Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Roligt fusk

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-09-21 16:56:32

Became a member: 
Forum posts:
No horse found

Att folk fuskar är ju knappast något nytt, men den här killens fusk måste vara ett av de mest uppenbara och dummaste...
Reply
Posted: 2008-09-21 17:14:34 Answer to: "10652 Att folk fuskar är ju knappast"

Became a member: 
Forum posts:
tjusigt. inloggad i 12 minuter och hinner läga ett bud på 2 000 000 på den här hästen. hade jag haft 2 000 001 hade jag bjudit över!

det är ju en helt fantastisk häst!
Reply
Posted: 2008-09-21 18:32:00 Answer to: "10652 Att folk fuskar är ju knappast"

Became a member: 
Forum posts:
Suck. Att folk ens orkar. Vilket trams. Trams!
Reply
Posted: 2008-09-22 19:21:41

Became a member: 
Forum posts:
Japp! Vilket trams!
Reply
Posted: 2008-09-23 19:42:28

Became a member: 
Forum posts:
vilket är det som är trams?

om det är trams att fuska kan jag hålla med.

om det är trams att reagera mot folk som är oärliga så kan jag inte hålla med.

att inte upplysa admin om missar i spelet eller att lura andra spelare på olika sätt är att förstöra spelet och sidan

att använda buggar och liknande till egen fördel istället för att lägga ut info om dom så att dom kan åtgärdas innebär att spelet inte förbättras och att folk inte vill spela.

att lura andra spelare finns det inget försvar för över huvud taget. om det nu är så att ni tycker det är trams att reagera mot det sättet att bete sig så är det väl bara att vänta och se hur ni reagerar när nån blåser er också.

men visst, det är var och ens rättighet att tycka vad som helst om vad som helst.
Reply
Posted: 2008-09-23 21:22:02 Answer to: "vilket är det som är trams? om det är trams att fuska kan jag hålla "

Became a member: 
Forum posts:
Jag menade såklart att de e trams med att fuska! xP Sorry om jag inte skrev tillräckligt tydligt. x)
Reply
Posted: 2008-09-25 12:46:01

Became a member: 
Forum posts:
varför idiot förklarar ni migjag gjorde bara ett stort misstag.som ni ser har jag inte haft tid att ta reda på hur detta spel går till!jag trode att man kunde köpa hästar för hur mycket som hällst!
Reply
Posted: 2008-09-25 13:00:42 Answer to: "varför idiot förklarar ni mig:@jag gjorde bara ett stort misstag.som ni s"

Became a member: 
Forum posts:
Ytterst tveksamt att det är så det ligger till... förklara då gärna för mig hur det kommer sig att du valde att köpa just den hästen trots det att den suger när det finns massa bra hästar för mindre än halva priset.
Reply
[ 1 ]