[ 1
]
|
JontePuma
|
Posted: 2008-09-17 10:19:55
|
Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
|
Någon som vill köpa????
Måste fråga, är detta hyfsat "normalt" att dra från sverige? Isf är det ju bättre o chansa på wales eller nåt annat skitland o slippa lägga ut 400 papp... Man tycker att om man tar det bästa så borde man kanske få nån med ett medel på runt 2,0 iaf...
Den borde väl va rätt nära 1 på de flesta iofs med sånt "högt" medel o 9 i galopp eller är det tung/vinter som höjer medlet också?
Confident Scope (18974)
1 år Hingst
Styrka 0
Snabbhet 0
Startsnabbhet 0
Spurt 2
Galopprisk 9
Tung bana 9
Vinterbana 10
Medel :1,2
Summa summarum, jag bjuder på hamburgare om 2 veckor....
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-17 10:34:50
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Grym otur skulle man kunna säga...
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2008-09-17 11:58:45
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Jag trodde faktiskt inte man kunde få så dåligt från svenska stuteriet... Trist för dig. 
|
|
Reply
|
|
JontePuma
|
Posted: 2008-09-17 13:46:03  Jag trodde faktiskt inte man kunde få så dåligt från svenska stuteriet... Trist för dig. 
Answer to: "Jag trodde faktiskt inte man kunde få så dåligt från svenska stuteriet."
|
|
tur för mig att man inte är hyfsat ny i spelet så man har råd med såna här missöden...nej, just ja...det va precis så det INTE va!!!!...nej ja ä int´ bitter ::o
ingen av er mer pengastinna stall som vill help a brother out o köpa kraken för 400 tusen haha... 
nåja, har en avlad gynnare som kläcks imorrn...me min tur så får den väl medel 0,5...då skiter jag i allt o börjar föda upp höns istället... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-17 19:40:40  tur för mig att man inte är hyfsat ny i spelet så man har råd med såna här missöden...nej, just ja...det va precis så det INTE va!!!!...nej ja ä int´ bitter ::o
ingen av er mer pengastinna stall som vill help a brother out o köpa kraken för 400 tusen haha... 
nåja, har en avlad gynnare som kläcks imorrn...me min tur så får den väl medel 0,5...då skiter jag i allt o börjar föda upp höns istället... 
Answer to: "tur för mig att man inte är hyfsat ny i spelet så man har råd med såna"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad ska man säga.....................jag kan va snäll å köpa skrället av dig 
fan du verkar ha det svårt.....................
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-17 20:15:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag är me sugen på att starta om. Skulle gå betydligt bättre på lång sikt om jag gjorde det. Men jag har ju mina hästar nu och iaf en av dom står mig varmt om hjärtat. Om jag lägger ut henne på transfern ligger hon kvar där då om jag startar om!?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-17 20:23:54  jag är me sugen på att starta om. Skulle gå betydligt bättre på lång sikt om jag gjorde det. Men jag har ju mina hästar nu och iaf en av dom står mig varmt om hjärtat. Om jag lägger ut henne på transfern ligger hon kvar där då om jag startar om!?
Answer to: "jag är me sugen på att starta om. Skulle gå betydligt bättre på lång "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej det borde hon nog inte göra
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-17 20:27:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok surt.. får la fortsätta med mitt stall.... går ju inte plus  jävla dumt att köpa träningsanläggning och massa skit i början.. drog flera från stuteriet bara för att jag trodde det var bra. men kollade inte att vi var halvvägs in i säsongen 
|
|
Reply
|
|
JontePuma
|
Posted: 2008-09-18 14:25:36  vad ska man säga.....................jag kan va snäll å köpa skrället av dig 
fan du verkar ha det svårt.....................
Answer to: "vad ska man säga.....................jag kan va snäll å köpa skrället "
|
|
haha...mm, rensa en plats i ditt stall då så sätter jag upp den på försäljning...sparka close blast...överskattad ändå ...mkt hyggligt av dig.. 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-09-19 13:56:37  haha...mm, rensa en plats i ditt stall då så sätter jag upp den på försäljning...sparka close blast...överskattad ändå ...mkt hyggligt av dig.. 
Answer to: "haha...mm, rensa en plats i ditt stall då så sätter jag upp den på för"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Judge Not (19621)
--------------------------------------------------------------------------------
1 år Hingst
Kalmar
Frisk
Styrka 1
Snabbhet 0
Startsnabbhet 1
Spurt 0
Galopprisk 7
Form 7
Rutin 0
Tung bana 9
Vinterbana 3