[ 1
]
|
|
Posted: 2008-06-27 17:13:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
No horse found
No horse found
No horse found
Orkar inte med massa tjafs om priserna!
Jag har satt det pris jag kan tänka mig sälja dom för och that´s it! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-27 17:38:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ursäkta, vrakpriser sa du .. skitsnack.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-06-27 19:20:29
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Jättefina men alldeles för dyra. Hade den varit en Growing Ship avkomma hade jag betalat. jag skulle vilja ha en femte sån i stallet.
|
|
Reply
|
|
teddy
|
Posted: 2008-06-28 22:04:37  Jättefina men alldeles för dyra. Hade den varit en Growing Ship avkomma hade jag betalat. jag skulle vilja ha en femte sån i stallet.
Answer to: "Jättefina men alldeles för dyra. Hade den varit en Growing Ship avkomma h"
|
Became a member: 2008-04-17
Forum posts: 34
|
jag har en sån som inte är till salu hehe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-28 22:23:06 Edited(1): 2008-06-28 22:25:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker du gör helt rätt aaastrom !!! Det kan vara blivande kanoner...Ta betalt som det redan är det !
Skulle till och med överväga att bjuda själv om jag hade plats.
Den grymme däremot vet jag inte om jag vågar satsa på nu. Blir lite för lite kvar då...
Eriksson har fixat till det och dragit pengarna och reglerat budet jag fick på For Good times så det blev lite rimligt. Skönt att det är grejat men nu är det lite tunnare i kassakistan
Kakan, Passeur är väl knappast dyr ? Han har ju i det närmast likvärdiga siffror med vad Flames of Courage och Courac hade i början på förra etappen, och dom gick ju för lite mer än miljonen !
High adrenaline är grymt dyr ! Ser också rätt grym ut å andra sidan ! 
Med en bra kastrering på den blir det en löjligt bra häst, om man ser till siffrorna vill säga...men det är ju det vi har att gå på så här tidigt ...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-28 22:39:18  Tycker du gör helt rätt aaastrom !!! Det kan vara blivande kanoner...Ta betalt som det redan är det !
Den grymme däremot vet jag inte om jag vågar satsa på nu. Blir lite för lite kvar då...
Eriksson har fixat till det och dragit pengarna och reglerat budet jag fick på For Good times så det blev lite rimligt. Skönt att det är grejat men nu är det lite tunnare i kassakistan
Kakan, Passeur är väl knappast dyr ? Han har ju i det närmast likvärdiga siffror med vad Flames of Courage och Courac hade i början på förra etappen, och dom gick ju för lite mer än miljonen !
Med en bra kastrering på den blir det en löjligt bra häst, om man ser till siffrorna vill säga...men det är ju det vi har att gå på så här tidigt ...
Answer to: "Tycker du gör helt rätt aaastrom !!! Det kan vara blivande kanoner...Ta b"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är endå grymt nöjd med min Search For Gold som tränar läskigt bra  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-29 00:26:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kakan, du har ju ingen aning om träningen !
Eller har du helt plötsligt börjat bry dig ? I börjabn på denna etappen kunde du ju inte ens ge mig svar när jag frågade dig efter träningssiffrona på en du ville sälja
Men visst, vore ju konstigt om du inte får koll på det förr eller senare...
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-06-29 00:52:12  Tycker du gör helt rätt aaastrom !!! Det kan vara blivande kanoner...Ta betalt som det redan är det !
Answer to: "Tycker du gör helt rätt aaastrom !!! Det kan vara blivande kanoner...Ta b"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Vill minnas att courac hade bättre siffror som 2 åring, höjde sig starkt då........Men främsta skillnaden är ju galopprisken där FOC har 2 i galopprisk och courac 3,,,,passeur har 6 i galopp vilket är lite chansartat.
Tug Of War som jag köpte har nu 4-5-3-3 och närmar sig 6 i snabbhet, får det när han blir 3 år typ.............dock 6 i galopprisk.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-29 09:58:31  Kakan, du har ju ingen aning om träningen !
Eller har du helt plötsligt börjat bry dig ? I börjabn på denna etappen kunde du ju inte ens ge mig svar när jag frågade dig efter träningssiffrona på en du ville sälja
Men visst, vore ju konstigt om du inte får koll på det förr eller senare...
Answer to: "Kakan, du har ju ingen aning om träningen ! ;)
Eller har du helt plöts"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha jag har full koll och har börjat bry mig nu! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-29 11:46:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Visst, men det gick för betydligt större pengar med Nijo, och det var ett antal som gick för runt miljonen den här etappen, så att säga att 1m för Passeur är dyrt är väl lite hårt ?
Härligt kakan, det var väl på tiden !  Måste säga att jag blev smått paff när du hade så dålig koll i början av etappen, och ändå ha ett stall som går så grymt bra ! 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-06-29 12:09:10 Edited(1): 2008-06-29 12:10:24  Visst, men det gick för betydligt större pengar med Nijo, och det var ett antal som gick för runt miljonen den här etappen, så att säga att 1m för Passeur är dyrt är väl lite hårt ?
Härligt kakan, det var väl på tiden !  Måste säga att jag blev smått paff när du hade så dålig koll i början av etappen, och ändå ha ett stall som går så grymt bra ! 
Answer to: "Visst, men det gick för betydligt större pengar med Nijo, och det var ett"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
perra, har inte sagt att passeur var dyr för 1 mille, påpekade bara att han inte var i samma klasss om courac och flames of courage......
Jag hade kunnat bjuda 1 mille om jag haft......
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-06-29 20:59:53  Ursäkta, vrakpriser sa du .. skitsnack.
Answer to: "Ursäkta, vrakpriser sa du .. skitsnack."
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Jag fattar inte heller hur man kan snacka priser, det går ju ändå inte att sälja o köpa sins emellan, den måste ju ut på börsen och där kan vad som helst hända....fattar ine när ngn skriver...Hur mycket bjuder DU?...kan bli vem som helst ju.....sluta med sånt så blir det inget tjafs om priser.....och har du en kanon till ettåring kan du lägga ut den för en krona....men det slutar ju på mycket mycket mer, så mellan snacket är ju bara larv...   null
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|