Diskutera allt som rör Travspelet.
Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Någon som vet hur många stjärnor som en tränare eller en skötare kan ha i skicklighet? Har alltid trott att fem var max men såg nu att en av mina tränare har förärats med sex stjärnor vilket naturligtvis gör mig glad.
Någon som vet hur många stjärnor som en tränare eller en skötare kan ha i skicklighet? Har alltid trott att fem var max men såg nu att en av mina tränare har förärats med sex stjärnor vilket naturligtvis gör mig glad.
Hur stor betydelse har skötarna för kusens träning mm? Tycker tränarnas skicklighet borde vara viktigare, eller? Tänker på att det bör väl vara viktigare med bra tränare så man befodrar skötare för att hålla en 5-6 stjärnig tränarbas.
Hur stor betydelse har skötarna för kusens träning mm? Tycker tränarnas skicklighet borde vara viktigare, eller? Tänker på att det bör väl vara viktigare med bra tränare så man befodrar skötare för att hålla en 5-6 stjärnig tränarbas.
Det gick ju att få högre Perra.
Säg att du dragit en 5 stjärnig 18 årig skötare precis innan vi gick från gamla till nya systemet.
Kan tänka mig att en sån kunnat få många stjärnor.
edit:fast intervall hade ju inte tränaren blivit, utan allmän. Är du helt säker på den biten?
Visst är det så! Om man måste välja tror jag dock att jag hellre väljer en 5-stjärnig tränare + 1-stjärnig skötare än tvärtom. Eller har du (eller någon annan för den delen) någon annan åsikt där?