi ha.... inget av de förslag som tagits upp i alla trådar kommer med på någon omröstning, men rörliga lopp och kunna döpa om hästar, SJUKT!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-12-04 22:54:08
|
|
|
Posted: 2008-12-04 23:04:52  Nya moderatorer med stake istället för vagina.
100% (1)
Answer to: "Nya moderatorer med stake istället för vagina.
100% (1)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe kul att höra
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-04 23:44:39 Edited(3): 2008-12-04 23:47:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ledsen plokko, kan bli svårfixat ;
Så länge loppmotorn funkar så halvskralt som den gör nu kommer jag nog aldrig sitta med stake när jag spelar det här spelet
Sorry plokko ....Du får nog fixa ett medlemskap på playboy online om du vill ha en site där moderatorerna har "stake" 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-04 23:48:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rostar nog på:
Rörliga lopp annars, men är nöjd bara loppmotorn balanseras. Rörligt kvittar för mig faktiskt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 00:02:07  Ledsen plokko, kan bli svårfixat ;
Så länge loppmotorn funkar så halvskralt som den gör nu kommer jag nog aldrig sitta med stake när jag spelar det här spelet
Sorry plokko ....Du får nog fixa ett medlemskap på playboy online om du vill ha en site där moderatorerna har "stake" 
Answer to: "Ledsen plokko, kan bli svårfixat ;
Så länge loppmotorn funkar så hal"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om det är de som krävs så, varför inte.
Undrar om kommunism premierias där också?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 07:13:59  Vad vill du helst ha?
Rörliga lopp
0% (0)
Ny design
100% (1)
Bättre priser
0% (0)
Kunna döpa om hästar
0% (0)
Totalt antalt röster: 1
Ja, vad vill vi ha.... inget av de förslag som tagits upp i alla trådar kommer med på någon omröstning, men rörliga lopp och kunna döpa om hästar, SJUKT!
Answer to: "Vad vill du helst ha?
Rörliga lopp
0% (0)
Ny design
100% (1) "
|
Became a member:
Forum posts:
|
sätt en röst på rörliga lopp för mej  (även fast det kvittar, menmen) 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-12-05 07:39:07  Nya moderatorer med stake istället för vagina.
100% (1)
Answer to: "Nya moderatorer med stake istället för vagina.
100% (1)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
En fråga bara Plokko. Hur definierar du uttrycket "med stake"? Har du "stake"? Innebär det att sitta anonym på ett Internetforum och skriva nedlåtande saker om folkgrupper och handikappade och påstå att Bergh har mer grisfösare än piskor i stallet eller innebär det att sitta på kalla fakta med förvrängd röst och påstå att Åke använder grisfösare? För mig är inget av dessa två sakerna särskilt "stakiga" och jag tycker du ska ha det i åtanke när du sitter och öser ut en massa orelevant info om dina personliga åsikter vad det gäller arvsmassa och annat skit.
OM du nu vet så mycket om vilka som fått smaka på ström hos Bergh och Svanen varför har du inte stake nog att ringa upp TV4 och lägga fram sanningen?
Jag anmälde för övrigt ett antal av dina inlägg gällande RIX allsvenskan då jag inte tycker att sån skit hör hemma på ett travforum.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 09:35:18  En fråga bara Plokko. Hur definierar du uttrycket "med stake"? Har du "stake"? Innebär det att sitta anonym på ett Internetforum och skriva nedlåtande saker om folkgrupper och handikappade och påstå att Bergh har mer grisfösare än piskor i stallet eller innebär det att sitta på kalla fakta med förvrängd röst och påstå att Åke använder grisfösare? För mig är inget av dessa två sakerna särskilt "stakiga" och jag tycker du ska ha det i åtanke när du sitter och öser ut en massa orelevant info om dina personliga åsikter vad det gäller arvsmassa och annat skit.
OM du nu vet så mycket om vilka som fått smaka på ström hos Bergh och Svanen varför har du inte stake nog att ringa upp TV4 och lägga fram sanningen?
Jag anmälde för övrigt ett antal av dina inlägg gällande RIX allsvenskan då jag inte tycker att sån skit hör hemma på ett travforum.
Answer to: "En fråga bara Plokko. Hur definierar du uttrycket "med stake"? H"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Klart jag vet att du anmäler mina inlägg, men du hade inget med diskussionen att göra.
Stake i detta sammanhanget ska uppfattas som något rättfärdigt och inte småaktigt. Sen kan jag omformulera mig och använda något annat ord för att du ska förstå?
Skulle inte ge TV4 nöjet att sälja mer programtid, aldrig. Kommersiella organisationer som horar förtjänar inget annat än reglering.
Får gissa på att du sitter och myser där med ditt Homo- bi pro stall.
Vad är stakigt för dig då? Att defensivt sura över inlägg som inte passar?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-12-05 09:52:35  Klart jag vet att du anmäler mina inlägg, men du hade inget med diskussionen att göra.
Stake i detta sammanhanget ska uppfattas som något rättfärdigt och inte småaktigt. Sen kan jag omformulera mig och använda något annat ord för att du ska förstå?
Skulle inte ge TV4 nöjet att sälja mer programtid, aldrig. Kommersiella organisationer som horar förtjänar inget annat än reglering.
Får gissa på att du sitter och myser där med ditt Homo- bi pro stall.
Vad är stakigt för dig då? Att defensivt sura över inlägg som inte passar?
Answer to: "Klart jag vet att du anmäler mina inlägg, men du hade inget med diskussio"
|
|
 Stake i detta sammanhanget ska uppfattas som något rättfärdigt och inte småaktigt
Med risk för att framstå som dum så förstår jag inte riktigt innebörden i detta svar. Rättfärdigt för vem? Dig eller homosexuella?
