Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> TIPS OCH IDÉER

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-07-11 18:37:03

Became a member: 
Forum posts:
Jag har nu skrivit ner mina spontana tankar - en del lite genomarbetade. Dessa finns att tillgå i forumdelen för just Tips och Idéer eller vad den nu heter

Jag ser även fram emot att få positiv och negativ från spelledarna vad dom tycker om förslagen och huruvida dom går att genomföra. Önskar även höra vad övriga spelare har att säga om mina förslag. Kanske är det bara jag som önskar dessa "förbättringar"?

Hoppas att det har varit till lite hjälp för att utveckla spelet. Jag ser iaf fram emot sköna lopp i framtiden - om mina hästar nu någonsin kommer till start
Reply
Posted: 2007-07-12 02:30:11 Answer to: "Jag har nu skrivit ner mina spontana tankar - en del lite genomarbetade. De"

Became a member: 
Forum posts:
De flesta sakerna du nämner har vi redan nerskrivda på kommande saker men det är vettiga synpunkter, märks att du är insatt i travet. Minsta förändring kräver dock planering, testning osv.. och tar längre tid än vad man kanske tror.

Vi har dock stora planer för spelet och tror hårt på det, förbättringar kommer ske succesivt.

Vi ska ha ett långt möte på lördag där vi kommer lägga upp prio på de runt 100 punkterna vi har antecknade. En del småsaker, en del större.

Kör hårt!

/ Andreas
Reply
Posted: 2007-07-12 15:43:59 Answer to: "De flesta sakerna du nämner har vi redan nerskrivda på kommande saker men"

Became a member: 
Forum posts:
Låter underbart måste jag säga och som jag sa är det inga snabba förändringar man ska köra med utan bygga långsiktigt och det tar tid att lägga till vissa saker som förhöjer kvalitén

Men jag litar på att ni har koll på vad ni gör och hjälper gärna till med det jag kan bidra med som sagt
Reply
[ 1 ]