[ 1
]
|
|
Posted: 2008-07-21 11:04:23 Edited(1): 2008-07-21 11:05:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
NU FÅR DET VARA NOG!
Jag har mejlat i 3 mail till erikssson om en fuskare som har lyckats genomföra 4 köp på auktionen, det är samma användare det kan jag lova som har tre konton men inget händer?, stäng av dom eller något, han har väl tjänat 1 miljon den senaste veckan på hästar med 0,7 i medel till 2,0 i medel.. herregud, skaffa "auktionspoliser"
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-07-21 17:05:56  NU FÅR DET VARA NOG!
Jag har mejlat i 3 mail till erikssson om en fuskare som har lyckats genomföra 4 köp på auktionen, det är samma användare det kan jag lova som har tre konton men inget händer?, stäng av dom eller något, han har väl tjänat 1 miljon den senaste veckan på hästar med 0,7 i medel till 2,0 i medel.. herregud, skaffa "auktionspoliser"
Answer to: "NU FÅR DET VARA NOG!
Jag har mejlat i 3 mail till erikssson om en fuska"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Och forumpoliser för att stoppa inlägg som inte ska va på forumet om fuskare tex.. 
O ingen rubrik ens?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-07-21 17:28:24  Och forumpoliser för att stoppa inlägg som inte ska va på forumet om fuskare tex.. 
O ingen rubrik ens?
Answer to: "Och forumpoliser för att stoppa inlägg som inte ska va på forumet om fus"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Ha lite förståelse för kakan. Enligt rykten skall Stall Blåbärspaj vara nära stängning pga uteblivna resultat. Måste vara MYCKET jobbigt när hästarna inte ens vinner med 5 i form längre.....  Stackarn ligger ju dessutom BARA på en 5:e plats i världsrankingen.....hursomhelst så är kakan kanske inte helt i balans så kanske får vara lite försiktiga bara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-21 17:39:22  Ha lite förståelse för kakan. Enligt rykten skall Stall Blåbärspaj vara nära stängning pga uteblivna resultat. Måste vara MYCKET jobbigt när hästarna inte ens vinner med 5 i form längre.....  Stackarn ligger ju dessutom BARA på en 5:e plats i världsrankingen.....hursomhelst så är kakan kanske inte helt i balans så kanske får vara lite försiktiga bara.
Answer to: "Ha lite förståelse för kakan. Enligt rykten skall Stall Blåbärspaj var"
|
Became a member:
Forum posts:
|
han galopperar med andra ord. diskning!

|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-07-21 19:32:55
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
har verkligen gått långt när hans skithästar med 3.6 i medel bara kommer 2.a och tjänar 20k, haha,,,,,,,,kakan är väl troligen lite sur då han inte har lika mycket tur längre?
Jag har 4,5 fuskare kvar på en lista då jag letade fuskare på auktionen för 1 etapp sedan och var naiv när jag trodde att ericsson ville stänga av dem. Tydligen bryr han sig inte direkt? oavsett om kontona inte är från samma IP så kan det givetvist vara fusk ändå! ganska enkelt att byta proxy/IP när man loggar in på de olika kontona........
Jag orkar dock inte bry mig längre, vill/får folk fuska så får dem väl göra det. Krävs nog mer för att bli en toppspelare? tur, tur och tur.........kanske lite skicklighet? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-21 22:13:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha.. ja måste faktiskt erkänna att det är nära att mitt stall läggs ner och börjar om på nytt.. inte lika kul och vara storstall, och "favorit" i alla loppen men ställer upp i ( kanske inte i storloppen ) när man va nybörjar stall var man riktigt glad för en 5:e plats nu är jag besviken om hästen inte kommer top 3 oavsett lopp och häst..
man ska få kämpa sig upp.. vi får se går det åt hel*ete i elite race med en nykastrerad COurac och en flygmaskin som heter golden dynamite kan ni säga hej till mitt nya stall .. 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-07-21 23:00:45
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Can´t wait... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-21 23:54:37  haha.. ja måste faktiskt erkänna att det är nära att mitt stall läggs ner och börjar om på nytt.. inte lika kul och vara storstall, och "favorit" i alla loppen men ställer upp i ( kanske inte i storloppen ) när man va nybörjar stall var man riktigt glad för en 5:e plats nu är jag besviken om hästen inte kommer top 3 oavsett lopp och häst..
man ska få kämpa sig upp.. vi får se går det åt hel*ete i elite race med en nykastrerad COurac och en flygmaskin som heter golden dynamite kan ni säga hej till mitt nya stall .. 
Answer to: "haha.. ja måste faktiskt erkänna att det är nära att mitt stall läggs "
|
Became a member:
Forum posts:
|
men du kakan dina hästar springer in pengar
|
|
Reply
|
|
[ 1
]