[ 1
]
|
|
Posted: 2008-06-17 17:19:10 Edited(4): 2008-06-17 17:23:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det behöver inte vara en superkuse men minst ett medel runt 3.5 eller högre med de blå värdena hyfstat väl fördelade.
Hade ingen större lycka i dragningen på stuterilotteriet så nu är det shopping som gäller...
Har en liten sparslant på kistbotten att spendera  En eller två fina 1-åringar är prio inför nästa etapp, och jag är villig att betala ...men inga grymma överpriser tack , men jag betalar bra för rätt häst !
Skicka mig ett meddelande om du har något du tror kan vara intressant så kan vi prata pengar sedan 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-17 17:35:21  Det behöver inte vara en superkuse men minst ett medel runt 3.5 eller högre med de blå värdena hyfstat väl fördelade.
Hade ingen större lycka i dragningen på stuterilotteriet så nu är det shopping som gäller...
Har en liten sparslant på kistbotten att spendera  En eller två fina 1-åringar är prio inför nästa etapp, och jag är villig att betala ...men inga grymma överpriser tack , men jag betalar bra för rätt häst !
Skicka mig ett meddelande om du har något du tror kan vara intressant så kan vi prata pengar sedan 
Answer to: "Det behöver inte vara en superkuse men minst ett medel runt 3.5 eller hög"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha mitt sto BACKSTABBING LILAC haha.. 1 kr nästa stjärna..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-06-17 18:09:22  haha mitt sto BACKSTABBING LILAC haha.. 1 kr nästa stjärna..
Answer to: "haha mitt sto BACKSTABBING LILAC haha.. 1 kr nästa stjärna.."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Visar bara COURACS storhet inom aveln.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-17 20:30:40  Visar bara COURACS storhet inom aveln.....
Answer to: "Visar bara COURACS storhet inom aveln....."
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaja.. till mitt försvar säger jag att avelshingst av dom treåriga i NULÄGET så har ingen imponerat.. inte ens growing ship som alla säger tränar som ett monster..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-06-17 20:45:56  jaja.. till mitt försvar säger jag att avelshingst av dom treåriga i NULÄGET så har ingen imponerat.. inte ens growing ship som alla säger tränar som ett monster..
Answer to: "jaja.. till mitt försvar säger jag att avelshingst av dom treåriga i NUL"
|
|
Retas bara med dig. Ingen som kan dra några slutsatser om aveln på det och dessutom så var det ju inget vidare sto du avlade på heller... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-17 20:50:59  Retas bara med dig. Ingen som kan dra några slutsatser om aveln på det och dessutom så var det ju inget vidare sto du avlade på heller... 
Answer to: "Retas bara med dig. Ingen som kan dra några slutsatser om aveln på det oc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-06-17 21:23:01 Edited(1): 2008-06-17 21:25:50
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Den enda kuse som jag sett hur värdena sitter på efter Growing Ship är Strong Trasher som ligger ute nu. Den föddes med 4 i styrka och 3 i snabbhet vilket jag tycker är mkt bra för en kuse som kostat 80.000:-
Med en lyckosam kastrering så kan säkert galopprisken gå ner från de 10 den har nu samt öka styrkan ytterligare.
Tränar den sen som pappa så har man nåt riktigt bra. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-19 10:23:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har miljoner att spendera ...Kom igen nu
Någon vänlig tränare som vill sälja sin 1-åring. Jag lovar vara snäll mot den 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-19 15:12:54  Har miljoner att spendera ...Kom igen nu
Någon vänlig tränare som vill sälja sin 1-åring. Jag lovar vara snäll mot den 
Answer to: "Har miljoner att spendera ...Kom igen nu :D
Någon vänlig tränare som "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag kan sälja min Stopping Folder
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-19 16:49:15  jag kan sälja min Stopping Folder
Answer to: "jag kan sälja min Stopping Folder"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du ska vara glad ifall du lyckas sälja den hästen till Mc Donalds..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-19 16:59:09  Du ska vara glad ifall du lyckas sälja den hästen till Mc Donalds..
Answer to: "Du ska vara glad ifall du lyckas sälja den hästen till Mc Donalds.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vrf det då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-19 17:00:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tyvärr, men den får du inga miljoner för från mig i varje fall Ralleboy, men tack ändå
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-06-19 17:10:29  Tyvärr, men den får du inga miljoner för från mig i varje fall Ralleboy, men tack ändå
Answer to: "Tyvärr, men den får du inga miljoner för från mig i varje fall Ralleboy"
|
|
Du kan få köpa min toppstammade 1-åring efter Oaks 2:an och Flames of Courage, visserligen är han lite ranglig än och galopperar onödigt gärna men om jag får en tia per blå egenskap så är jag nöjd...... Behöver inte bli så dyrt för dig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-19 17:16:35  Du kan få köpa min toppstammade 1-åring efter Oaks 2:an och Flames of Courage, visserligen är han lite ranglig än och galopperar onödigt gärna men om jag får en tia per blå egenskap så är jag nöjd...... Behöver inte bli så dyrt för dig 
Answer to: "Du kan få köpa min toppstammade 1-åring efter Oaks 2:an och Flames of Co"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Strong body är väl mycket intressantare isåfall med det fina släktträdet  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-19 18:15:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Den här?