[ 1
]
|
|
Posted: 2008-08-17 15:49:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gårdagens gulddivison är det märkligaste lopp jag sett ( och då har jag sett många konstiga lopp ). Av 6 startande hästar så galopperar 3 stycken ( varav två på upploppet och blir diskade ), right here right now leder in på upploppet på den TUNGA banan endå så springer han med LÄTTA skor och utan galoppen är jag säker på att han skulle klå detta riktigt bra gulddivisons fält..men han har fel skor och det borde inte kunna gå att springa en meter!.. sedan in på upploppet är ROBINSON som blivit diskad på den "första" bilden klar 2:a, men är diskad .. så han resulteras DSQ 6... lite märkligt.. och på upploppet ligger Courac och Art Director sist men kommer snabbt igen! .. det jag menar är att RIGHT HERE RIGHT NOW, sprang med lätta skor på en tung bana och är nära vinst.. det är omöjligt får inte hända! .. haha men annars rätt kul lopp att titta på! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-17 15:52:17 Edited(1): 2008-08-17 15:54:39
Gårdagens gulddivison är det märkligaste lopp jag sett ( och då har jag sett många konstiga lopp ). Av 6 startande hästar så galopperar 3 stycken ( varav två på upploppet och blir diskade ), right here right now leder in på upploppet på den TUNGA banan endå så springer han med LÄTTA skor och utan galoppen är jag säker på att han skulle klå detta riktigt bra gulddivisons fält..men han har fel skor och det borde inte kunna gå att springa en meter!.. sedan in på upploppet är ROBINSON som blivit diskad på den "första" bilden klar 2:a, men är diskad .. så han resulteras DSQ 6... lite märkligt.. och på upploppet ligger Courac och Art Director sist men kommer snabbt igen! .. det jag menar är att RIGHT HERE RIGHT NOW, sprang med lätta skor på en tung bana och är nära vinst.. det är omöjligt får inte hända! .. haha men annars rätt kul lopp att titta på! 
Answer to: "10078
Gårdagens gulddivison är det märkli"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Perfect Chans sprang 12.6 Barfota på Ngt Tung slå det
Edit: Barfota
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-17 15:54:25  Perfect Chans sprang 12.6 Brafot på Ngt Tung slå det 
Answer to: "Perfect Chans sprang 12.6 Brafot på Ngt Tung slå det ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men det verkar faktiskt vara något galet.. med just min gamle ögonsten RIGHT HERE RIGHT NOW.. springer 09,9 med hyggligt motstånd och GULDSKOR på en lätt bana..med en 6 formig kusk.. vinner väl Elite Race nästa säsong med brodd??  ( på lätt bana  )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-17 15:55:43  Men det verkar faktiskt vara något galet.. med just min gamle ögonsten RIGHT HERE RIGHT NOW.. springer 09,9 med hyggligt motstånd och GULDSKOR på en lätt bana..med en 6 formig kusk.. vinner väl Elite Race nästa säsong med brodd??  ( på lätt bana  )
Answer to: "Men det verkar faktiskt vara något galet.. med just min gamle ögonsten RI"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skulle inte alls vara ngn skräll 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-17 16:02:14  skulle inte alls vara ngn skräll 
Answer to: "skulle inte alls vara ngn skräll;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Märkligt också är ju att REVERSE,RIGHT HERE RIGHT NOW,ROBINSON.. dem har fått startpoängen trots att de är diskade.. 40-20-10 P.. det är något märkligt med hästar som börjar på R!  .
och så är jag väldigt nyfiken om REVERSE ( som kom 4:a fick biljett till nästa veckas finaler?? )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-17 16:08:43  Märkligt också är ju att REVERSE,RIGHT HERE RIGHT NOW,ROBINSON.. dem har fått startpoängen trots att de är diskade.. 40-20-10 P.. det är något märkligt med hästar som börjar på R!  .
och så är jag väldigt nyfiken om REVERSE ( som kom 4:a fick biljett till nästa veckas finaler?? )
Answer to: "Märkligt också är ju att REVERSE,RIGHT HERE RIGHT NOW,ROBINSON.. dem har"
|
Became a member:
Forum posts:
|
han fick nog sin finalbiljet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-17 16:24:31  han fick nog sin finalbiljet
Answer to: "han fick nog sin finalbiljet"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tveksamt tveksamt.. JAG TYCKER INTE att han borde få det..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-17 16:32:10  Tveksamt tveksamt.. JAG TYCKER INTE att han borde få det..
Answer to: "Tveksamt tveksamt.. JAG TYCKER INTE att han borde få det.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
han borde inte få några poäng heller
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-17 18:03:53  han borde inte få några poäng heller
Answer to: "han borde inte få några poäng heller"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nejnej! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-18 11:54:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kakan jag fick en plats i finalen med Reverse, väldigt konstigt då han blev diskad.
Men jag kommer inte ta ut honom i guld, vore osportsligt med tanke på att han egentligen inte blev kvallificerad dit. Tar ut honom i silver, vilket kanske är bättre, då det endast ser ut att bli 4 hästar i finalen där 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|