Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Kråkan...

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-08-14 19:35:44

Became a member: 
Forum posts:
Har Carl-Erik någonsin haft något annat än ett i form ?

Så dålig är han ju inte. För ett antal år sedan var han t.o.m ett ganska bra "kuskspel". Han har ju ändå lotsat in några vinnare åt en på Mantorp, och briljerar fortfarande med jämna mellanrum....Men varje gång jag kollar till han i detta spelet har han ett i form.
Börjar tycka synd om den killen
Reply
Posted: 2008-08-14 20:39:58 Answer to: "Har Carl-Erik någonsin haft något annat än ett i form ? Så dålig ä"

Became a member: 
Forum posts:
inget fel på calle, ge honom bättre form
Reply
hogan Posted: 2008-08-15 22:10:27

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Håller med...synd om Calle...t.o.m kusin Åke har bättre form än den Lindblomare som egentligen är bäst av de två....orättvist tycker jag och vi får protestera kraftigt för en bättre Calle form, helt klart!!
Reply
Posted: 2008-08-17 09:42:25

Became a member: 
Forum posts:
Hur funkar formen för kuskarna ?? Går de bra på banan så stiger formen ? Skumt de där med kuskarna jag menar Björn Goop skulle man ju vilja ha i sulkyn till sina hästar men att vinna med en kusk med 1 i form verkar ju inte möjligt trots att han har hög skicklighet!
Reply
[ 1 ]