[ 1
]
|
|
Posted: 2008-08-08 13:08:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har en häst som haft 4 i form i en vecka nu. Ska inte formen gå upp om man inte tränar??
jag har haft 0% på träningsintensitet i en vecka och han har haft 4 i form hela tiden.
Är det ännu en bugg i spelet eller måste jag starta i ett lopp och köra defensivt??
Tacksam för svar.
Magic
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2008-08-08 13:22:05  Jag har en häst som haft 4 i form i en vecka nu. Ska inte formen gå upp om man inte tränar??
jag har haft 0% på träningsintensitet i en vecka och han har haft 4 i form hela tiden.
Är det ännu en bugg i spelet eller måste jag starta i ett lopp och köra defensivt??
Tacksam för svar.
Magic
Answer to: "Jag har en häst som haft 4 i form i en vecka nu. Ska inte formen gå upp o"
|
Became a member: 2007-12-01
Forum posts: 253
|
Antar att du menar Intelligent Factory.
Om man inte startar en häst inom 14 dagar så går formen ner till 4 och stannar där tills du startat igen. Det är ingen bugg, kör ett provlopp och defensivt så går formen upp igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-08 13:22:13  Jag har en häst som haft 4 i form i en vecka nu. Ska inte formen gå upp om man inte tränar??
Tacksam för svar.
Magic
Answer to: "Jag har en häst som haft 4 i form i en vecka nu. Ska inte formen gå upp o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
starta och kör defensivt...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-08 13:42:54  Antar att du menar Intelligent Factory.
Om man inte startar en häst inom 14 dagar så går formen ner till 4 och stannar där tills du startat igen. Det är ingen bugg, kör ett provlopp och defensivt så går formen upp igen.
Answer to: "Antar att du menar Intelligent Factory.
Om man inte startar en häst ino"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ok! Då vet jag.  tack för info!
Magic
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2008-08-11 22:44:30  Jag har en häst som haft 4 i form i en vecka nu. Ska inte formen gå upp om man inte tränar??
Tacksam för svar.
Magic
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Finns inga buggar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-11 23:27:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ytterligare en fråga. Jag startade hästen idag och körde defensivt. Formen var innan 4. Nu blev den en 1:a.???
Trodde formen skulle stiga om man körde defensivt??*snurrig*
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-11 23:31:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
formen går först ner, men med ett lopp i kroppen kommer den snart gå upp igen. ställ in på o % allmän för snabbast möjliga formtoppning
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-11 23:32:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack för det!