Jag har inte defensivt surat över några inlägg men tycker att det bör finnas någon form av respekt i det man skriver även om man gör det anonymt. Att skriva om oönskad arvsmassa och annat känns ganska onödigt när det är travrelaterade frågor som diskuteras. Kanske är det bara ditt sätt att uttrycka dig på.
Sitter dessvärre inte och myser med något pro stall då jag inte hann med.
JAG har inte efterfrågat mer stake så det känns ganska orelevant hur jag definierar uttrycket.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 10:11:25   Stake i detta sammanhanget ska uppfattas som något rättfärdigt och inte småaktigt
Med risk för att framstå som dum så förstår jag inte riktigt innebörden i detta svar. Rättfärdigt för vem? Dig eller homosexuella?
Jag har inte defensivt surat över några inlägg men tycker att det bör finnas någon form av respekt i det man skriver även om man gör det anonymt. Att skriva om oönskad arvsmassa och annat känns ganska onödigt när det är travrelaterade frågor som diskuteras. Kanske är det bara ditt sätt att uttrycka dig på.
Sitter dessvärre inte och myser med något pro stall då jag inte hann med.
JAG har inte efterfrågat mer stake så det känns ganska orelevant hur jag definierar uttrycket.
Answer to: "Stake i detta sammanhanget ska uppfattas som något rättfärdigt oc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ibland kanske diskussionerna innefattar mer än vilken färg det är på Going Kronos täcke. Rättfärdigheten är att låta bli att röra i en fungerande/pågående diskussionen. Känns meningslöst att skriva och när allting ska censureras och analyseras så blir meningslöst att diskutera.
Är glad för din skull att du inte hann med att finansiera fienden.
Angående den oönskade arvsmassan så var det en del av mitt argument för att inte köpa en andel. Det kanske är lite ot, men det är ändå inom travets ramar som jag skriver ett inlägg överhuvudtaget.
Problematisering var kring huruvida de som köper andelar blir lurade eller inte.
Varför kan bara inte folk som inte är intresserade av diskussionen klicka vidare och låta oss fortsätta?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-12-05 10:35:47  Ibland kanske diskussionerna innefattar mer än vilken färg det är på Going Kronos täcke. Rättfärdigheten är att låta bli att röra i en fungerande/pågående diskussionen. Känns meningslöst att skriva och när allting ska censureras och analyseras så blir meningslöst att diskutera.
Är glad för din skull att du inte hann med att finansiera fienden.
Angående den oönskade arvsmassan så var det en del av mitt argument för att inte köpa en andel. Det kanske är lite ot, men det är ändå inom travets ramar som jag skriver ett inlägg överhuvudtaget.
Problematisering var kring huruvida de som köper andelar blir lurade eller inte.
Varför kan bara inte folk som inte är intresserade av diskussionen klicka vidare och låta oss fortsätta?
Answer to: "Ibland kanske diskussionerna innefattar mer än vilken färg det är på Go"
|
|
Jag var, är intresserad av diskussionen men att uttrycka sitt förakt mot homosexuella och handikappade för att få fram sin åsikt känns rent spontant oacceptabelt. Tror nog att det är möjligt att klargöra sin ståndpunkt vad det gäller TV4 och RADIO RIX utan att blanda in arvsmassor och det var anledningen till anmälan av inläggen.
 Hets mot personer på grund av sexuell läggning kriminaliserades genom tillägg till bestämmelsen om hets mot folkgrupp
 En sextonårig man dömdes i juni 2005 för hets mot homosexuella efter att på ett internetforum, företrädesvis besökt av homo-och bisexuella, ha lagt upp bilder på nazistsymboler och skrivit bland annat ”Bögeri är en stor sjukdom som går att bota med känga i huvudet
Känns inte SÅ långt borta även om vi kanske inte är företrädelsvis homon härinne.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 11:36:03   Varför kan bara inte folk som inte är intresserade av diskussionen klicka vidare och låta oss fortsätta?
Jag var, är intresserad av diskussionen men att uttrycka sitt förakt mot homosexuella och handikappade för att få fram sin åsikt känns rent spontant oacceptabelt. Tror nog att det är möjligt att klargöra sin ståndpunkt vad det gäller TV4 och RADIO RIX utan att blanda in arvsmassor och det var anledningen till anmälan av inläggen.
 Hets mot personer på grund av sexuell läggning kriminaliserades genom tillägg till bestämmelsen om hets mot folkgrupp
 En sextonårig man dömdes i juni 2005 för hets mot homosexuella efter att på ett internetforum, företrädesvis besökt av homo-och bisexuella, ha lagt upp bilder på nazistsymboler och skrivit bland annat ”Bögeri är en stor sjukdom som går att bota med känga i huvudet
Känns inte SÅ långt borta även om vi kanske inte är företrädelsvis homon härinne.....
Answer to: "Varför kan bara inte folk som inte är intresserade av diskussionen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Moralpanik i norrländska skogarna?
Får nog bli flashback ändå.
Lägger ner dig nu Soberano.
Du förstörde diskussionen, grattis.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-12-05 11:56:53  Moralpanik i norrländska skogarna?
Lägger ner dig nu Soberano.
Du förstörde diskussionen, grattis.
Answer to: "Moralpanik i norrländska skogarna?
Lä"
|
|
Jag tackar för anmälan och visat intresse.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-06 19:14:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad betyder "rörliga lopp"? som en film eller vad?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-12-06 19:55:01
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-12-06 22:31:33  Rörliga lopp för min del 
Answer to: "Rörliga lopp för min del;)"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
ja typ.....?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 02:13:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
min stemme går til "kunne döpa om hästar".
jeg vil også kunne døpe om hestene mine, men det kan jeg ikke fordi jeg bor i Norge. grrrrrrrrr 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|