Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Mitt travimperium...

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-11-05 00:02:56

Became a member: 
Forum posts:
Har fått sin ledare !!!

Kan man annat än hoppas att en häst med ett så grymt läckert namn ska bli en riktig "stjärna" !?!

Darth Vader (23401)

Så grymt nöjd med det namnet ! Som grädde på moset är ham läckert SVART med. Allt är ju bara så rätt !!!

Kommer nog sällan bli så besviken som om den här blir kass.
Han ska vara bra. Han måste vara bra ! Han är ju som skapt för att bli flockens ledare , kung i hagen !

Ett namn jag lätt skulle kunna betalat en slant för ! Tack till den som postade det
Reply
B_Good Posted: 2008-11-05 00:06:17 Answer to: "Har fått sin ledare !!! :D Kan man annat än hoppas att en häst med et"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
GRYMT FRÄCKT NAMN!! Lycka till!
Reply
Posted: 2008-11-05 01:03:15

Became a member: 
Forum posts:
Jag vill han en häst som heter Lars Werner...HAN skulle bli en bra ledare i stallet..
Reply
Posted: 2008-11-05 05:37:08 Answer to: "Har fått sin ledare !!! :D Kan man annat än hoppas att en häst med et"

Became a member: 
Forum posts:
thank you. det finns en som heter Darth Maul också. får väl se om det blir några härliga derbyn där om han dyker upp också...
Reply
Posted: 2008-11-05 18:27:43

Became a member: 
Forum posts:
hehe..ja , lite såna hästar i Elitloppet och stjärnornas krig skulle väl vara den givna rubriken i så fall
Reply
Posted: 2008-11-07 21:23:01 Answer to: "hehe..ja , lite såna hästar i Elitloppet och stjärnornas krig sku"

Became a member: 
Forum posts:
Hejsan alla,jag är ny här och jag antar att detta är tya någon chatta va något slag
Reply
Posted: 2008-11-07 22:50:58 Answer to: "Hejsan alla,jag är ny här och jag antar att detta är tya någon chatta v"

Became a member: 
Forum posts:
Chatta.
Det hinner vi inte stumpan.

Ålder/Bor?
Favoritfärg?
Reply
spanarn Posted: 2008-11-10 00:27:44 Answer to: "Chatta. Det hinner vi inte stumpan. Ålder/Bor? Favoritfärg?"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Kanske inte alla är lika busy som du?
Reply
Posted: 2008-11-10 09:53:33 Answer to: "Kanske inte alla är lika busy som du? ;)"

Became a member: 
Forum posts:
Sant.
Jag får hålla tillgodo med virtellt korresponderande över mail.
Reply
Posted: 2008-11-12 01:06:20

Became a member: 
Forum posts:
Haha...jaha , så gick det med den Darth Vader - Imperiets mörka mystiska ledare !

På sin höjd kan han kanske bli flugornas herre...och det värsta är att det blev en sån vek liten skit så om flugorna skulle få för sig att göra uppror skulle han bli avsatt..haha
Reply
Posted: 2008-11-12 05:28:35 Answer to: "Haha...jaha , så gick det med den Darth Vader - Imperiets mörka mystiska "

Became a member: 
Forum posts:
synd. hade varit en cool herre på täppan här inne. men du får väl ge honom en chans i alla fall. han kanske kan plocka in några segrar? vi har ju lätt flugvikt här inne också. fast det heter b-lopp på travspråk.

eller så får du hålla utkik efter darth maul... vill minnas att jag skickade in några fler star wars namn men jag minns inte...
Reply
[ 1 ]