[ 1
]
|
Travzonen
|
Posted: 2008-10-15 06:05:03
|
|
V65-5 | Strålfors Norrländskt Varmblodsmästerskap 1:A PRIS 100 000 kr 2640 A 1. BAR CODE Adielsson Erik 2. GOLDEN TILLY Kihlström Örjan 3. CROWN KEMP Bergh Robert 4. CALLAWAY LADAY Svensson Henrik 5. AGATON CROWN Östman John 6. MY PAL N.O. Berglund Jörgen 7. REGENT ROYAL Lindqvist Ove A 8. SUN POWER C.G. Kontio Jorma 9. BLACK FLYER Lindberg Lars
Turordning: 1-7-2-3-9-4-6-8-5
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 11:47:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
låt mig gissa...golden tilly stenklar?
dock bra chans den här gången...
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-16 11:48:14
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6899
|
Vet iaf en som kommer skrika ut den som stenklar... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 16:27:34  Vet iaf en som kommer skrika ut den som stenklar... 
Answer to: "Vet iaf en som kommer skrika ut den som stenklar... :D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, SUN POWER C.G.
|
JAG RÅDER ALLA ATT TA MED SUN POWER C.G! , får perfekt resa här i ett litet fält, ser ut att bli lite tung bana och det är bara plus, speedar ner allt på upploppet!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 16:43:58 JAG RÅDER ALLA ATT TA MED SUN POWER C.G! , får perfekt resa här i ett litet fält, ser ut att bli lite tung bana och det är bara plus, speedar ner allt på upploppet!
Answer to: "JAG RÅDER ALLA ATT TA MED SUN POWER C.G! :), får perfekt resa här i e"
|
Became a member:
Forum posts:
|
räcker med 1-3 och Sun power är Ö-streckad
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 16:45:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
dagens solklaraste spik det måste ni nu får reda på "golden tilly" bara casha ut imorron
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-16 16:49:37  dagens solklaraste spik det måste ni nu får reda på "golden tilly" bara casha ut imorron
Answer to: "dagens solklaraste spik det måste ni nu får reda på "golden tilly&q"
|
|
Du som känner ägarna kanske kan verifiera eller avfärda det jag hört om att de ska köra lite passivare idag och med skor eftersom de spar han till några större lopp i Frankrike. Stämmer det?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 17:01:54  Du som känner ägarna kanske kan verifiera eller avfärda det jag hört om att de ska köra lite passivare idag och med skor eftersom de spar han till några större lopp i Frankrike. Stämmer det?
Answer to: "Du som känner ägarna kanske kan verifiera eller avfärda det jag hört om"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, BAR CODE
|
Syftar du på Golden Tilly kan jag dementera dom uppgifterna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 17:02:20  räcker med 1-3 och Sun power är Ö-streckad
Answer to: "räcker med 1-3 och Sun power är Ö-streckad"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, SUN POWER C.G.
|
7% är fynd din.... stör mig på dina kaxiga motkommentarer hela tiden och du har alltid fel med dom ( räknat dom t.om )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 18:58:23  Du som känner ägarna kanske kan verifiera eller avfärda det jag hört om att de ska köra lite passivare idag och med skor eftersom de spar han till några större lopp i Frankrike. Stämmer det?
Answer to: "Du som känner ägarna kanske kan verifiera eller avfärda det jag hört om"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tyvärr har ej varit i kontakt med dem idag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 19:16:25  7% är fynd din.... stör mig på dina kaxiga motkommentarer hela tiden och du har alltid fel med dom ( räknat dom t.om )
Answer to: "7% är fynd din.... stör mig på dina kaxiga motkommentarer hela tiden och"
|
Became a member:
Forum posts:
|
1% ska den stå i
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 19:49:40  1% ska den stå i
Answer to: "1% ska den stå i"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, SUN POWER C.G.
|
Om ludde hade kört ja.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 20:17:33 Edited(1): 2008-10-16 20:17:59  Om ludde hade kört ja.
Answer to: "Om ludde hade kört ja."
|
Became a member:
Forum posts:
|
om vem som helst
Edtid: Om vem som helst
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 22:05:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
äntligen upprättelse nu kanske alla idioter förstår hur bra han är o detta är bara början "golden"
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-16 22:10:18
|
|
Var detta en värdemätare på hur bra Golden Tilly är?
Dom flesta silverdivisionshästar hade väl kunna vunnit detta som loppet blev kört. Att plocka ner Bar Code på linjen efter en resa i andra ytter kanske inte ska övervärderas... Nog borde Bar Code kunnat hålla undan med tanke på tempot men det är ju knappast travsportens största kämpe...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-16 22:16:17  Var detta en värdemätare på hur bra Golden Tilly är?
Dom flesta silverdivisionshästar hade väl kunna vunnit detta som loppet blev kört. Att plocka ner Bar Code på linjen efter en resa i andra ytter kanske inte ska övervärderas... Nog borde Bar Code kunnat hålla undan med tanke på tempot men det är ju knappast travsportens största kämpe...
Answer to: "Var detta en värdemätare på hur bra Golden Tilly är?
Dom flesta sil"
|
Became a member:
Forum posts:
|
om jag inte minnns fel slog bar code ett hyfsat gäng för någon vecka sen. men som sagt var du kommer se mycke mer av denna häst
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-16 22:20:57
|
|
Golden Tilly är en jättefin häst. Inget snack om det. Men du kanske övervärderar den en gnutta. Kommer tjäna fina pengar i sin nuvarande klass och mot trötta guldhästar som är på nedgång men någon stjärna tror jag aldrig det blir.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-10-17 00:46:57 Edited(1): 2008-10-17 00:54:45  äntligen upprättelse nu kanske alla idioter förstår hur bra han är o detta är bara början "golden"
Answer to: "äntligen upprättelse nu kanske alla idioter förstår hur bra han är o d"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det är helt klart att Golden Tilly är en bra häst.. Men det är lika klart att du är en riktigt usel tippare som sa att man skulle spika honom näst senast! Man behövde ju bara öppna programmet för att se att han skulle få ruggiga positionsproblem när han hade spår ett! Om man bara kunde analysera ett lopp litegrann så förstod man att han skulle få tillräckligt med positionsproblem för att vara chanslös den gången. Om man inte förstod det så känns det som lite idiotvarning enligt mej....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-17 16:21:28  Det är helt klart att Golden Tilly är en bra häst.. Men det är lika klart att du är en riktigt usel som sa att man skulle spika honom näst senast! Man behövde ju bara öppna programmet för att se att han skulle få ruggiga positionsproblem när han hade spår ett! Om man bara kunde analysera ett lopp litegrann så förstod man att han skulle få tillräckligt med positionsproblem för att vara chanslös den gången. Om man inte förstod det så känns det som lite idiotvarning enligt mej....
Answer to: "Det är helt klart att Golden Tilly är en bra häst.. Men det är lika kla"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skitungar som du kan sitta och analysera i sandlådan där du hör hemma
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-10-17 18:05:15 Edited(1): 2008-10-17 18:07:03
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag förstår att du är sur för att du inte kan analysera ett travlopp för fem öre... Prova att köra det i din sandlåda så kanske det går bättre...
Jag kan inte förstå att du inte fattade att Golden Tilly skulle hamna för illa till för att kunna vinna från spår ett... hahaha!! Sedan kallar du alla duktiga tippare som lätt kunde räkna ut att han skulle hamna för illa till för idioter... Moget... 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|