Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Rätt bra idé?

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]   2  
Author Message
Posted: 2008-09-16 20:47:22

Became a member: 
Forum posts:
Tycker jag fick en faktiskt ganska bra snilleblixt! ..

Nu har tjatet gått igång om Courac och att jag gjorde fel att jag skrev i annonsen om gulddivisonen att han var anmäld och så tog jag bort den (ej med flit). Nu har nåra gått igång och vill stänga av mig med en sån skitsak?, tycker det är väldigt hårt men jag vet att jag bar mig illa åt men det var inte med mening, det var en olyckshändelse så att säga. Dit jag vill komma är att Kan man inte införa startförbud för stallet om har gjort något misstag ( som drabbat andra), eller gjort något fel .. ?? tyckte idén var rätt bra.. vad tycker ni andra? ( även ni som är tjuriga på mig . )
Reply
Posted: 2008-09-16 20:52:57

Became a member: 
Forum posts:
Någon??
Reply
Posted: 2008-09-16 23:08:06 Answer to: "Någon?? :D"

Became a member: 
Forum posts:
ja du kan ju ersätta det du gjorde och skicka ngra mille till mig via swedbank hahaha
Reply
Posted: 2008-09-16 23:26:05

Became a member: 
Forum posts:
Att du orkar sitta och skriva till dig själv!

Patetiskt!
Reply
Posted: 2008-09-16 23:29:05

Became a member: 
Forum posts:
jag tror iden spriker,tror ej riktigt på den men man kan testa
Reply
Posted: 2008-09-16 23:29:24 Answer to: "Att du orkar sitta och skriva till dig själv! Patetiskt! "

Became a member: 
Forum posts:
Ja tycker du är patetisk och lite korkad som sitter och tro att ja är kakan!

Orka att du bryr dig om sånt elr?
löjligt.

du får kalla på din goda vän Erkisson så får han kolla upp skitsnacket

Reply
Posted: 2008-09-17 11:06:45

Became a member: 
Forum posts:
DU sade ju innan att du AVANMÄLDE hästen pga han hade haft för dålig form i gulddivisionen och riskerat skada.

Hur ska det vara nu din lögnare?

ATGxpert är troligen ett fejkkontot av kakan eller en kompis som han manipulerat till att betala 1.5 mille för en skithäst som courac.......
Reply
Posted: 2008-09-17 14:55:00 Answer to: "DU sade ju innan att du AVANMÄLDE hästen pga han hade haft för dålig fo"

Became a member: 
Forum posts:
Nu har jag svar..

"NIKIVA" ja .. jag vet redan att det är du NIJO (nadjil) så sluta klaga innan jag tjallar för eriksson.

Andy Rock ingen aning vem du e, men du kan ju kolla upp med eriksson och pressa honom på all information du kan få, för jag vet nämligen inte vem atg expert är
Reply
Posted: 2008-09-17 17:55:41

Became a member: 
Forum posts:
tjalla? vad får dig att tro eriksson inte redan vet om det kakan? står enbart i reglerna att man bara får ha 1 stall och det har jag också. Hur tror du att nadjil kunde byta namn på stallet? jo genom att mejla eriksson om det.

Men var är ditt svar? (du sade att du hade ett svar) allt du gjorde var att byta ämne.........Allt finns på svart o vitt vad du har skrivit.....
Reply
Posted: 2008-09-17 22:13:15 Edited(1): 2008-09-17 22:23:15 Answer to: "DU sade ju innan att du AVANMÄLDE hästen pga han hade haft för dålig fo"

Became a member: 
Forum posts:
För det första vet inte vem kakan är, andra detta är inget fejkkonto, har spelat i lite mer än en månad och plötsligt när man sätter ett bud på en häst som ägs av en känd spelare på travzonen så e alla upp och tror att de är ngra smarta detektiver men till slut så e ni alla noobs som tror att ATGxpert är kakan, eller någon den person känner.

Reply
Posted: 2008-09-17 22:19:22

Became a member: 
Forum posts:
nej, dom tror inte att atgexpert är kakan. dom tror att det finns ett samband mellan personerna som har dom olika kontona. det är en viss skiland där. atgexpert och kakan är bara ord på en datorskärm. det är männisorna eller människan som skrivit som orden från första början som dom vill åt...

Reply
Posted: 2008-09-22 20:01:30

Became a member: 
Forum posts:
Jag fattar inte varför ni orkar tjafsa om det här skitsnacket! Strunt i vad Kakan och ATGxpert gör, ni sköter er själva! Om Kakan har två stall, som jag inte tror att ho har, så får hon väl ha det! Det spelar väl ingen roll!!!!!!!!!!??? Fattar inte hu ni orkar!
Reply
Posted: 2008-09-22 20:34:48 Answer to: "Jag fattar inte varför ni orkar tjafsa om det här skitsnacket! :@ Strunt "

Became a member: 
Forum posts:
vet ej vem du är, men tack för "medhållet", nu tror dom väl att vi är samma person också
Reply
Posted: 2008-09-22 20:40:15 Answer to: "vet ej vem du är, men tack för "medhållet", nu tror dom väl a"

Became a member: 
Forum posts:
Courac ska springa imorrn , håll tummarna kakan
Reply
Posted: 2008-09-22 20:49:24 Answer to: "Courac ska springa imorrn , håll tummarna kakan :D"

Became a member: 
Forum posts:
inte ofta jag håller tummarna för hästar som inte är i mitt eget stall, men denna häst vill jag verkligen ska lyckas. kör inte sönder han mer en jag gjort bara .

saknar D rocket någon som vet var hon är??
Reply
Posted: 2008-09-22 20:51:58 Answer to: "inte ofta jag håller tummarna för hästar som inte är i mitt eget stall,"

Became a member: 
Forum posts:
Jepp hon är pensionerad
Reply
Posted: 2008-09-22 20:53:15 Answer to: "Jepp hon är pensionerad"

Became a member: 
Forum posts:
Reply
Posted: 2008-09-22 20:56:24 Answer to: "vet ej vem du är, men tack för "medhållet", nu tror dom väl a"

Became a member: 
Forum posts:
Ingen orsak! xP
Reply
Posted: 2008-09-22 20:56:45 Answer to: "inte ofta jag håller tummarna för hästar som inte är i mitt eget stall,"

Became a member: 
Forum posts:
Nej nej, men snart kommer du vilja köpa tillbaks hästen efter hans prestationer
Reply
Posted: 2008-09-22 21:22:39

Became a member: 
Forum posts:
det roliga är att den lilla tösen(shetland) tror att chokladkakan är en tjej, haha säkerligen därför hon vill skydda kakan som hon för den delen inte vet ett skit om.

Att sälja courac för 6.5 mille som 3 åring efter 3 starter måste ha varit spelets överlägset bästa affär,,,,,,Men att sälja han för 1.5 mille i slutet av 4.a åringssäsongen måste vara den näst bästa affären. Tur för kakan att det finns nybörjare som vill slänga bort pengar på ingenting.
Reply
[ 1 ]   2